Страница 3 от 17
Публикувано на: Пон Мар 19, 2007 9:06 pm
от 44142
ххх
Публикувано на: Пон Мар 19, 2007 9:08 pm
от 46 242
44142 написа:Колкото днес излезна телеграма за 43р за 130. Най вероятно няма да тръгне лок според мен.
Лицето,което трябваше да подпише телеграмата беше в чужбина,не знам дали се е върнал тази сутрин.
Публикувано на: Пон Мар 19, 2007 9:16 pm
от 46 242
44142 написа:Колкото днес излезна телеграма за 43р за 130. Най вероятно няма да тръгне лок според мен.
Сряда ще разберем на коя дата ще тръгне и с кой влак.
Публикувано на: Пон Мар 19, 2007 9:19 pm
от 44142
ххх
Публикувано на: Пон Мар 19, 2007 10:46 pm
от 46 242
Хората с правоуправление са около 6-7, няма това да е проблем. Друго остава под въпрос- как ще го завърят в графика, с какви вагони, скорости, трасета и т.н...
Публикувано на: Пон Мар 19, 2007 10:49 pm
от 44142
ххх
Публикувано на: Вто Мар 20, 2007 10:48 am
от Tramway
В момента се умува как да го включат в графика. Предвид, че е универсална машина с висока скорост и висока трайна мощност мнението е, че е най-добре да включи в товарна служба, с което се освобождават помощни машини. Скоростта си няма как да покаже поради ограниченията по път и по КР.
Публикувано на: Вто Мар 20, 2007 2:22 pm
от Nikola VS
Е те товарните се движат по - бавно от пътническите, нямаха ли ограничение от някакъв сорт..... Да я сложат на УБВта, на Бързи влакове. Ако щете да го кажем БДЖ да се изфука с машината

. Това в кръга на шегата, вярно нямаше ли ограничение в скоростта на товарните превози?
Публикувано на: Вто Мар 20, 2007 2:36 pm
от 44 058
Да, товарнете влакове са ограничени до 80км/ч.
Публикувано на: Вто Мар 20, 2007 2:47 pm
от Tramway
Нашите пътнишки влакове са леки и за тях не се изисква голяма теглителна сила, нито пък високи скорости като на този Сименс предвид ограниченията по път. Тази машина може да си покаже качествата само при тежки товарни влакове - ще отпадне необходимостта от помощни машини, с което се икономисва електроенергия, амортизации, човекочасове и т.н.
Публикувано на: Сря Юли 11, 2007 5:08 pm
от 43.309
Направих запитване до БДЖ защо Тауруса не се движи вижте абсурдния отговор мисля че коментара е излишен:
Уважаеми господин Стоянов,
Позволете да Ви информирам, че локомотив № ES 64 U2 е собственост на фирма
"Сименс" и същият не е предаден за експлоатация на "Български държавни железници" ЕАД. Поради тази причина локомотивът не работи и понастоящем се
намира в Локомотивно депо Варна.
Желая Ви успешен ден!
С уважение,
Христина Белева
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Публикувано на: Вто Юли 17, 2007 1:17 pm
от Tramway
43.309 написа:Направих запитване до БДЖ защо Тауруса не се движи вижте абсурдния отговор мисля че коментара е излишен:
Уважаеми господин Стоянов,
Позволете да Ви информирам, че локомотив № ES 64 U2 е собственост на фирма
"Сименс" и същият не е предаден за експлоатация на "Български държавни железници" ЕАД. Поради тази причина локомотивът не работи и понастоящем се
намира в Локомотивно депо Варна.
Желая Ви успешен ден!
С уважение,
Христина Белева
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Отговорено ти е абсолютно точно. Не очаквай подробности защо не е предаден за експлоатация, това са междуфирмени отношения, които не са публично достояние.
Публикувано на: Сря Авг 29, 2007 8:17 pm
от Mario Evstatiev
Локомотив ES64U2-061 тръгва от 02.09 да кара влакове на депо София. Да му е честито 
Публикувано на: Сря Авг 29, 2007 9:31 pm
от 44142
ххх
Публикувано на: Сря Авг 29, 2007 11:25 pm
от 46 242