Страница 3 от 48
Публикувано на: Вто Окт 20, 2009 9:22 pm
от Nikss
Така като чета май май лок е захвърлен настрани да чака докато отпуснат пари за закупуването на частите. Предполагам, че именно спирането на кранчето е причина лок да се остави да чака разкостен.

Но пък това ще е за добро. Да се надяваме нещата да потръгнат полека лека и да се наредят постепенно.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 12:10 am
от Nikss
Локомотив 43 517 е прясно боядисан и след ремонт в депо По. Ето снимка от моделинг галерията:
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... p-0-4.html
Отзад се подава още една лъскава машинка.

Похвално е, че са се сетили 517 да я стегнат, докато други маш като 529 и 534 така и ще си изгният на ограда.

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 7:24 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Локомотив 43 517 е прясно боядисан и след ремонт в депо По. Ето снимка от моделинг галерията:
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... p-0-4.html
Отзад се подава още една лъскава машинка.

Похвално е, че са се сетили 517 да я стегнат, докато други маш като 529 и 534 така и ще си изгният на ограда.

Дано 517 е направена не само на боя. Доста зле беше локомотива, имаше доста проблеми. Машини като 529 и 534 скоро може и да не видят ремонт. На мен ми е интересно къде изчезна 43 533.9 - този титан на 3-та линия

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 7:29 am
от Nikss
Доколкото съм виждал по снимки все още би трябвало да е в движение 533.

В Пловдив скоро беше на ТП лок
43 535.4 а иначе като цяло съм забелязал, че в По работи само 1 файтър - и то на следобедния чифт ДТВ за Нз. Всички останали 43 би трябвало да са по Карлово. Надявам се скоро още някоя 43 да влезе за ремонт.

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 7:34 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Доколкото съм виждал по снимки все още би трябвало да е в движение 533.

В Пловдив скоро беше на ТП лок
43 535.4 а иначе като цяло съм забелязал, че в По работи само 1 файтър - и то на следобедния чифт ДТВ за Нз. Всички останали 43 би трябвало да са по Карлово. Надявам се скоро още някоя 43 да влезе за ремонт.

533 да я закарат в "БДЖ - Трансимпекс" и да и направят един хубав капитален ремонт. Преди две години именно тази машина бях ползвал за главен "герой" в един разказ, който още се мъдри някъде из "Железницата в творчеството". Аз лично, въпреки купищата ядове дето дава тази машина, я харесвам, но съм на мнение естествено, че ремонт и трябва. Особено по механиката, която е основния за машинистите проблем. Иди и стой 12 часа във "Файтър" с разбита механика

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 2:29 pm
от Nikss
За файтърите няма смисъл да се пръскат пари чак за капитален ремонт - един ПР в Трансимпекс ще й е напълно достатъчен на 533 и пак ще е като нова и ще бъде пипната както трябва, сигурен съм, пък и не само тя - всеки файтър който иде там ще бъде като нов. Вместо да стегнат 43-ките и да ни изкарат още 6-7 години докато дойде нов ТПС те гледат как да ги махнат... е да, ама един ден ще търсим локомотиви, ама няма да има.

Както става в момента с 32-ките... гледат постепенно да ги махнат, че не се поддържат и са стари, ама пък още 20 г. при добра поддръжка могат да изкарат... дочух, че пак имало маслена криза при ЕМВ Дезиро и 32 пак са тръгнали колкото бройки има налични да закърпват графика в Сф... та и с 43-та серия така - не уважаваме техниката, тя се скапва, после искаме да имаме нещо. Аз лично много ще се радвам ако освен в депата започнат и в Трансимпекс да ремонтират файтъри от депа като Мездра най-вече, в Пловдив има доста на ограда и е редно да се направи нещо.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 4:06 pm
от 44-134
Е вие искате като се земе една машина тя да е вечна. 43-та серия са с одавна изтекъл ресурс и не мисля че изобщо има смисъл в наливането на пари за тези машини. Да се направят 1-2 капитални ремонта на най-читавите да се оставят за действащ музей и всичко останало когато му дойде времето за нещо повече от МПР просто да се спира. Докато се наливат пари да се правят старите кошници и да няма липса на машини, никой няма да внесе нищо ново.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 5:17 pm
от NiGhtPiSH
44-134. Точно това си мисля и аз. Трябва да се правят само най-читавите машини и да се оставят за музейни. Това е истината и да се внесат нови.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 8:37 pm
от Nikss
Съгласен съм, но има хора, които не мислят като нас... щом 42-рите още се движат правете сметка какво остава за 43... експлоатация до разпад.

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:44 pm
от lok43r
Точно това е идиотското в цялата работа и вие се борите да стане още по-идиотско - вместо да се вдигнат на крака 44-тите от оградите вие искате да се наливат пари в 42 и 43 серии.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:48 pm
от Nikss
Колега, не е така. Хората от БДЖ - ТПС /Локомотиви/ ЕООД така са предценили и не можем да им променим мнението. За 42-ра серия аз лично съм против да се движат ден повече, има си 42 077, която е запазена и отделена за музейна, евентуално и 081 да се запази, всичко останало при навъртане на километри за ремонт оттук нататък да се спира окончателно. 43-та серия в депа като Сз и Р например ако се спрат всичките от движение ще стане страшно - само с 10 локомотива не може да се обслужват 15 чифта влакове. За ремонта на спрените не от скоро 44 и 45 решението е само едно - заводски ремонт в БДЖ - Трансимпекс, но никой не предприема мерки.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 11:26 pm
от 44-134
Защо решението да е само ремонт в БТ? Като го нямаше БТ кой ремонтираше машините? Ако се плащат редовно заплатите по депата и има части смятам че деповските ремонти са на достатъчно ниво, за да се движат локомотивите и толкова години са го доказали. Обаче не и да трябва да правят с пръдня боя. Е не става така. Спирането на 42 и 43 серия е достатъчна предпоставка за внасяне на нови локомотиви за големите депа, а движещите се 44 и 45 серия да минат към районите.
Публикувано на: Пон Ное 09, 2009 12:15 am
от dido73
Nikss написа:За ремонта на спрените не от скоро 44 и 45 решението е само едно - заводски ремонт в БДЖ - Трансимпекс, но никой не предприема мерки.
Ей тия черепухи бе, безалтернативни са. За техния КР кончар могат да модернизират локомотив до тиристорен. Кончар могат да модернизират и до асинхронно задвижване, но нашите са скъпи на триците и евтини на просото.
По експертни оценки той (ремонта при черепухите) е около 1 млн. евро на локомотив, което означава в пъти по-висока цена в сравнение с тази, която се иска за обновяване на локомотивите в "БДЖ-Кончар"
Никой не знае колко в действителност е цената на ремонта, защото е тайна.
Публикувано на: Пон Ное 09, 2009 8:08 am
от Mario Evstatiev
Около 400 000 лева е СР на ЕЛ 44/45. И се справят добре. Нормално е първите машини да са с недостатъци, а всяка следваща да е по - добре изпипана. Но има едно съществено преимущество! Всички машини се възстановяват съгласно заводската документация, а не се правят всяка сама за себе си.
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 1:57 pm
от 44142
Получава се доста интересно. На 43 серия най голямия е ПР докато при 44 е КР. Понеже няма пари за СР и КР на 44, същите стават огради на депата при навъртане на километри за СР и КР. Излиза, че за момента 43 ще вървят още дълго докато ерките спрат ли за СР или КР с малки изключения заминават на оградата.