
Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
Относно колоосите. Значи един комплект се монтира на 44 137 в депо Г. Оряховица, а другият комплект е в Подуяне и ще се сложи на 44 081, по която най - накрая започнаха да работят. Очакват се най малко още 5 доставки на колооси, но кога не се знае. Иначе локомотивите с новите колооси ще са до 130 км/ч най - накрая.
64.19

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор
Интересно е да отбележа, че и 44 076.8 ще се сдобие с нови колооси. Въпрос е дали ще бъдат поставени тук или в Дупница, където машината е на ГПР. Очаква се скоро да пристигнат още нови колооси, които да заминат по предназначение. Има вероятност не само една, ами няколко машини от серия 45 да преминат в серия 44, за сега се уточнява дали това ще стане.
64.19

Мнения: 2
Регистриран на: Сря Авг 30, 2006 10:59 pm

Глобален модератор
Ех, момче въпросите те ти са като глас в пустиня!. А да виждаш нещо логично в тази държава?.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
joroitaly написа:44-060 И 44-128 на депо Пловдив са обурудвани одавна с новите колооси
но за вдигане на скорости никой не обелва и дума.....
ВЪПРОС: ЗАЩО СЕ ДОСТАВЯТ КОЛООСИ СЪС СПИЦИ?
НЯМА ЛОГИКА ..... НА 44-001/002 ПРИ МОДЕРНИЗАЦИЯТА МАХАТ СПИЦИТЕ А НЯКОЙ КУПУВА НОВИ КОИТО ПОСЛЕ КАДЕ ОТИВАТ??????
44 001/002 za Shkodi li gi imash

Искам само да попитам понеже не знам - колелата на ЕЛ 44 001 и 44 002 с бандажи ли са или с моноблок. Иначе знам че са взаимно заменяеми с тези на останалите ЕЛ 44. Питам също и за ЕЛ 46 200.
44 001, 44 002 и 46 200 оригинално са оборудвани с моноблокови колела. След износването им обаче моноблоковете бяха престъргани и оборудвани с бандажи. 44 001 и 002 сега са с дискови бандажни колела, а с моноблокове са единствено 46 229, 211 и 238, защото са още нови, но и те ще получат бандажи като им дойде времето.
Информация
Модератори