Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Обръщателят на снимката изглежда малко пропаднал сигорно нее проблем това за преминаването, само да можи да се ореди въпроса със стрелките ако трябва да се местят машини все някак си ше се направи само да са съгласят от депо Септември за съдействие. :)
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

http://locopage.fotopic.net/c1767386_61.html

От последната голяма атракция :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тези направо ме смаяха на колко места са ходили. Включително и до Златна Панега.А да видиш локомотив на БЖК на Петрич си е направо чудо. :D
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Като почнем от Централна гара, Волуяк, Бригадир, Храбърско, Разменна и така до Дупница за по нататък не знам :). На всякъде са спирали да се снимат.
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

n0_aLoNe написа:Като почнем от Централна гара, Волуяк, Бригадир, Храбърско, Разменна и така до Дупница за по нататък не знам :). На всякъде са спирали да се снимат.
Не ги е срам, не харесаха Благоевград и не решиха да спрат - хем да се снимат, хем да ги снимам по-хубаво...държаха на черниче да правят среща с пътника...а защо? И те не знаят :(
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Допускам, че те знаят много добре какво и къде да искат. Иначе нямаше да наблягат на най-екзотичните и забравени линии, като пустинята и Златна Панега или лок 61 до Банкя.
Не знам как са пропуснали Гюешево, може би следвщия път.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Допускам, че те знаят много добре какво и къде да искат. Иначе нямаше да наблягат на най-екзотичните и забравени линии, като пустинята и Златна Панега или лок 61 до Банкя.
Не знам как са пропуснали Гюешево, може би следвщия път.
И аз съм на мнение, че знаят какво искат и държат да го получат. Идната седмица, както бе обещано на "Улпия ТУРС", от името на Форум "Локомотиви" ще се отправи запитване до БДЖ - ЕАД за възможност за възстановяване на връзката с обръщателя в депо Банско с цел обезпечаване на възможността за завъртане на парен локомотив при атракционни пътувания.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

От евентуалното реализиране на проекта и двете страни ще са доволни...
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Доволни ще са стига да има кой да свърши работата, всичко става с много бутане и усилия. 8)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Усилията няма да са много големи, при все, че обръщателя работи. Трябва възстановяване на връзката, както и проверка и евентуални леки ремонти на обръщателя. Бригада доброволци ще се сформира.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Усилията няма да са много големи, при все, че обръщателя работи. Трябва възстановяване на връзката, както и проверка и евентуални леки ремонти на обръщателя. Бригада доброволци ще се сформира.
И след завършване на работата, да се извадят парните музейни машини и да се набутат някъде другаде, където да не пречат. Освен това, паралелно с ремонта на обръщателя, редно е да се обърне внимание на мотрисата 82-01, която може да се приведе в годен за стационарни посещения вид.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Аз се притеснявам относно успеха на предприятието именно по казания по-горе пункт- музейните парни машини. Ако ще се местят ще трябва ангажирането на машина за маневра/и, както и намирането на ново място за ситуиране.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Аз се притеснявам относно успеха на предприятието именно по казания по-горе пункт- музейните парни машини. Ако ще се местят ще трябва ангажирането на машина за маневра/и, както и намирането на ново място за ситуиране.
Музейните машини могат да се дадат на празен гаров коловоз. Такива в Банско има. Машина за маневри няма защо да се ангажира - има нощуваща машина в Бно, която може да дръпне парните антики за 15 мин. преди да я приберат в едпо. Иска се желание, начини много.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В рамките на провелата се вчера работна среща между Администратора на Форум "Локомотиви" и Заместник - генералния директор на НК-ЖИ, г-н Тончо Караджов, бе представена и идеята за възстановяване на железопътната връзка с обръщателя в депо Банско с доброволен труд от представители на Форум "Локомотиви" във връзка с пристигнало при нас запитване от страна на фирма "Улпия турс". Г-н Караджов пое ангажимента да провери актуалното състояние и особености, като за целта още по време на срещата натовари началника на жп участък Велинград с тази задача и обеща идния Вторник, за когато е насрочена следващата среща между ръководствата на Форума и НК-ЖИ, да бъде даден отговор за възможностите за възстановяване на коловоза до обръщателя и да се премине към реални действия чрез сформиране на бригадата, която ще оказва пълно съдействие на работната група от жп участъка във ВЕлинград при възстановяване на връзката.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Записвам се доброволец :!:
Публикувай отговор

Обратно към “Форумни мероприятия и събития | Forum activities and events”

Информация