Страница 3 от 32
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 11:09 am
от Mario Evstatiev
Ходенето в тунел е доста опасно и не го препоръчвам на когото и да било. Ако се търси ефект от заснемане на влак при влизане в тунел, този ефект може да се постигне със закрепен и дистанционно управляем фотоапарат. Има възможности за такова заснемане, стига да имаш техниката и търпението.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 8:47 pm
от 44.123
С известно закъснение поради технически проблеми сега качвам мойте снимки от нашето пътуване с колегите SARUMAN, Ванчо и Nikss до Свищов и Черквица провела се неслучайно на датата 27.12.2009г.
Та ето ги и тях.
http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=7224
Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 2:33 pm
от schumacher200869
Здравейте.Днес поради хубавото време реших да направя една разходка по междугарието Тулово-спирка Ягода.След приключването на ремонта между Кръстец и Плачковци вече има доста повече влакове за заснемане.Разходката ми започна от тук
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490238.big Прелез малко след гара тулово,намиращ се по средата на една доста дълга крива
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490236.big http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490237.big Реших да щракна няколко влака,които минават по това време и тогава да се поразходя.Първи мина пв 40102 теглен от 44 138
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490086.big Той отмина
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490088.big а аз зачаках следващия по реда си.Пв 40101 теглен от 44118
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490089.big Малко след него минава и мбв 464.Днес начело му беше 44 114
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490101.big Той също мина през кривата
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490103.big а аз тръгнах да търся спирка Ягода.Линията в района описва множество криви
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490232.big Малко по-нагоре получих жокер че наближавам въпросната спирка
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490235.big След известно време бях постигнал целта си.Самата спирка се намира на една от множеството криви
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490228.big А сградата и изглеждаше като повечето вече спирки у нас
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490230.big http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490231.big Тъжна гледка ми се видя и за това побързах да се връщам.Направих фото на един светофор
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490234.big който също като спирката ми се видя някак тъжен и намръщен.Навръщане трябваше да се размина и с един тв
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490111.big Не можах да запомня номера на локомотива,но беше 43-та серия.Той се спускаше бавно към Тулово
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490112.big а аз след него докато стигна до началната си позиция
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490239.big Преди да си тръгна реших да изчакам още два влака.Единия пв 40104 който беше с 44118
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490114.big http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490115.big Другия бв4641 теглен от 44109
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490116.big В стремежа си да го изчакам максимално дълго го поотрязах отгоре....

Качих и детските си спомени върху релсите
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490240.big 
и си тръгнах. В Казанлък за малко изпуснах да заснема както трябва пв30242 с 43 502
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490118.big Но нямаше как да не хвана БЖК които минават по това време.Първи се зададоха
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490119.big три локомотива 87-ма серия с няколко цистерни
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490119.big Като ме доближи влака машиниста на първия локомотив излезе почти половината през прозореца да маха

. Малко след като късото влакче ме подмина
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490122.big се зададе и другия представител на БЖК.Начело му беше 40 0656
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490123.big чиито машинисти бяха не по-малко усмихнати от колегите си,но се ограничиха само с подаване на светлинен сигнал за поздрав вместо да изкачат и да махат

Ами това е.На края само бих попитал знаещите какво е това
http://schumacher200869.snimka.bg/hobby ... 490233.big .Докато вървях по релсите преброих поне десетина такива неща.Ще се радвам ако някой ми помогне

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 2:51 pm
от Saruman
Тези неща се ползват за задействане на АПУ-то на някой прелез.
Иначе интересен репортаж, 40102 с 4 вагона, вчера 40103 беше с 4 вагона.
Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 3:56 pm
от elektrovoz46
44.123 написа:Да а по някога и с "паток" се среща да го обслужва.
Лятото повече ходи патицата
Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 4:22 pm
от 43.309
Това е лубрикатор.
Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 9:59 pm
от Vlakov
а този лубрикато не се ли ползва за мазане на реборда за по малко износване в някой криви ??
Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 10:19 pm
от bdz46
Да.
Няма общо с прелезите.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 9:28 am
от Saruman
Ами това което има общо с прелезите как изглежда ?
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 9:32 am
от bdz46
Ето така:
Само че при прелезите надписите са други, това на снимката е за гарови релсови вериги. От кутията излизат два стоманени проводника, които са свързани с релсите.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 6:42 pm
от n0_aLoNe
За прелезите се използват така наречените "КЕРВ".
Къси Електронни Релсови Вериги.
Публикувано на: Нед Май 09, 2010 9:51 pm
от Mario Evstatiev
Днес БВЗР "Слънчев Бряг" 8614 замина от Бс навреме в 15:40 и с населеност около 110%. Влакът бе теглен от локомотив 46 242.4. На гара СЗ ни чакаше тълпа от около 200 пътници, при което населеността нарастна още, влакът прибави и малко закъснение по пътници на СЗ. В Пловдив влязохме с -2 аванс и заминахме навреме, като мераклийте от По за Сф бяха малко. В участъка Их-Всо-Вк се движехме по необичаен път №1, поради което спестихме допълнителни закъснения. В гара Подуяне влязохме с +3 мин по намалението 25 км/час м/у Ик и Пд. Поради пренаселеността, влакът на Пд престоя 3 вместо 2 мин.
Публикувано на: Нед Май 09, 2010 9:55 pm
от svd90
Интересно..
Любопитно ми е имаше ли хора пътуващи от Бургас за София със Сл.бряг при наличието на "бургас" или повечето бяха за Ямб,НЗ и СЗ
Edit - Какъв беше състава на влака ?
Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:00 pm
от Mario Evstatiev
svd90 написа:Интересно..
Любопитно ми е имаше ли хора пътуващи от Бургас за София със Сл.бряг при наличието на "бургас" или повечето бяха за Ямб,НЗ и СЗ
По сведение на н-к влака имало е хора, още повече, че "Бургас" е продаден още от Петъка. Навалицата беше страшна, а престоите по гарите удължени заради качващи се пътници. На цялата дандания имаше и 2 бр. групи младежи.
Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:07 pm
от svd90
Браво за "Бургас"

Това си е много народ откъдето и да се погледне. Не ми се мисли какво щеше да стане със Сл.бряг ако "Бургас" го нямаше

Щеше да има хора и на покрива
Между другото какъв беше състава на 8614?