

Техник

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Не ги е срам, не харесаха Благоевград и не решиха да спрат - хем да се снимат, хем да ги снимам по-хубаво...държаха на черниче да правят среща с пътника...а защо? И те не знаятn0_aLoNe написа:Като почнем от Централна гара, Волуяк, Бригадир, Храбърско, Разменна и така до Дупница за по нататък не знам. На всякъде са спирали да се снимат.


Администратор
И аз съм на мнение, че знаят какво искат и държат да го получат. Идната седмица, както бе обещано на "Улпия ТУРС", от името на Форум "Локомотиви" ще се отправи запитване до БДЖ - ЕАД за възможност за възстановяване на връзката с обръщателя в депо Банско с цел обезпечаване на възможността за завъртане на парен локомотив при атракционни пътувания.bdz46 написа:Допускам, че те знаят много добре какво и къде да искат. Иначе нямаше да наблягат на най-екзотичните и забравени линии, като пустинята и Златна Панега или лок 61 до Банкя.
Не знам как са пропуснали Гюешево, може би следвщия път.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Нед Окт 25, 2009 1:20 pm, променено общо 1 път.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
И след завършване на работата, да се извадят парните музейни машини и да се набутат някъде другаде, където да не пречат. Освен това, паралелно с ремонта на обръщателя, редно е да се обърне внимание на мотрисата 82-01, която може да се приведе в годен за стационарни посещения вид.Labros написа:Усилията няма да са много големи, при все, че обръщателя работи. Трябва възстановяване на връзката, както и проверка и евентуални леки ремонти на обръщателя. Бригада доброволци ще се сформира.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Музейните машини могат да се дадат на празен гаров коловоз. Такива в Банско има. Машина за маневри няма защо да се ангажира - има нощуваща машина в Бно, която може да дръпне парните антики за 15 мин. преди да я приберат в едпо. Иска се желание, начини много.Labros написа:Аз се притеснявам относно успеха на предприятието именно по казания по-горе пункт- музейните парни машини. Ако ще се местят ще трябва ангажирането на машина за маневра/и, както и намирането на ново място за ситуиране.
64.19

Администратор
В рамките на провелата се вчера работна среща между Администратора на Форум "Локомотиви" и Заместник - генералния директор на НК-ЖИ, г-н Тончо Караджов, бе представена и идеята за възстановяване на железопътната връзка с обръщателя в депо Банско с доброволен труд от представители на Форум "Локомотиви" във връзка с пристигнало при нас запитване от страна на фирма "Улпия турс". Г-н Караджов пое ангажимента да провери актуалното състояние и особености, като за целта още по време на срещата натовари началника на жп участък Велинград с тази задача и обеща идния Вторник, за когато е насрочена следващата среща между ръководствата на Форума и НК-ЖИ, да бъде даден отговор за възможностите за възстановяване на коловоза до обръщателя и да се премине към реални действия чрез сформиране на бригадата, която ще оказва пълно съдействие на работната група от жп участъка във ВЕлинград при възстановяване на връзката.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори