Страница 3 от 4

Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 9:18 am
от disell
42.054

Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 1:28 pm
от Naskoni
Дайте подробности за този инцидент.

Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 3:51 pm
от ProFoRManCe
Naskoni написа:Дайте подробности за този инцидент.
Да,найстина дайте малко инфо за инцидента аз се помъчих да намеря информация за това но останах с празни ръце ! :(

Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 3:59 pm
от disell
Нищо особено при нареден вход за глухия коловоз в гара Кн ,бригадата се разсейва и при наближаване на призмата разбират какво става но вече е късно за спиране и едната талига се качва на призмата и това е.

Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 10:58 pm
от dido73
VESO написа:Още повече , че на 184 видях една табелка , намираща се под тази на SKODA и на нея пишеше: "ЖПЗ Г. Димитров. Модернизиран 1985 г."Предполагам и ти си я виждал , така че разбираш за какво говоря.
Точно заради тая табела чехите приключиха взаимоотношения с БДЖ. Защото сме големи модернизатори.
lok43r написа:45 166 от подемен ремонт и боя е за довършване в депо Пд.
Както обикновено. Довършваме локомотиви всякакви. Ама наистина ги "довършваме". :lol:

Публикувано на: Пет Юли 03, 2009 11:27 am
от rexkos
45 163 в движение след подемен ремонт (30.06.2009, ДЦА). Днес е на влакове 5621/5624/5625.

Публикувано на: Нед Авг 02, 2009 11:00 am
от Mario Evstatiev
45 164 ще премине в серия 44 след като и бъде извършен ремонта. Машината се говори, че ще премине и в парка на депо София, но за сега това е непотвърдено. Ето снимка на локомотива, направена на 27 Юли, когато бях командировка в Дца:

Изображение

Публикувано на: Нед Авг 02, 2009 11:15 pm
от dido73
rexkos написа:45 163 в движение след подемен ремонт (30.06.2009, ДЦА). Днес е на влакове 5621/5624/5625.
45 163 в модернизация от 23.07.2009 след ПР.

Публикувано на: Пон Авг 03, 2009 1:10 am
от 44142
В ДЦА не са могли да се преборят с ключа за управление.

Публикувано на: Пон Авг 03, 2009 1:17 am
от dido73
44142 написа:В ДЦА не са могли да се преборят с ключа за управление.
Напротив - преборили са го. Преборили са и монтажа. Преборили са и схемите. Нищо не е устояло на атаката.
Това компютър да разджурка кабелите пак няма да успее да ги разбърка така, както дупничани. Началството е извикало дори самия Симо Разложки да разплете плетениците. Интересна игра играем - Дца плете, Сф разплита.
ЖП Народа написа:Дупница плет на 372 плете, през три кабела преплита.
София плет на 372 разплита, едва по кабел на ден разплита....
Атаката е тежка, отпорът лют....
Три дена Симо и Светльо как ключа разплитат....
Последний напън вече е настал!
Тогава Деянов, наший генерал, ревна гороломно:
“Млади и стари жепейци, венчайте депото с лаврови венци!
На вашите сили министъра повери
локомотива, железницата и себе дори!”
При тез думи силни, Симо и Светльо горди
очакват геройски Дупнишките корди....
О, геройски час!
Три дни веч разплитат, но помощ не иде...
Йоще миг – ще стане заветният ключ....
Изеднъж Кольо пристига с туч.
:lol:

Публикувано на: Пон Авг 03, 2009 5:17 am
от Mario Evstatiev
Тоя ключ стана исторически, машината още виси в Подуяне и вероятно ще си повиси дълго. Има друго, което ме притеснява. Доколкото знан, тя трябва да е с преустройството на инж. Лепавцов - промяна на схемата за управление след премахване(изключване) на СМЕ от нея. Точно като 44 134, която също дълго поседя в Пд. ДА, но на 163 липсва цял проводник - друг се губи между двете кабини... Вързана един път правилно пък изгубва шунтовете, въобще омазана работа. Лично аз започвам да се съмнявам, че може номерата на проводниците да не отговарят, което означава, че трябва целия сноп да се прозвъни на ново. Ако недай Боже пък наистина пр. 365 го няма никакъв в кабина ІІ, то тогава ела гледай циркове. И все пак така и не разбрах едно - след като един колега от СР я беше накарал да работи, за какъв "Х" му трябваше на Кольо - Загорски да развърже пак 372 :roll: :?:

Публикувано на: Пон Авг 03, 2009 4:13 pm
от Naskoni
Скоро след като 45 163 излезе от ремонт, видях с очите си как в стрелките на Благоевград не можа да потегли след смяна на кабините и я прегарираха с управление от задната кабина. Направиха ми впечатление стъклата на фаровете - всички различни. :)

Публикувано на: Чет Авг 06, 2009 12:42 pm
от Mario Evstatiev
Naskoni написа:Скоро след като 45 163 излезе от ремонт, видях с очите си как в стрелките на Благоевград не можа да потегли след смяна на кабините и я прегарираха с управление от задната кабина. Направиха ми впечатление стъклата на фаровете - всички различни. :)
Цитираната от теб повреда на 45 163 се дължи именно на обърканото свързване на "В" рейката на ключ 372. В Подуяне отвися кажи - речи седмица и само благодарение на къртовските усилия от страна на ел. монтьорите от средния ремонт и лабораторията, машината вече е оправена. По принцип, както 45 163, така и поне 50% от "Р"-ките са с промени в схемите за реверсиране и набиране на позиции, пантографи и ГВП. Това се дължи на премахването на системата "Много единици" на част от локомотивите.

Преди 45 163, в Подуяне с подобна каша беше и 44 134 от парка на депо Пловдив, на която също от "средния" свързваха наново ключовете за управление и в двете кабини.

Публикувано на: Чет Авг 06, 2009 10:23 pm
от dido73
lok45111 написа:Подуяне отвися кажи - речи седмица и само благодарение на къртовските усилия от страна на ел. монтьорите от средния ремонт и лабораторията, машината вече е оправена.
Благодарение Светльо (amon) от СР и легендата бай Симо Разложки бивш ел. ментьор от СР. Бяха го извикали човека пенсионер за да спаси честа на депото. Лабораторията няма никакъв принос. :)

Публикувано на: Пет Авг 07, 2009 6:32 am
от Mario Evstatiev
Да, вярно, че Симо и той бе извикан като подкрепление за тази тотално объркана машина. На Светльо(amon) не му е първата, 44 134 също му мина през ръцете, положението при нея беше сходно, да не кажа същото. И двете машини в момента движат, въпреки, че по 134 имаше куп проблеми, включително и много неплътна спирачна инсталация, поради което се надигна вой доста "нависоко".