Страница 3 от 7

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 7:04 pm
от muri83
VESO написа:Днес , 16-ти ноември посетихме с Марио депо Септември и видяхме локомотивчето с бивш номер 76012-4 , сега 401 , като му направихме малко снимки.За другият локомотив инфо ще пусна в съответната тема.

- страничен изглед;
- пред депото;
- изглед отпред;
- талигата;
- по дължина;

- надписа на новия собственик - вижда се аржентинското знаме;
- суетене около компресора;
- кабината;
- финална снимка за спомен.

Покривът бе свален , но в машинното бе практически невъзможно да се влезе , тъй като там имаше поне 5-ма души.Присъстваха и представители на аржентинската компания , които трябва да оценят общото техническо състояние на машината , преди да замине за порт Бургас.Това може би ще са едни от последните снимки на бившата 012 , тъй като след седмица ще бъде натоварена на специалните платформи за превоз на теснопътен подвижен състав и в композиция на нощен товарен влак ще извърви последния си път на българска територия.
Страхотна украска,снимките са супер :cry: жалко че вече не са наши

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 8:11 pm
от VESO
За сега само 012 е такава.Другата 76-00-ца не я видях , а eто как изглежда 006 - още не е започната.

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 9:18 pm
от Nikss
Днес съвместно със Saruman проведохме експедиция в теснопътният жп район Червен бряг и открихме гол кош на 76-ца на вагонски талиги зад теснопътният ремонтен цех. Дойде човек, с който си поговорихме и той ни разказа, че това е бил прототипът на серия 76, който първи е изваден от експлоатация - номерът му е бил 76 015. На същият коловоз се намират 2 талиги от лок 76 002, която е била нарязана в Чб, но от София са наредили талигите да бъдат запазени. Разказа, че в Чб се извършвало до СР вкл., а за КР локомотивите са ходели в Септември. Разказа как в Септември се опитвали да се отърват от 75 009 пращайки я няколко пъти в Чб, а при нас как са се избивали да работят на нея като по-надеждна от 76-ците. Утре очаквайте снимки от нашият габровски фотограф тъй като аз не си носех апарата. Откакто мина форумната среща на 03.03.2007 г. не се бях сещал да се разходя натам, а колко интересни неща открихме. Тогава нямахме достатъчно време, но определено доста повече неща щяхме да хванем. :? :(

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 10:01 pm
от VESO
VESO написа:Докато се рових в Интернет , попаднах на една галерия , в която има снимки от теснопътно депо Червен бряг.Снимките са от 10-ти октомври 2008 г , когато една чуждестранна група обиколи повече от половин България с атракционен влак , съставен от exDB вагони. На някои от фотографиите се вижда локомотив за 760 мм (предположително серия 76-00) , който е със свалени номер и знак на БДЖ:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3
Някой разполага ли с повече подробности?

На това ли попаднахте? Откога чакам инфо за него. :P

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 10:27 pm
от Nikss
Именно на това попаднахме. Ами аз казах за него - историята му не е богата, това е бил прототипен локомотив - носел е номер 76 015 доколкото разбрахме със Saruman от човек, който срещнахме докато го оглеждахме. Не е навъртял много километри, спрян е скоро след пускането си и е използван за части. Но е отписан и изобщо не се брои като останал, но си седи забутан там. Сложен е на вагонски талиги, а на същия коловоз има талиги от 76 002, която споменах, че е нарязана в депото, но е наредено талигите да бъдат запазени. Това е.

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 10:30 pm
от VESO
Ако не се лъжа , 015 е теглил влака , в който нашият форумец Тодор (Bdz46) се е връщал от Оряхово.И снимка даже имаше.Това е машината с последен най - голям номер от серията.

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 10:55 pm
от Mario Evstatiev
От мене кабината на красавицата:

Изображение

Изображение

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 11:25 pm
от Saruman
Снимки утре, а прочем вагонните талиги са от мотриса 82-ра серия предполагам. Поне човека каза, че са от мотриса.

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 11:28 pm
от bdz46
Мотрисите са имали прикачни вагони. Едно време и на Оряхово се търкаляше един такъв вагон.

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 11:29 pm
от Nikss
Именно 2 прикачни вагона са останали забутани в депото. След катастрофата на прелеза при с. Девенци (1969 г. май, че беше) ги спряли.

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 11:31 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Именно 2 прикачни вагона са останали забутани в депото. След катастрофата на прелеза при с. Девенци (1969 г. май, че беше) ги спряли.
Темата е за серия 76, момчета 8)

ПО ТЕМАТА: Локомотив 76 006-6 е вкаран в ермонта и се прави вече. Следва 76 005.

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 9:48 pm
от БЪРЗАМ БАВНО
От вън локомотива е като ракета "Пършинг"!!!
В кабината и безпризорни кучета не биха се навряли!!!!
Тово работно място ли е или ... или ....

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 9:49 pm
от Mario Evstatiev
БЪРЗАМ БАВНО написа:От вън локомотива е като ракета "Пършинг"!!!
В кабината и безпризорни кучета не биха се навряли!!!!
Тово работно място ли е или ... или ....
Машината още е в ремонт и за това в кабината цари безпорядък. Но като цяло ДЛ 76 имат удобна кабина.

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 10:41 pm
от БЪРЗАМ БАВНО
Ремонта от към боя е докаран, вярно е че конструтора е направил каквото е могъл вие освен да подменяте повредени с почти изправни апарати и агрегати друго вършите ли?

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 10:42 pm
от Mario Evstatiev
БЪРЗАМ БАВНО написа:Ремонта от към боя е докаран, вярно е че конструтора е направил каквото е могъл вие освен да подменяте повредени с почти изправни апарати и агрегати друго вършите ли?
Машината е ремонтирана на ниво "заводски ремонт". Без изменение на конструкцията.