
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Тази сутрин БВ 3636 пристигна с 66 мин. закъснение, 40 от които са по намаления с дълъг фронт 15 км/час. Влаков локомотив беше 44 092, която е излязла от ТП-1 вчера. Локомотивът, макар и скоро преминал ГПР в Горна Оряховица беше дал множество повреди, като най - тежката беше в лагера на 3-ти ТД, поради което същият грееше, миришеше и хвърляше стружки. Локомотивът бе вкаран в депо Подуяне, където остана за случаен ремонт - смяна на 3-ти ТД. За отвозване на БВ 2611 беше даден СФ локомотив 44 078.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Ми това е ясно! Да не забравяме, че ГО мразят всички останали депа, които карат бързи влакове и по - точно въобще всякакви влакове, дето минават през ГО. Това е причината да правят калпави ремонти на чужди машини. Например 44 096 е същата работа. КАто дойде от ГО и сума повреди даде.44142 написа:което доказва още веднъж че депо горна прави добре само тяхните лок а чуждите ги прави през пръсти.
64.19

Администратор
Отново лошо представяне на ЕМВ. 32 139/140 беше дала много повреди и беше закъсняла малко ПВ 10214. ПВ 10215 е бил обслужен на време. Според информацията, която ми бе подадена, ЕМВ е имала проблеми с ТД, като са били изолирани 3-ти и 4-ти ТД на 32 139, а в следствие на температурно претоварване са запушили 1-ви и 2-ри ТД. Освен това е имала и други повреди, поради което е подадена за случаен ремонт. Интересна информация имам от Централна гара - София. МБВ 491 замина от гара Сф в 21:55 с 44 075, БВ 3622 на Подуяне беше в 22:20 със софийската 45 152, поради липса на локомотиви в Бургас. БВ 3637 замина от София с 44 065. Очакваше се УБВ 8602 да пристигне със закъснение от 15 мин.
64.19

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Днес ПВ 10114 беше с 32 143/144, която после обслужи ПВ 10125. ПВ 20223 беше с два ЕМВ №№ 32 089/090 и 32 099/100. ПВ 30123 беше с 33 005/006. БВ 1651 беше с пловдивската 44 130.3, а БВ 7631 беше с 45 173. Недостиг на ЕМВ принуди и днес деломайсторите да пуснат 10115 с един ЕМВ, а втората от 10114 да бъде сечена на Вакарел, където да замине като ПВ 10226. Същият ЕМВ от 10226 заминава след това изолиран за Костенец, тъй като 10125 също трябва да е двоен. 32 139/140 беше изкарана в 17 часа от случайния ремонт на ТД и беше подготвена за път. 44 002.4 беше в ПД за случаен ремонт и излезе за БВ 8615.
64.19

Администратор
Днес ПВ 20221 беше с ЕМВ 32 139/140, БВ 8611 беше с 44 130, УБВ 3601 беше с 45 198, УБВ 8603 - с 44 128, която е прясно излязла от ГПР. ПВ 20223 беше с 32 139/140 и 32 101/102. ЕМВ 32 097/098 излезе днес на скоростна проба. В депото си бяха обчайните локомотиви, 44 085 беше все още в ел. цеха заключена и никой не работеше по нея. 33 001/002 работи влакове за Банкя. Двете сини машини бяха в обращение днес, което напоследък е рядкост.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
8603 с лок 44.128,частично боядисан и с НОВИ КОЛООСИ!
Ето и снимки
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 906250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 718750.jpg
И най-важното:
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 375000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 125000.jpg
Ето и снимки
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 906250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 718750.jpg
И най-важното:
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 375000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 125000.jpg

Администратор
Я, значи аз съм пропуснал най - важното от всичко
Благодаря за допълнението, така ще може да се попълни списъка с "преобути" R-ки по номера както следва:
44 111, 44 112, 44 128, 44 137
Очакват се още машини да се сдобият с дългочаканите червени "ботушки" с които ще припкат със 130 по железопътните ни линии и ще върнат старата слава на ШКОДА в бързия график 

44 111, 44 112, 44 128, 44 137


64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Днес 10112 закъсня с 20 мин и беше с ЕМВ 32 121/122. Закъснението е натрупано по образци и надминаване от БВ 1620, който беше с 44 001. ПВ 10115 беше с два ЕМВ №№ 32 117/118+32 121/122. Последната ще се върне от Вакарел като ПВ 10226. ПВ 50205 беше с 33 007/008, ПВ 20223 беше с 32 139/140 и 32 077/078. БВ 1623 беше с 45 167 и замина на време от Централна гара - София. ПВ 10115 закъсня от гара СФ с 2 мин. по изчакване на пристигащ от ПД товарен влак, като веднага след като освободи маршрута, на ПВ 10115 беше даден изход. На сп. ПДР - Среден район, влак 10115 пристигна по разписание и така влезе в нормалния си график. Интересни неща по депо СФ нямаше. 45 148 беше докарала УБВ 2602 и екипировъчната бригада и правеше малък случаен ремонт, след което веднага замина да обслужи товарен влак за Карлово. В цеха за екипировка на ДЛ беше скатана 44 085, която се удари преди две седмици в товарен камион с тухли. Машината чака ред за да влезе в ремонтния цех на депо София, където ще я възстановяват. По думите на Директора на депо София инж. Стефан Деянов, машината в Понеделник ще бъде подадена за възстановяване, като получих от него разрешение да фотодокументирам лично процеса по възстановяване.
64.19

Администратор
Днес няма фрапиращи закъснения. Обстановката с ЕМВ е стабилна, осигурени са ЕМВ за всички влакове. 10114 с два ЕМВ, които ще заминат като ПВ 10125, 10115 с два ЕМВ, като втората ще се сече на Вакарел и ще се върне обратно за СФ като ПВ 10226. ПВ 20223 за Лакатник е с два ЕМВ №№ 33 005/006+33 007/008. МПР днес беше 44 001.6, а пък комисия от БДЖ - ЕАД и специалисти от НИИТ сертифицираха и приемаха първата модернизирана в България машина от серия 46 200, а именно нашумялата 46 211.9. Същата беше вдигната под напрежение днес следобяд. В ел. цеха е 43 543, която чака за бандажи, 44 143 отново е вътре пред 43 543. Сутринта за товарни влакове от депото излязоха 43 553 и 44 072. Следобяда имаше интересен посетител в депото. Човек на име Иван, член на фото - форум бе дошъл с мисия да се запознае с "музейната" 41 - 09. Аз му показах машината, като на кратко му обясних историята на серията, конструктивните особености и експлоатационната им съдба. Човекът остана възмутен от състоянието, в което се намира доайенът на ел. тягата у нас и си тръгна разочарован. Напраи снимки на машината, които ще помести във фото - форума.
64.19
Информация
Модератори