Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От днес със съдействието на администраторите на Европейския ж.п. сървър е създадена галерия на локомотивите на "Експрес сервиз".Посочен е и web-site -ът на компанията , така че това само ще популяризира българското производство сред европейците.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:От днес със съдействието на администраторите на Европейския ж.п. сървър е създадена галерия на локомотивите на "Експрес сервиз".Посочен е и web-site -ът на компанията , така че това само ще популяризира българското производство сред европейците.
Весо, да те похваля за успехите, идеално е това, че локомотивите на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" ООД се популяризират сред европейските и световни железопътни среди. Освен това, най - новата им машина има защо да бъде толкова голям обект на внимание - тя е просто перфектна.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ти ако знаеш каква одисея беше за тази галерия - първо сутринта писах писмо на един от администраторите , които отговарят за раздела за България.След по - малко от час на електронната ми поща ми пише друг администратор , който ме пита какво представлява това локомотивче и защо не е на релси.След като му обясних , че е изложено на пловдивския панаир , той ми обясни , че мястото му е при маневрените машини.Някъде наобяд получавам e-mail от първия администратор , който поддържа българската галерия.Той пък ме пита защо на локомотивчето пише "Holcim" и какво общо имат те с "Експрес Сервиз".Преди няколко часа (когато видях , че са пуснали галерията) получих пак писмо от втория администратор , че са се разбрали и са кръстили галерията не "Express Service" , както ги помолих , а "Holcim" , понеже машината като имала този надпис върху себе си , явно работила за завода. ( :lol: :lol: :lol: ).Какво да правиш , немска им работа , но се радвам , че все пак локомотивчето е намерило своето място.Така че , ако се чудете , защо галерията му е озаглавена "Holcim" , вече да знаете.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Редно е да бъдат атакувани с повече снимки на машини на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" и пак да се наложи мнението, че галерията трябва да се казва "Експрес сервиз". Освен това, гермаците имат раздел "builder"(производител), редно е да обясниш, че ЕКСПРЕС СЕРВИЗ са производител на локомотиви и да се отделят в отделна галерия техните машини, независимо за кого работят.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

То така щеше да бъде , но надписът "Holcim" издаде работата.
Сега чакам да видя друго локомотивче на "Експрес Сервиз" , за да "полуляризирам" и него в Европейската галерия.
Какво стана с проекта за метрото?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Сега чакам да видя друго локомотивче на "Експрес Сервиз" , за да "полуляризирам" и него в Европейската галерия.
Какво стана с проекта за метрото?
Другото локомотивче ще го видиш като му дойде времето - то ще е пълно с приятни изненади.

п.п.: За метрото си има тема :!:
64.19
Мнения: 35
Регистриран на: Вто Апр 25, 2006 9:29 am
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Florian »

Той пък ме пита защо на локомотивчето пише "Holcim" и какво общо имат те с "Експрес Сервиз".
Това беше един от честите малоумни въпроси, които хората задаваха и на самия панаир. Естествено е, че табелата на производителя се занитва към рамата на локомотива, а лепенки, реклами и всякакви стикери по кабината се слагат по воля на собственика :) Простотията стигна до там, че някои ни поздравяваха с думите - браво! освен цимент, вече и локомотиви правите!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За съжаление и аз докато бях презентатор ме питаха същото и все пак успявах да обясня казаното от Florian. Имаше хора от Русе, които не знаеха, че в техния град се правят локомотиви. Други пък ме питаха в ЛВЗ ли е правен локомотива. Хора разни - мнения разни. Като цяло обаче впечатлението на хората беше положително, няколко машинисти, ревизор - вагони, превозна бригада от ППП-По са само част от железопътните работници, посетили локомотива и изказали положителното си мнение за него. Както аз се изразих - оценка 7+ по шестобалната система :wink:
64.19
Мнения: 6
Регистриран на: Сря Ное 18, 2009 9:33 pm
Местоположение: бургас

Мнение от БЪРЗАМ БАВНО »

Щом са вдигнали мощноста са на прав път обезпокоен съм с вдигането на конструктивната скорост, защото това влияе на К.П.Д.!
НО С 65 КМ И 21 ТОНА и внушителните 4,5 метра ще може да се подмята на опашката на всеки товарен влак :idea:
Мнения: 35
Регистриран на: Вто Апр 25, 2006 9:29 am
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Florian »

Скоростта влияе не на КПД, а само и единствено на теглителната сила. Чрез трансмисии с по-голямо предавателно число може да се постигне огромна теглителна сила на куката с малка мощност. Зависи от приложението на локомотива - опции всякакви.
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Тук можете да видите най-новия локомотив от серията MDD3 на фирма Експрес сервиз ООД, гр. Русе. Това е MDD3-05, който за разлика от четиримата си предшественици е без кабина и при който Експрес сервиз за първи път монтират пясъчни бункери за пясък против боксуване, разположени непосредствено зад двете челни плочи, двата плуга на машината. Ще видите и таблото за управление, разположено странично на локомотива с прилежащото му стъпало, допълнително подсигурено с парапет. Локомотива прилича на един от първите си и най-ранни предшественици MDD1.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... D20103.jpg
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... opovac.jpg
MDD3-05 е предназначен да работи в гипсовия завод Гипс АД, с. Кошава до Видин.

1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2308.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2314.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2315.JPG
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2318.JPG
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2319.JPG
6. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2320.JPG
7. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2321.JPG
8. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2322.JPG
9. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2324.JPG
10. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2325.JPG
11. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2326.JPG
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Много яка машинка. Много ме кефи. Може ли да си взема 1 за да ходя до магазина :D Браво , браво , че в БГ се правят такива красавици
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

gonzo8611 написа:Много яка машинка. Много ме кефи. Може ли да си взема 1 за да ходя до магазина :D Браво , браво , че в БГ се правят такива красавици
Тоз 3-05 голям хубавец е станал. Макар и без кабина, локомотива изглежда много приятно и мисля, че добре ще се оправи със заводската маневра.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Вече дизайна започва да се изчиства и прилича все повече на истинска машина, дори и без кабина.

Браво на Експрес Сервиз! :]
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Вече дизайна започва да се изчиства и прилича все повече на истинска машина, дори и без кабина.

Браво на Експрес Сервиз! :]
Вчера двучленен екип от представители на БЛФ посети фирма "Експрес сервиз" и направи изпитания на новото локомотивче, което скоро заминава за Кошава, където ще работи в "Гипс"-АД. Машинката работи много тихо, управлениетио дори и в безкабинен вариант е много прецизирано и леко, контролните елементи са лесно достъпни и разположени удобно по функционалност. Нивото на шум и вредни емисии е сведено до минимум, което дава възможност, с машинката да се извършва маневра дори в халета и цехове.
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация