


Локомотив 43 517 е прясно боядисан и след ремонт в депо По. Ето снимка от моделинг галерията:
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... p-0-4.html
Отзад се подава още една лъскава машинка.
Похвално е, че са се сетили 517 да я стегнат, докато други маш като 529 и 534 така и ще си изгният на ограда.
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... p-0-4.html
Отзад се подава още една лъскава машинка.

Похвално е, че са се сетили 517 да я стегнат, докато други маш като 529 и 534 така и ще си изгният на ограда.


Администратор
Дано 517 е направена не само на боя. Доста зле беше локомотива, имаше доста проблеми. Машини като 529 и 534 скоро може и да не видят ремонт. На мен ми е интересно къде изчезна 43 533.9 - този титан на 3-та линияNikss написа:Локомотив 43 517 е прясно боядисан и след ремонт в депо По. Ето снимка от моделинг галерията:
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... p-0-4.html
Отзад се подава още една лъскава машинка.
Похвално е, че са се сетили 517 да я стегнат, докато други маш като 529 и 534 така и ще си изгният на ограда.

64.19

Доколкото съм виждал по снимки все още би трябвало да е в движение 533.
В Пловдив скоро беше на ТП лок 43 535.4 а иначе като цяло съм забелязал, че в По работи само 1 файтър - и то на следобедния чифт ДТВ за Нз. Всички останали 43 би трябвало да са по Карлово. Надявам се скоро още някоя 43 да влезе за ремонт. 



Администратор
533 да я закарат в "БДЖ - Трансимпекс" и да и направят един хубав капитален ремонт. Преди две години именно тази машина бях ползвал за главен "герой" в един разказ, който още се мъдри някъде из "Железницата в творчеството". Аз лично, въпреки купищата ядове дето дава тази машина, я харесвам, но съм на мнение естествено, че ремонт и трябва. Особено по механиката, която е основния за машинистите проблем. Иди и стой 12 часа във "Файтър" с разбита механикаNikss написа:Доколкото съм виждал по снимки все още би трябвало да е в движение 533.В Пловдив скоро беше на ТП лок 43 535.4 а иначе като цяло съм забелязал, че в По работи само 1 файтър - и то на следобедния чифт ДТВ за Нз. Всички останали 43 би трябвало да са по Карлово. Надявам се скоро още някоя 43 да влезе за ремонт.

64.19

За файтърите няма смисъл да се пръскат пари чак за капитален ремонт - един ПР в Трансимпекс ще й е напълно достатъчен на 533 и пак ще е като нова и ще бъде пипната както трябва, сигурен съм, пък и не само тя - всеки файтър който иде там ще бъде като нов. Вместо да стегнат 43-ките и да ни изкарат още 6-7 години докато дойде нов ТПС те гледат как да ги махнат... е да, ама един ден ще търсим локомотиви, ама няма да има.
Както става в момента с 32-ките... гледат постепенно да ги махнат, че не се поддържат и са стари, ама пък още 20 г. при добра поддръжка могат да изкарат... дочух, че пак имало маслена криза при ЕМВ Дезиро и 32 пак са тръгнали колкото бройки има налични да закърпват графика в Сф... та и с 43-та серия така - не уважаваме техниката, тя се скапва, после искаме да имаме нещо. Аз лично много ще се радвам ако освен в депата започнат и в Трансимпекс да ремонтират файтъри от депа като Мездра най-вече, в Пловдив има доста на ограда и е редно да се направи нещо.

Е вие искате като се земе една машина тя да е вечна. 43-та серия са с одавна изтекъл ресурс и не мисля че изобщо има смисъл в наливането на пари за тези машини. Да се направят 1-2 капитални ремонта на най-читавите да се оставят за действащ музей и всичко останало когато му дойде времето за нещо повече от МПР просто да се спира. Докато се наливат пари да се правят старите кошници и да няма липса на машини, никой няма да внесе нищо ново.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Колега, не е така. Хората от БДЖ - ТПС /Локомотиви/ ЕООД така са предценили и не можем да им променим мнението. За 42-ра серия аз лично съм против да се движат ден повече, има си 42 077, която е запазена и отделена за музейна, евентуално и 081 да се запази, всичко останало при навъртане на километри за ремонт оттук нататък да се спира окончателно. 43-та серия в депа като Сз и Р например ако се спрат всичките от движение ще стане страшно - само с 10 локомотива не може да се обслужват 15 чифта влакове. За ремонта на спрените не от скоро 44 и 45 решението е само едно - заводски ремонт в БДЖ - Трансимпекс, но никой не предприема мерки.
Защо решението да е само ремонт в БТ? Като го нямаше БТ кой ремонтираше машините? Ако се плащат редовно заплатите по депата и има части смятам че деповските ремонти са на достатъчно ниво, за да се движат локомотивите и толкова години са го доказали. Обаче не и да трябва да правят с пръдня боя. Е не става така. Спирането на 42 и 43 серия е достатъчна предпоставка за внасяне на нови локомотиви за големите депа, а движещите се 44 и 45 серия да минат към районите.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Ей тия черепухи бе, безалтернативни са. За техния КР кончар могат да модернизират локомотив до тиристорен. Кончар могат да модернизират и до асинхронно задвижване, но нашите са скъпи на триците и евтини на просото.Nikss написа:За ремонта на спрените не от скоро 44 и 45 решението е само едно - заводски ремонт в БДЖ - Трансимпекс, но никой не предприема мерки.
Никой не знае колко в действителност е цената на ремонта, защото е тайна.По експертни оценки той (ремонта при черепухите) е около 1 млн. евро на локомотив, което означава в пъти по-висока цена в сравнение с тази, която се иска за обновяване на локомотивите в "БДЖ-Кончар"

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Получава се доста интересно. На 43 серия най голямия е ПР докато при 44 е КР. Понеже няма пари за СР и КР на 44, същите стават огради на депата при навъртане на километри за СР и КР. Излиза, че за момента 43 ще вървят още дълго докато ерките спрат ли за СР или КР с малки изключения заминават на оградата.
Информация
Модератори