Страница 3 от 7

Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 10:42 am
от bdz46
Заявките за трасета не се плащат. Плаща се само, ако мине влак.
Смисъла да се заявяват много трасета е съвсем прост - безплатно е, а в същото време задръстват линиите и НК ЖИ е принудена да отказва трасета на частни превозвачи.

Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 11:13 am
от Tramway
bdz46 написа:Заявките за трасета не се плащат. Плаща се само, ако мине влак.
Смисъла да се заявяват много трасета е съвсем прост - безплатно е, а в същото време задръстват линиите и НК ЖИ е принудена да отказва трасета на частни превозвачи.
Плаща са. И подозирам, че някои плащат само и само да правят мръсно на конкуренцията, защото са неспособни на адекватно поведение на пазаря. Ето:
ТАРИФА ЗА ИНФРАСТРУКТУРНИТЕ ТАКСИ, СЪБИРАНИ ОТ УПРАВИТЕЛЯ НА ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА ИНФРАСТРУКТУРА
В сила от 01.01.2002 г.
Приета с ПМС № 302 от 21.12.2001 г.
Обн. ДВ. бр.1 от 4 Януари 2002г., доп. ДВ. бр.49 от 17 Май 2002г., изм. ДВ. бр.71 от 13 Август 2004г., изм. ДВ. бр.105 от 22 Декември 2006г.

Чл. 2. (1) За резервация на капацитет от железопътната инфраструктура се събира такса, както следва:
1. (изм. - ДВ, бр. 71 от 2004 г.) за пътнически превози с бързи, пътнически и крайградски влакове:
а) (изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) по железопътна линия I категория - 0,2654 лв. за влаккилометър;
б) (изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) по железопътна линия II категория - 0,1327 лв. за влаккилометър;
2. (изм. - ДВ, бр. 71 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) за пътнически превози с експресни и международни влакове - 0,5310 лв. за влаккилометър;
3. (нова - ДВ, бр. 71 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) за товарни превози - 1,1335 лв. за влаккилометър;
4. (нова - ДВ, бр. 71 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) за превози на контейнери и/или товарни автомобили с блок-влакове - 0,7935 лв. за влаккилометър.
(2) Таксата се изчислява на влаккилометър от резервирания маршрут.
(3) Таксата се заплаща до 5-о число на всеки календарен месец.

Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 5:45 pm
от Saruman
Това чудо 16431/16432 е назначено за утре, какво трябва да представляват тези влакове по теснолинейката. Назначени са до Банско.

Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 7:57 pm
от VESO
Предполагам работни влакове с вагони - платформи , на които са натоварени траверси.В последните години много често взеха да се подменят такива и веднъж в дефилето попаднах случайно на подобен влак , докато пътувах към Велинград.

Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 11:18 am
от 42 072.9
Завърнаха се обичайните влакове за ПРР

Изображение

Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 11:21 am
от elektrovoz46
Тях кога ги е нямало та да се завръщат?

Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 8:54 pm
от Nikss
Втората машина е интересна. :roll: 8) :arrow:

Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 8:59 pm
от 46 242
Товарното движение никога не е било толкова слабо..
:(

Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 9:35 pm
от 43.309
Стига драматизира, през зимата беше много по-зле.

Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 9:39 pm
от 42 072.9
Влаковата е 074.
Иначе ако не е желязото и кюмюра в СФ ...

Публикувано на: Пет Апр 09, 2010 11:03 pm
от 46 242
43.309 написа:Стига драматизира, през зимата беше много по-зле.
Е добре де, по колко чифтета минават при теб на ден ?

Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 12:33 am
от elektrovoz46
46 242 написа:
43.309 написа:Стига драматизира, през зимата беше много по-зле.
Е добре де, по колко чифтета минават при теб на ден ?
2 или 3 са софииските за ПРР

Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 12:45 pm
от 43.309
Говорим за 1-ва всичко което е в разписанието на Сп и По се движи.
През зимата не се движеха...

Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 1:05 pm
от 46 242
2006 при теб минаваха до 32 ТВ на ден. Сега ако стигнем до 12-14 вече се смята за "успех". :?

Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 1:42 pm
от elektrovoz46
При кои са минавали че нещо не сванах..?

Поправка нанесена от Модератор.