Страница 20 от 21
Публикувано на: Чет Окт 18, 2007 6:27 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Днес:
КПВ20233 днес се тегли от
ЕЛ 43 523.0 пристигна навреме
Брех, оперативната бойна единица на "1-ва ескадрила - Мездра" пак е фучала

Публикувано на: Чет Окт 18, 2007 6:28 pm
от rexkos
lok45111 написа:Nikss написа:Днес:
КПВ20233 днес се тегли от
ЕЛ 43 523.0 пристигна навреме
Брех, оперативната бойна единица на "1-ва ескадрила - Мездра" пак е фучала

За протокола ще отбележа, че днес влак 7623 до Мездра беше теглен от същия Файо.

Публикувано на: Чет Окт 18, 2007 7:01 pm
от VESO
Понеже не съм много в час с тези графици,да питам: бързите 7630 , 7622 , 7623 и 7625,както и пътническия 70102 по 7-ма линия (Мездра - Видин) се теглят от една машина,а по 2-ра от Мездра до столицата се поемат от друга.Така ли е?
С 2 думи на М се сменят локомотивите,а не същата машина да се откача и после закача отзад на влака?
Публикувано на: Чет Окт 18, 2007 7:09 pm
от bdz46
VESO написа:С 2 думи на М се сменят локомотивите,а не същата машина да се откача и после закача отзад на влака?
Няма такова правило! Всичко се решава според случая. Веднъж се сменят, веднъж не се сменят.
Публикувано на: Чет Окт 18, 2007 7:10 pm
от VESO
Точно това ми е въпроса - тези влакове да не би да се теглят по 2-ра от една машина,а по 7-ма от друга?Защото не виждам логика влакът да отива в М,след което да му въртят машината и да отива за Видин или Лом,когато спокойно през Мездра - юг и Руска бяла може да продължи по маршрута си,без да е необходимо въртене на машината.
Публикувано на: Чет Окт 18, 2007 7:13 pm
от bdz46
VESO написа:Точно това ми е въпроса - тези влакове да не би да се теглят по 2-ра от една машина,а по 7-ма от друга?
Казах ти - решава се според случая, днес се сменят машините, утре може да не ги сменят. Решава се на момента от разните машинни диспечери и деломайстори.
А през Мездра-ЮГ (МЮ) е по-пряко, но така влакът няма да спира на гара Мездра.
Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 10:28 am
от 44142
Снощи в района на сп Връбница са замеряни две ЕМВ-та. Резултатът е 6 счупени стъкла и нито един хванан мангал.
Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 10:29 am
от RWman
Нищо ново под слънцето...

Щеше да е събитие ако ги бяха хванали.
Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 10:42 am
от lz1tee
44142 написа:Снощи в района на сп Връбница са замеряни две ЕМВ-та. Резултатът е 6 счупени стъкла и нито един хванан мангал.
Кой да ги хване.. нач влака ли?
Да се ядосваш, че не са ги хванали ако е имало наряд от транспортна полиция

Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 10:48 am
от 44142
Полиция е отишла на мястото след сигнализиране на началник влака на ЕМВ-то за Банкя. На мястото вече е нямало мангали или не са искали да се разправят полицайте.
Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 10:49 am
от 44142
Едната секция беше 32117-118.
Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 6:52 pm
от pavkata_zaraboy86
Не знам доколко е зле положението с мотрисите в депо Варна, но вчера и днес (по информация на мои приятели) ПВ 30157 (
стандартно обслужван от ЕМВ 32 серия) от Карнобат за Варна върви с вагонна композиция. Някой да знае нещо повече?

Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 7:00 pm
от rexkos
pavkata_zaraboy86 написа:Не знам доколко е зле положението с мотрисите в депо Варна, но вчера и днес (по информация на мои приятели) ПВ 30157 от Карнобат за Варна върви с вагонна композиция. Някой да знае нещо повече?

Недостиг на ЕМВ. Навсякъде в България цари тази криза, включително и в депо Варна. Най-зле е положението в София. Даже понякога дават дизелови локомотиви на бързи влакове. Примери: веднъж 7623 замина с ДЛ 06 059, влак 60204 с ДЛ 07 066, влак 10207 с ДЛ 55 013.
Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 7:12 pm
от bdz46
И 5625 с лок 07.
Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 7:20 pm
от Nikss
Актуална информация за днес 19 октомври от гара Червен бряг:
ПВ20130 днес се обслужи от
ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 пристигна точно навреме
ДТВ20623 се тегли от
ЕЛ 44 070.1
БВ2611 и днес се тегли от
ЕЛ 44 062.8 движи се точно навреме
МБВ460 днес се тегли от
ЕЛ 44138.6 движи се със 100 минути закъснение
ПВ20132 днес се тегли от
ЕЛ 45 178.1 движи се навреме