Страница 3 от 13

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 10:47 pm
от Saruman
В Полски Тръмбеш, ей сега ще оправя линка.

Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 2:27 pm
от Saruman
Ревизиран вагон серия 47:
http://media.snimka.bg/5447/017149936-big.jpg
Шаблона на 32 057.2/058.0:
http://media.snimka.bg/5447/017149934-big.jpg
Пърниците на Царева Ливада:
http://media.snimka.bg/5447/017149929-big.jpg

Публикувано на: Вто Фев 02, 2010 6:13 pm
от Saruman
Шаблон на 32 127.3/128.1:
http://media.snimka.bg/5483/017221903-big.jpg
Зимна Царева Ливада:
http://media.snimka.bg/5483/017221901-big.jpg
Дрезина на 6-ти коловоз на ЦЛ:
http://media.snimka.bg/5483/017221899-big.jpg

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 5:53 pm
от Saruman

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 7:01 pm
от bobara_e_tuk
Чудесни снимки

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 2:42 pm
от Saruman
Доста снимки от разходката на 23.02.10. до Русе. Там със съфорумниците Vancho, Railroader и Vlakov посетихме "Национален Музей на Транспорта" и депо Русе.

44 105.5 начело Дунава на Петко Каравелово:
http://media.snimka.bg/5657/017568601-big.jpg
По 4-та посока Русе след Бяла:
http://media.snimka.bg/5657/017568603-big.jpg
44 139.4 начело ПВ 40111 на образцова гара Две Могили:
http://media.snimka.bg/5657/017568604-big.jpg
В междугарието Две Могили - Табачка с ПВ 40112:
http://media.snimka.bg/5657/017568606-big.jpg
43 528.9 начело ПВ 90102:
http://media.snimka.bg/5657/017568607-big.jpg
Следващите снимки са в Музея на транспорта.
Тоалетна на третокласен вагон:
http://media.snimka.bg/5657/017568609-big.jpg
Салона на третокласен вагон:
http://media.snimka.bg/5657/017568610-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568612-big.jpg
Помещение за пратки и писма в комбиниран третокласен/пощенски:
http://media.snimka.bg/5657/017568613-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568614-big.jpg
Дрезинка:
http://media.snimka.bg/5657/017568617-big.jpg
Форумците позираме покрай дрезинката:
http://media.snimka.bg/5657/017568619-big.jpg
Султанския вагон:
http://media.snimka.bg/5657/017568620-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568621-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568623-big.jpg
Първокласни, второкласни и третокласни вагони, екстериор:
http://media.snimka.bg/5657/017568624-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568626-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568627-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568656-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568659-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568663-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568671-big.jpg
Парен локомотив с номер 148:
http://media.snimka.bg/5657/017568632-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568678-big.jpg
Ганц 51 001.6:
http://media.snimka.bg/5657/017568640-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568644-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568646-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568675-big.jpg
Горнооряховска дизелова мотриса 18-01:
http://media.snimka.bg/5657/017568676-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568687-big.jpg
Пулт на дизелова мотриса 18-01:
http://media.snimka.bg/5657/017568641-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568643-big.jpg
Номера на отделните вагони от мотрисата:
http://media.snimka.bg/5657/017568680-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568681-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568682-big.jpg
Форумците пред горнооряховската красавица:
http://media.snimka.bg/5657/017568690-big.jpg
Пътеизмервател:
http://media.snimka.bg/5657/017568651-big.jpg
Цистерна за бира:
http://media.snimka.bg/5657/017568660-big.jpg
Зърновоз:
http://media.snimka.bg/5657/017568667-big.jpg
Парна машина:
http://media.snimka.bg/5657/017568684-big.jpg
Национален Музей на Транспорта:
http://media.snimka.bg/5657/017568692-big.jpg
Парно теснопътно локомотивче:
http://media.snimka.bg/5657/017568693-big.jpg
От тука надоло вече сме в депото.
Горнооряховския 44 110.5 седи изолиран в депо Русе:
http://media.snimka.bg/5657/017568694-big.jpg
07 053.2 на плаца в депото:
http://media.snimka.bg/5657/017568695-big.jpg
44 093.7 се подготвя за повезка:
http://media.snimka.bg/5657/017568696-big.jpg
51 052.9:
http://media.snimka.bg/5657/017568697-big.jpg
51 072.7 и 07 047.4 изолирани:
http://media.snimka.bg/5657/017568698-big.jpg
2 ганца в изолация единя е 51 072.7:
http://media.snimka.bg/5657/017568700-big.jpg
44 088.3 варненско чудо излязло от ЛВЗ:
http://media.snimka.bg/5657/017568701-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568702-big.jpg
51 008.1 пред халето:
http://media.snimka.bg/5657/017568703-big.jpg
51 010.7 в халето:
http://media.snimka.bg/5657/017568704-big.jpg
Позирам с 51 008.1:
http://media.snimka.bg/5657/017568706-big.jpg
Не можахме да се сдържим и да не се снимаме пред 44 088.3:
http://media.snimka.bg/5657/017568714-big.jpg
44 093.3:
http://media.snimka.bg/5657/017568718-big.jpg
Следва малка фотосесия на парни машини.
27.08:
http://media.snimka.bg/5657/017568724-big.jpg
18.01:
http://media.snimka.bg/5657/017568730-big.jpg
Едно старо вагонче:
http://media.snimka.bg/5657/017568735-big.jpg
19.62 вкарана до пясъчника:
http://media.snimka.bg/5657/017568741-big.jpg
В ел. цеха на депо Русе.
43 552.9 на МПР:
http://media.snimka.bg/5657/017568747-big.jpg
Талига с нови червени ботушки за 44 067.7:
http://media.snimka.bg/5657/017568750-big.jpg
44 108.9 си чака реда:
http://media.snimka.bg/5657/017568753-big.jpg
44 067.7 готова и чака за боя:
http://media.snimka.bg/5657/017568760-big.jpg
Пантографи на кило (предполагам ерските са на 44 067.7):
http://media.snimka.bg/5657/017568766-big.jpg
Пулта на 44 067.7:
http://media.snimka.bg/5657/017568773-big.jpg
Пантограф на 44 108.9:
http://media.snimka.bg/5657/017568779-big.jpg
Средния покрив с излъскани подпорни изолатори на 44 067.7:
http://media.snimka.bg/5657/017568786-big.jpg
На разпределителна и по път за Габрово.
44 070.1 начело ТСВ 90313:
http://media.snimka.bg/5657/017568793-big.jpg
На разпределителна румънски дизел на БЖК начело товарачка, варненската група на 9620(ТСВ 90313) начело с 44 070.1 и вагоните за вътрешно на 463(ТСВ 40307) начело 44 109.7:
http://media.snimka.bg/5657/017568804-big.jpg
44 109.7 начело ТСВ 40307:
http://media.snimka.bg/5657/017568808-big.jpg
Румънски локомотив 60-1523-4 на БЖК:
http://media.snimka.bg/5657/017568812-big.jpg
44 068.5 начело товарачка на Русе Разпределителна:
http://media.snimka.bg/5657/017568817-big.jpg
Форумната група на по бира за добре изкарания ден в една кръчма на Русе Разпределителна:
http://media.snimka.bg/5661/017577437-big.jpg
44 109.7 начело 463:
http://media.snimka.bg/5657/017568820-big.jpg
Румънския 65-1101-8 с международните 462/63:
http://media.snimka.bg/5657/017568825-big.jpg
463 в междугарието Стърмен - Бяла:
http://media.snimka.bg/5657/017568832-big.jpg
463 напуска Бяла:
http://media.snimka.bg/5657/017568841-big.jpg
Румънския седящ вагон 20-50 на 465:
http://media.snimka.bg/5657/017568845-big.jpg
http://media.snimka.bg/5657/017568848-big.jpg
Сувинир от международния 465:
http://media.snimka.bg/5657/017568858-big.jpg

Надявам се че ще харесате фоторепортажа от Русе.

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 4:25 pm
от gzo
Добър фотоотчет !
Само да допълня следното. Преди 10-ина години в музея имаше още няколко интерсни парни лок-а. Стояха отдясно на 148-ми, тоест там където сега е дизел мотрисата на ГО. Още тогава си бяха в много тежко състояние. И тъкмо се чудех какви точно бяха въпросните парни машини, когато ги вдях на по-долните снимки правени в депото, от където и заключвам, че са преместени. Става дума за 27.08 и 18.01 барабар с тендера и стария сив олющен вагон.
Ако в действителност са преместени в депото то явно някой е планирал реставрацията им или поне ги е махнал от музея за да не се излагаме :evil:
Парната машина http://media.snimka.bg/5657/017568684-big.jpg е всъщност ПАРЕН ВАЛЯК !
А относно тази снимка: http://media.snimka.bg/5657/017568701-big.jpg мога единствено да кажа, че ако всички локомотиви у нас изгдеждат така то със сигурност щеше да има повече интересуващи се от железниците.
Благодарности за отчета :)

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 5:00 pm
от Saruman
Няма проблеми. А трите парни машини и вагона се виждат на снимките заврени в депото, идеята е била да се преведат в по приличен вид и да се върнат пак в музея, но явно няма да стане скоро.

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 5:17 pm
от gzo
Saruman написа:Няма проблеми. А трите парни машини и вагона се виждат на снимките заврени в депото, идеята е била да се преведат в по приличен вид и да се върнат пак в музея, но явно няма да стане скоро.
Аха, ясно !
Забрави ! ще си доизгният там в депото. Досега не съм чувал за подобен случай, музейни експонатаи уж да се извадят за ремонт от експозицията пък в крайна сметка да се предадът за вточни суровини заради неправилни сметки на някой си.
ДОри и да ги оправят къде ще ги върнат при положение че мястото им вече е заето, а както и сам видя друго място няма.

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 8:48 pm
от Nikss
Добър репортаж. Браво! Личи си, че сте си прекарали много добре. 8)
Направо да ви завиди човек. :lol: :D

Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 12:02 am
от Saruman
А чак за завиждане не, но си изкарахме доста добре. Дадох една задачка на колегата Vlakov да снима шаблона на 44088 за тебе! :)

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 8:11 am
от VESO
Днес сутринта получих запитване точно за този измерител.От доста време си пиша с един немец , който ми изпрати тази снимка (предполагам вагонът е същия) и ме попита какво знам за него.
2.Foto: Museum Russe, 50 52 90 20 001-1
Have you informations over history from this car? Is this a former russian sleeping car?
Действително , какво знаем за този вагон? Аз лично - нищо.Нито дори как се е озовал в музея.

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 10:22 am
от Mario Evstatiev
До закупуването на самоходната пътеизмерителна лаборатория ЕМ-120, този вагон, произведен от СССР за нуждите на БДЖ е използван за измерване на динамичните показатели и геометрията на железния път. Вагонът първоначално заедно с ДЛ 51 010 е бил зачислен в депо София. След като идва ЕМ-120, вагонът се бракува и предава на музея в Русе, а с депо Русе се прави размяна и вместо 51 010, който е в добро техническо състояние, в музея заедно с вагона отива 51 001.

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 4:19 pm
от gzo
Интересен въпрос !
Някой знае ли за какво се е ползвало зданието на музея преди да бъде отворен музея.

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 6:41 pm
от disell
Това е старата първа гара на линията Русе-Варна.