Страница 3 от 81

Публикувано на: Съб Фев 14, 2009 11:19 am
от disell
Намира се след 5-ти коловоз ( от него се отклонява стрелка за там ) , от страната на входната гърловина , вляво при влизане в гара Свищов. като коловозното развитие е от 4 коловоза , 2 вътре в закрито хале и 2 външни.

Публикувано на: Съб Фев 14, 2009 7:51 pm
от VESO
Евала!!! 8)

Публикувано на: Съб Фев 14, 2009 8:09 pm
от 44076
VESO написа:Интересно , при гарата в Кърджали има надпис горе.Освен това лампите на покрива са по 4.Ето няколко снимки от Кърждали , правени на 20-ти юли , на които единствено приемното сдание изглежда еднакво.

http://bgphoto.net/photos/1565/o633521601450158750.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633521601404221250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633521606387971250.jpg
При тази снимка влакът заминава към Димитровград.От северната част на сданието също има надпис , който при тази снимка липсва.
От друга страна , гара с такова приемно сдание по неелетрифициран участък няма.Но след като действително е Кърджали , приемам , че някой се е буначил юнашката с Photoshop или подобна програма , за да премахне надписите на компютър.Моля ви , давайте гарите с оригинални снимки , а не допълнително обработвани и доизкусурявани , за да не се чудим кои са.
Преди време един познат "сложи" с помощта на Photoshop контактна мрежа над гара Свиленград и ми показа снимката , дори с надписа отпред.Опитваше се да ми докаже , че гарата вече била електрифицирана , но аз естествено вярвам на очите , ушите и усета си , отколкото на чужда фотография.По същия начин е и с Кърджали.Ако някой не беше "изял" буквите от северната страна и центр. част на покрива с помощта на съвременната компютърна техника , безпогрешно щях да я позная.
А сега въпрос - какво търсят тези машини на БЖК тук?
На снимката с тракторите на БЖК се вижда сточна гара Кърджали, от там идва заблудата ти. :)
А по въпроса ти какво търсят в Кърджали - ще карат товарачка.

Да си поговорим за железници

Публикувано на: Съб Фев 14, 2009 8:18 pm
от choveka_vlak
Не колега!, не и не просто работя като локомотивен машинист!, и съм със фотоапарат във чантата, и когато пристигна някъде, снимам от произволен ракурс!. За разлика от Вас, аз нямам тези компютарни умения!!!. 8)

Да си поговорим за железници

Публикувано на: Съб Фев 14, 2009 8:20 pm
от choveka_vlak
А за тракторите това е друга тема!. Прощавай за личния въпрос но дане би да си работил като тракторист?.

Публикувано на: Съб Фев 14, 2009 8:47 pm
от 44076
Така им казвам заради звука от двигателите :D

Публикувано на: Нед Фев 15, 2009 12:36 am
от 42 072.9
Дизеловите двигатели на серия 06 са бавно-оборотни, корабен тип и нямат нищо общо с тракторните.
Пъркат, но това няма връзка с качествата на локомотива.

Публикувано на: Нед Фев 15, 2009 12:58 am
от 44076
Така. НЕ исках да кажа нищо лошо за локомотивите, не знам добри ли са, лоши ли са, не съм машинист. Според мен обаче са издръжливи машинки - доста години се търкалят по нашите релси, подложени на калпава поддръжка. :) Просто заради звука на двигателите ги наричам трактори, както и други хора, но вие не ме разбрахте и започнахте да се заяждате - дали съм работил като тракторист и други. :(

А до гара Кърджали - махнат е и големия, махнат е и малкия надпис. Но ако ги имаше - каква ще е загадката? А choveka vlak ни бъзика яко, че не са пипани!!!

Публикувано на: Нед Фев 15, 2009 1:09 am
от 42 072.9
44076 написа:Така. НЕ исках да кажа нищо лошо за локомотивите, не знам добри ли са, лоши ли са, не съм машинист. Според мен обаче са издръжливи машинки - доста години се търкалят по нашите релси, подложени на калпава поддръжка. :) Просто заради звука на двигателите ги наричам трактори, както и други хора, но вие не ме разбрахте и започнахте да се заяждате - дали съм работил като тракторист и други. :(

А до гара Кърджали - махнат е и големия, махнат е и малкия надпис. Но ако ги имаше - каква ще е загадката? А choveka vlak ни бъзика яко, че не са пипани!!!
Нищо лично, нека не убиваме ентусиазма ти, но трябва да уважаваме локомотивите били те дизелови или електрически.

Публикувано на: Чет Мар 05, 2009 8:42 pm
от 44076
choveka_vlak защо замълча?

Да си поговорим за железници

Публикувано на: Чет Мар 05, 2009 10:04 pm
от choveka_vlak
Вече отговорих на Весо че не подхождам като Вас!, младите просто снимам от различен "ракурс"-ъгъл, и тнт.

Публикувано на: Чет Мар 05, 2009 10:26 pm
от 44076
Да си имаме уважението, но познавам тая гара МНОГО ДОБРЕ, повярвай. Весо, който не вярвам да е ходил много пъти на нея откри липсващите надписи, та мен ще излъжеш!? Ти може би не разполагаш с тези "умения", значи някой друг е обработил снимката, НО точно при този ъгъл И ДВАТА НАДПИСА ще се видят.
ПОЗДРАВИ.

Публикувано на: Пет Мар 06, 2009 12:53 am
от VESO
През Кърждали съм минавал само 6 пъти с влак общо в двете посоки (не съм ходил по друг начин , даже наскоро научих , че там имало екипировъчен пункт) , но надписите ме заинтригуваха.Такова внушително приемно сдание рядко се среща и ми направи впечатление , че по външен вид прилича на Пазарджишката гара.Иначе нямаше да забележа както сданието , така и надписите отгоре.

Публикувано на: Пет Мар 06, 2009 1:18 am
от 44076
Да, има екипировъчен пункт. Там държат една шестица, която се ползва за маневра и помощна на товарачки, познавам един от машинистите. :)
Гарата е доста голяма, може би повече прилича на Добрич. 8)

Публикувано на: Пет Мар 06, 2009 6:30 pm
от VESO
Мда , такива гари като Добрич , Пазарджик , Монтана , Кърджали , Враца може би са проектирани от един и същи архитект , или са строени по един и същи план.Друг тип архитектура имат Баня , Тракия и Стражица , на които приемните им сдания също са идентични едно с друго.
Трети тип архитектурно оформление имат Бели Извор , Бойчиновци , Брусарци , старата гара на Враца , а редом с тях Вълчи дол , ако не се лъжа Оборище и старата гара на Добрич.