Страница 3 от 22
Публикувано на: Вто Май 23, 2006 2:31 am
от disell
къде разтовариха новите колооси
Публикувано на: Вто Май 23, 2006 7:34 am
от Mario Evstatiev
disell написа:къде разтовариха новите колооси
В депо Подуяне, но после ги закараха на някъде. До колкото разбрах са заминали за Горна Оряховица, където 4 бр ще бъдат сложени на
44 137, която е капитален ремонт, но останалите не знам къде отидоха.
Публикувано на: Вто Май 23, 2006 2:35 pm
от 46 242
Потвърждавам казаното от Марио. На 44 137 ù монтират комлекта колооси в ГО. Има един изпратен и в По.
Публикувано на: Вто Май 23, 2006 6:18 pm
от bdz46
В депо Подуене има най-малко три колооси в момента.
Публикувано на: Пет Юни 02, 2006 7:57 am
от Mario Evstatiev
Относно колоосите. Значи един комплект се монтира на 44 137 в депо Г. Оряховица, а другият комплект е в Подуяне и ще се сложи на 44 081, по която най - накрая започнаха да работят. Очакват се най малко още 5 доставки на колооси, но кога не се знае. Иначе локомотивите с новите колооси ще са до 130 км/ч най - накрая.
Публикувано на: Пон Авг 21, 2006 9:52 am
от lok43r
44095 и новите и колооси:

Публикувано на: Пон Авг 21, 2006 10:10 am
от Ivan
То хубо ама тия крикове как я държат тая ерка

Публикувано на: Пон Авг 21, 2006 11:23 am
от bdz46
Тези крикове държат много такива ерки и файтери без проблем. Естествено са оразмерени подходящо. А и ерката без талигите тежи с 20т по-малко. Освен това един крик повдига само една четвърт от тежестта. И друго - ерката не е на крикове, а на стойки.
Публикувано на: Пон Авг 21, 2006 12:23 pm
от Mario Evstatiev
Интересно е да отбележа, че и 44 076.8 ще се сдобие с нови колооси. Въпрос е дали ще бъдат поставени тук или в Дупница, където машината е на ГПР. Очаква се скоро да пристигнат още нови колооси, които да заминат по предназначение. Има вероятност не само една, ами няколко машини от серия 45 да преминат в серия 44, за сега се уточнява дали това ще стане.
Публикувано на: Съб Сеп 02, 2006 12:00 am
от joroitaly
44-060 И 44-128 на депо Пловдив са обурудвани одавна с новите колооси
но за вдигане на скорости никой не обелва и дума.....
ВЪПРОС: ЗАЩО СЕ ДОСТАВЯТ КОЛООСИ СЪС СПИЦИ?
НЯМА ЛОГИКА ..... НА 44-001/002 ПРИ МОДЕРНИЗАЦИЯТА МАХАТ СПИЦИТЕ А НЯКОЙ КУПУВА НОВИ КОИТО ПОСЛЕ КАДЕ ОТИВАТ??????
130км-р-ки
Публикувано на: Съб Сеп 02, 2006 8:36 am
от choveka_vlak
Ех, момче въпросите те ти са като глас в пустиня!. А да виждаш нещо логично в тази държава?.
Публикувано на: Съб Сеп 02, 2006 1:57 pm
от 42 072.9
joroitaly написа:44-060 И 44-128 на депо Пловдив са обурудвани одавна с новите колооси
но за вдигане на скорости никой не обелва и дума.....
ВЪПРОС: ЗАЩО СЕ ДОСТАВЯТ КОЛООСИ СЪС СПИЦИ?
НЯМА ЛОГИКА ..... НА 44-001/002 ПРИ МОДЕРНИЗАЦИЯТА МАХАТ СПИЦИТЕ А НЯКОЙ КУПУВА НОВИ КОИТО ПОСЛЕ КАДЕ ОТИВАТ??????
44 001/002 za Shkodi li gi imash
Публикувано на: Съб Сеп 02, 2006 3:06 pm
от bdz46
Колоосите със спици не са новопроизведени, а просто са стояли дълго в някой склад. Освен това са по-леки и не отстъпват по нищо на дисковите колела. Новите колооси освен това са и балансирани.
Електрически локомотиви
Публикувано на: Нед Сеп 03, 2006 9:14 pm
от spand
Искам само да попитам понеже не знам - колелата на ЕЛ 44 001 и 44 002 с бандажи ли са или с моноблок. Иначе знам че са взаимно заменяеми с тези на останалите ЕЛ 44. Питам също и за ЕЛ 46 200.
Публикувано на: Нед Сеп 03, 2006 9:28 pm
от bdz46
44 001, 44 002 и 46 200 оригинално са оборудвани с моноблокови колела. След износването им обаче моноблоковете бяха престъргани и оборудвани с бандажи. 44 001 и 002 сега са с дискови бандажни колела, а с моноблокове са единствено 46 229, 211 и 238, защото са още нови, но и те ще получат бандажи като им дойде времето.