
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:00 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:02 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:02 pm, променено общо 1 път.

Глобален модератор
В момента се умува как да го включат в графика. Предвид, че е универсална машина с висока скорост и висока трайна мощност мнението е, че е най-добре да включи в товарна служба, с което се освобождават помощни машини. Скоростта си няма как да покаже поради ограниченията по път и по КР.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Е те товарните се движат по - бавно от пътническите, нямаха ли ограничение от някакъв сорт..... Да я сложат на УБВта, на Бързи влакове. Ако щете да го кажем БДЖ да се изфука с машината
. Това в кръга на шегата, вярно нямаше ли ограничение в скоростта на товарните превози?

Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Глобален модератор
Нашите пътнишки влакове са леки и за тях не се изисква голяма теглителна сила, нито пък високи скорости като на този Сименс предвид ограниченията по път. Тази машина може да си покаже качествата само при тежки товарни влакове - ще отпадне необходимостта от помощни машини, с което се икономисва електроенергия, амортизации, човекочасове и т.н.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Направих запитване до БДЖ защо Тауруса не се движи вижте абсурдния отговор мисля че коментара е излишен:
Уважаеми господин Стоянов,
Позволете да Ви информирам, че локомотив № ES 64 U2 е собственост на фирма
"Сименс" и същият не е предаден за експлоатация на "Български държавни железници" ЕАД. Поради тази причина локомотивът не работи и понастоящем се
намира в Локомотивно депо Варна.
Желая Ви успешен ден!
С уважение,
Христина Белева
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Уважаеми господин Стоянов,
Позволете да Ви информирам, че локомотив № ES 64 U2 е собственост на фирма
"Сименс" и същият не е предаден за експлоатация на "Български държавни железници" ЕАД. Поради тази причина локомотивът не работи и понастоящем се
намира в Локомотивно депо Варна.
Желая Ви успешен ден!
С уважение,
Христина Белева
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД

Глобален модератор
Отговорено ти е абсолютно точно. Не очаквай подробности защо не е предаден за експлоатация, това са междуфирмени отношения, които не са публично достояние.43.309 написа:Направих запитване до БДЖ защо Тауруса не се движи вижте абсурдния отговор мисля че коментара е излишен:
Уважаеми господин Стоянов,
Позволете да Ви информирам, че локомотив № ES 64 U2 е собственост на фирма
"Сименс" и същият не е предаден за експлоатация на "Български държавни железници" ЕАД. Поради тази причина локомотивът не работи и понастоящем се
намира в Локомотивно депо Варна.
Желая Ви успешен ден!
С уважение,
Христина Белева
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:03 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори