В депо ГО не се влиза толкова лесно както в софия или пловдив. Там трудно се обикаля из депото да видиш какво е положението.Nikss написа:Съмнява ме, по-скоро обхождат на крак по 1-2 човека около депото и следят след което вечерта се събират, информират другата част от групата, събират багажа в раниците и отиват да "бомбят" както се изразяват когато шарят нещо...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Знам, има охрана, дори на портала те проверяват, но ми е странно как още същия ден са надушили боята и са се организирали...44-134 написа:В депо ГО не се влиза толкова лесно както в софия или пловдив. Там трудно се обикаля из депото да видиш какво е положението.Nikss написа:Съмнява ме, по-скоро обхождат на крак по 1-2 човека около депото и следят след което вечерта се събират, информират другата част от групата, събират багажа в раниците и отиват да "бомбят" както се изразяват когато шарят нещо...


Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Или вариант 2 - Всичко се прави от някой млад машинист, който дава информация на аверите, той им осигурява достъп, те влизат, драскат и си заминават...наистина звучи абсурдно, но знам ли...Nikss написа:Знам, има охрана, дори на портала те проверяват, но ми е странно как още същия ден са надушили боята и са се организирали...44-134 написа:В депо ГО не се влиза толкова лесно както в софия или пловдив. Там трудно се обикаля из депото да видиш какво е положението.Nikss написа:Съмнява ме, по-скоро обхождат на крак по 1-2 човека около депото и следят след което вечерта се събират, информират другата част от групата, събират багажа в раниците и отиват да "бомбят" както се изразяват когато шарят нещо...

Това пък хептен ми се струва невъзможно - е, ако подкупват с нещо може, но едва ли точно така правят... и все пак остава загадката как са надушили боята и как точно са се промъкнали...БДЖ написа:Или вариант 2 - Всичко се прави от някой млад машинист, който дава информация на аверите, той им осигурява достъп, те влизат, драскат и си заминават...наистина звучи абсурдно, но знам ли...Nikss написа:Знам, има охрана, дори на портала те проверяват, но ми е странно как още същия ден са надушили боята и са се организирали...44-134 написа: В депо ГО не се влиза толкова лесно както в софия или пловдив. Там трудно се обикаля из депото да видиш какво е положението.



Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Този вариант е възможен, но шанса да уцелят ремонтиран както в случая ЕМВ е 1:доста... не мога да предценя, но ЕМВ както само при ПР, СР и КР ги боядисват, а те на около 4-5 години минават ремонт, шанса е много малък да оцелят на случаен принцип ремонтиран ЕМВ. Затова си мисля, че отнякъде са разбрали - било то със шпионаж (неизвестно ми е как става това) или пък с изнесена вътрешна информация. Едва ли четат форумите, макар и те да си имат специални места в интернет... 


Акредитиран фотограф
1.В депо ГО се влиза много лесно като тръгнеш от 1-ви коловоз само направо и си вътре и никой нищо няма да ти каже колко пъти съм минавал нощем и денем от там.Nikss написа: 1.В депо ГО не се влиза толкова лесно.
2.Знам, има охрана, дори на портала те проверяват.
2.То само на портала има охрана другаде не знам да има и не те проверяват изобщо а седнал вътре в стаята и си гледа телевизора.

Знам, но кухите бомбаджии едва ли знаят тоз вариант макар, че не виждам откъде другаде може да влязат необезпокоявани...
а инак през нощта охраната изобщо не следи, докато през деня нещата са по друг начин, но ако се мине по коловоза, по който всичкия ТПС отива към халето за ТП, ремонти и т.н. наистина никой не може нито да види, нито да направи нещо. И все пак случилото се кара всички охранители сериозно да се замислят за подобряване опазването на ТПС... 



Акредитиран фотограф
Да така е само от там може да се влезе необезпокоявано то и да се молим да не го научат този път а иначе имаше и едно друго място, но поне за него им дойде на акъла да го затворят и то е при депото на дрезините където се отклонява 2-ра линия.Nikss написа:Знам, но кухите бомбаджии едва ли знаят тоз вариант макар, че не виждам откъде другаде може да влязат необезпокоявани...а инак през нощта охраната изобщо не следи, докато през деня нещата са по друг начин, но ако се мине по коловоза, по който всичкия ТПС отива към халето за ТП, ремонти и т.н. наистина никой не може нито да види, нито да направи нещо. И все пак случилото се кара всички охранители сериозно да се замислят за подобряване опазването на ТПС...

Няма да тръгнат да обикалят като шантави - те се промъкват и действат за минути - все пак са голяма група - минимум 5-6 човека и свършват работа понякога за по-малко от 5 минути. Интересно откъде са се вмъкнали - през портала дали може да се мине през нощта или е затворено/заключено? Инак не знам откъде са влезли, коловоза към халето мисля, че е много сложно за тях, но ако са минали оттам няма да се учудя де... 


Самото залавяне на извършителите, е изключително лесно. Те са малко на брой хора, и повече от тях си се знаят, или просто сами разкриват самоличността си и разказват с прехвала действията си. Самите те си се ъплоадват в сайтовете за видеоклипчета. Дори ние любителите, можеме да ги хванеме всичките, без специални средства, без да сме учили в Симеоново, без да имаме оръжия, без да имаме физическа подготовка и автомобили опел "астра". Но нищо неможеме да им направиме... даже може да разгневиме по този начин техните другарчета, и те да приемат това драскане като начин на живот, и да учат другите си свои връсници на същото.
Доказването за вината им също е лесно. Боята остава по тях завинаги, и много трудно могат да скрият това.
Единственото, което е необходимо е някой по-висш от администрацията на БДЖ да пийне едно кафе с някой началник отговарящ за района на гарата. Полицията няма да откаже от помощ. До колкото знам тяхната схема, е така, че заплатите им зависят от активността на действие. Така, че чисто практически и 2те стани имат изгода.
И вече Марио по-горе каза: "хлапетата да хващатат шкурката и четката" и да видят после как след като са надраскали мотрисата за 3 минути, как ще я възтановяват 3 седмици.
Доказването за вината им също е лесно. Боята остава по тях завинаги, и много трудно могат да скрият това.
Единственото, което е необходимо е някой по-висш от администрацията на БДЖ да пийне едно кафе с някой началник отговарящ за района на гарата. Полицията няма да откаже от помощ. До колкото знам тяхната схема, е така, че заплатите им зависят от активността на действие. Така, че чисто практически и 2те стани имат изгода.
И вече Марио по-горе каза: "хлапетата да хващатат шкурката и четката" и да видят после как след като са надраскали мотрисата за 3 минути, как ще я възтановяват 3 седмици.
32-113/114 излезе от подемен ремонт.
Информация
Модератори