
Аз честно по отношение на метрото имам сериозни забележки.
1. Прави ми впечатление, че станциите строени по времето на социализма са по-дълги, по-широки и всички с централен перон.
Новите са къси с малки тротоарчета. Това вероятно трябва да онагледи разликите при единия и другия строй - убеден съм, че люлинските станции никога няма да мръднат дори с 1 мм, камо ли да протекат. Което не може да се каже за останалите.
2. Честно казано харесвам по-старите влакове. Русич са задушни и вече вмирисани. Предпочитам миризмата на мазут пред миризмата на застояла пот, а в новите направо не се търпи.
3. Станция Сердика вече е с олющен латекс на тавана, а зимата и пролетта капе и тече поне на три места над перона. И поне на мен ми се вижда леко притеснително наличието на вода между траверсите на релсите. Надявам се новите станции да не се разпаднат толкова бързо - все пак не затова са правени.
4. По отношение на имената - не мога да разбера доводите за названието на една и съща станция с две имена - Сердика и Света Неделя. Навсякъде по света, където има възможност за прекачване името е само едно.
5. На станциите с ескалатори всеки си стои където си поиска. В нормалния свят има табелки, указващи на народонаселението, че ако желае само да се вози, следва да застане на ескалатора вдясно. За да могат по-бързащите освен да се возят и да катерят стъпала.
В София "голямо возене" пада. И никой не прави и крачка на собствен ход. Този проблем беше особено остър с пускането на хоризонталните ескалатори при Орлов мост. Доста време отне на хората да разберат, че отгоре може и да се върви.
За станцията на стадиона това е от особена важност.
Та някой да има идея как това може да бъде предложено на Метрополитен?
6. За трети метродиаметър - честно казано, ако ще бъде скоростен трамвай, то и сега Инеконите могат да се справят добре със скоростта, стига да имат тази възможност. И считам, че ако бъде направен тунел през центъра, както е планиран и бъдат уеднаквени тесните с широките релси няма нужда да се прави нищо друго. Така дори ще бъде и още по-евтино. В противен случай - пари за нищо.
1. Прави ми впечатление, че станциите строени по времето на социализма са по-дълги, по-широки и всички с централен перон.
Новите са къси с малки тротоарчета. Това вероятно трябва да онагледи разликите при единия и другия строй - убеден съм, че люлинските станции никога няма да мръднат дори с 1 мм, камо ли да протекат. Което не може да се каже за останалите.
2. Честно казано харесвам по-старите влакове. Русич са задушни и вече вмирисани. Предпочитам миризмата на мазут пред миризмата на застояла пот, а в новите направо не се търпи.
3. Станция Сердика вече е с олющен латекс на тавана, а зимата и пролетта капе и тече поне на три места над перона. И поне на мен ми се вижда леко притеснително наличието на вода между траверсите на релсите. Надявам се новите станции да не се разпаднат толкова бързо - все пак не затова са правени.
4. По отношение на имената - не мога да разбера доводите за названието на една и съща станция с две имена - Сердика и Света Неделя. Навсякъде по света, където има възможност за прекачване името е само едно.
5. На станциите с ескалатори всеки си стои където си поиска. В нормалния свят има табелки, указващи на народонаселението, че ако желае само да се вози, следва да застане на ескалатора вдясно. За да могат по-бързащите освен да се возят и да катерят стъпала.
В София "голямо возене" пада. И никой не прави и крачка на собствен ход. Този проблем беше особено остър с пускането на хоризонталните ескалатори при Орлов мост. Доста време отне на хората да разберат, че отгоре може и да се върви.
За станцията на стадиона това е от особена важност.
Та някой да има идея как това може да бъде предложено на Метрополитен?
6. За трети метродиаметър - честно казано, ако ще бъде скоростен трамвай, то и сега Инеконите могат да се справят добре със скоростта, стига да имат тази възможност. И считам, че ако бъде направен тунел през центъра, както е планиран и бъдат уеднаквени тесните с широките релси няма нужда да се прави нищо друго. Така дори ще бъде и още по-евтино. В противен случай - пари за нищо.
На 25 септември, събота вечерта по БНТ 1 даваха много интересен филма за софийския метрополитен, вкл. и за археологическите разкопки, които се извършват около него. Филма е на журналиста Тома Томов и наистина беше много добър. За съжаление не можах да го издиря дали е качен или записан някъде, за да пратя линк.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Вижте на каква галерия попаднах в Интернет. Някои от метростанциите изглеждат много свежо.
за Вардар да не говорим, за мене тя е една от най-мизерните станции.
П.П няма да е лошо да направят един хубав ремонт на станция Сердика
П.П няма да е лошо да направят един хубав ремонт на станция Сердика

Не дава грешки и не е по-модерна версия.
Проста, елементарна и надеждна система, която има само два режима - включено - изключено. Ако е изключен, нямаш тяга. Каране без АЛС е допустимо само с намалена скорост и само за прибиране в депо, като за целта се къса пломба.
Няма UCA, компютри, грешки и други глупости.
Проста, елементарна и надеждна система, която има само два режима - включено - изключено. Ако е изключен, нямаш тяга. Каране без АЛС е допустимо само с намалена скорост и само за прибиране в депо, като за целта се къса пломба.
Няма UCA, компютри, грешки и други глупости.
Информация
Модератори