Страница 3 от 5
Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 8:11 pm
от 07
bdz46 написа:П
С 30 003 е правен опит за прикачване по СМЕ с ДМВ. Резултатът е потрошени ел. контакти на автосцепката.
Браво инж.Ганев, браво!
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 3:34 am
от dido73
bdz46 написа:Още няколко години и на мястото на 30/31 трайно ще плъзнат 32 ...
Хахаа, старите демони ще плъзнат отново -

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 7:57 pm
от denarr
трафа за конт. е 2500w но котакта е слаб,загрева.
Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 1:48 am
от pavkata_zaraboy86
bdz46 написа:Положението с "новите" ЕМВ е повече от трагично.
31 017 вече 4 месеца е с много спукана възглавница и не се движи;
30 015 е загубила още един прозорец (стават 9);
С 30 003 е правен опит за прикачване по СМЕ с ДМВ. Резултатът е потрошени ел. контакти на автосцепката. Затова въпросната ЕМВ се дава само на такива влакове, където няма да е необходимо прикачване с друг ЕМВ по СМЕ. Кранчето за електрическа връзка е пломбирано в затворено положение.
Докарани са нови прозорци, но технологията на монтиране изисква мин 26 °С в халето и 48 ч престой след монтажа. Така или иначе новите стъкла са много по-малко от счупените.
Един ЕМВ се движи с неизправна външна врата на моторен вагон - не се отваря и е оборудвана с бележка, насочваща към съседния вагон.
Друг ЕМВ постоянно остава на половин тяга при сътресение.
На 30 029 (ако не бъркам) е била открадната фунията на свирката, а също така е бил изкъртен клаксонът. Сега фуния няма, но има клаксон, овързан с тел.
Много ЕМВ се движат с неизправен спомагателен инвертор и намалена мощност на климатика;
Много ЕМВ работят с незаключващи се външни врати след изключване на АБ.
Вече има ЕМВ оборудвани с побългарени каретки - с обикновени графити като на електровозите, съответно без защитата при изронване.
Всеки момент започват да изтичат спирачните ревизии и ще трябва да се спират ЕМВ, а те са крайно дефицитни. Стига се до там, че често се отменят ТП-та, за да се покрият влаковете.
Още няколко години и на мястото на 30/31 трайно ще плъзнат 32 и ел лок.
П. П. Може и да съм объркал някой номер, понеже пиша по спомени.
Тошко би ли дал най-обща актуална информация към днешна дата, че ми стана интересно...хъм....

Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 8:21 am
от Mario Evstatiev
По - обобщителна информация от тази здраве и кажи! В действителност в София, а и не само, с "новите" ЕМВ има голям проблем с поддръжката и ремонта. Както Тошко каза, вече има и кражби, тъй, че не е далеко времето, когато ще останат само по талиги...
И после как да не ни наричат чужденците "варвари"

Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 7:04 pm
от 44.123
Да и тогава какво ще пуснат на тяхно място с тази криза на подвижен състав и спирането на голям брой от електричките 32 серия.
Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 7:54 pm
от БДЖ
Е какво излезе ? До сега мрънкахме, че старите са боклуци, дадоха се нови, те пък не се опазиха...май наистина не трябва никакво обновяване

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 8:40 pm
от bdz46
От утре в София спират още два ЕМВ 30/31, с което графикът пропада отвсякъде и тръгват ДМВ и лок с вагони. Ще се спират и още нови ЕМВ.
Публикувано на: Чет Май 27, 2010 8:52 pm
от Nikss
Брех, че и работа. Миналата година пък имаше криза за масло за мазилната... сега е по-сериозно. Интересно от 32-ките 123/124 не се ли движеше? 083/084 също преди време се спомена, че била почти готова, ама нещо се разсъхна работата и не тръгна. До колкото знам от софийските 32 налични са 107/108, 109/110, 082/118, 115/116, 119/120 и 145/146. Обаче 2 са в М, а останалите няма как да покрият растящите нужди. То е ясно, че докато не дойдат още 20 бр 30-ки и 30 31-ци няма да се оправи работата, че да има в резерв и като настане криза да не се стига до инфарктни ситуации като тази, че ДМВ, ЕЛ и вагоните също не са в изобилие за разлика от ДЛ, които отлежават.
Публикувано на: Чет Май 27, 2010 11:59 pm
от elektrovoz46
Гледам че за утре са прехвърлили сутершното чифте за Благоевград да се кара от композиция начели с 61 серия
Публикувано на: Пет Май 28, 2010 12:36 am
от VESO
От утре се спират още две ел.мотриси DESIRO - по една от двете серии. С тях , равносметката до тук е общо три спрени за ревизия от серия 30-00 и две от серия 31-00.
От Пловдив за сега са само 2 от тях , поради което един от влаковете за Карлово и крайградския , движещ се между Ст. Загора и Ямбол са с 32-00-ки , но за Хисар , сутрешния от Сзт и асеновградските чифтета все още са "модерни".

Публикувано на: Вто Юни 01, 2010 5:23 pm
от Tramway
Темата е почистена от мнения, нямащи връзка с ЕМВ 30/31. Моля, не трупайте off-topic.
Благодаря.
Публикувано на: Сря Юни 02, 2010 7:52 pm
от n0_aLoNe
dido73 написа:bdz46 написа:Още няколко години и на мястото на 30/31 трайно ще плъзнат 32 ...
Хахаа, старите демони ще плъзнат отново -

Те плъзнаха вече.
Влакът на 2 часа за Дупница е със стара електричка, за ПО е със стара, за Септември също.
Публикувано на: Сря Юни 02, 2010 9:01 pm
от VESO
Няколко дни поред 10111 / 10112 и 10131 / 10134 са обслужвани от старите електрички. Може и още някой влак в нашия край да е така , но не съм забелязал.С DESIRO останаха 10261 / 10110 , 10113 / 10116 , 10115 / 10254.
10251 и 10132 се движат само с една мотриса , а "Тристранната схема" е композиция.
Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 9:27 pm
от bdz46
В София ЕМВ с неизправни дисплеи станаха два броя без изгледи скоро да бъдат оправени.
Без работещ дисплей не е възможно управление на климатика и осветлението, изолиране на двигатели, използване на темпомат, потвърждаване на конфигурацията след включване на батерията или промяна в състава (без потвърдена конфигурация е невъзможно движение), изписване на повреди и др.
Всичко гореописано трябва да се прави предварително от другата кабина.
Ако се случи двата ЕМВ да се прикачат с изправните дисплеи една към друга, няма да могат да се движат.