Страница 20 от 25

Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 1:04 pm
от Nikss
Оо и мен ме има в кадъра със 111 и дезирото (пардон РЕЙСЪТ!) :lol: :D 8)
Иначе пусни някоя снимка да видим 07 1ХХ и ВО. :wink:
От всичко прочетено дотук стигам до извод, че вероятно и самото отопление си е калпаво, пък и лок бригадите не знаят как да боравят с него. :idea: ИЗВОД: доставяне на нови магистрални ДЛ със стабилно отопление. 8)

Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 2:04 pm
от VESO
Под "ВО" какво разбираш - "Вагон Отоплител" или "Влаково Отопление"? На първата снимка с Наско кабелът на В.О.-то отпред се вижда идеално.
Ако е за вагона , ще прегледам старите снимки в албумите на bgphoto.net.Някъде там имах една от центр. Пловдив на 106 с отоплител , фургон и три 17-ки отзад.

Nikss , човек като гледа втората снимка , остава с впечталението , че с Илиян драскате графити по локомотива. :D

Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 2:27 pm
от 07
Nikss написа:Оо и мен ме има в кадъра със 111 и дезирото (пардон РЕЙСЪТ!) :lol: :D 8)
Иначе пусни някоя снимка да видим 07 1ХХ и ВО. :wink:
От всичко прочетено дотук стигам до извод, че вероятно и самото отопление си е калпаво, пък и лок бригадите не знаят как да боравят с него. :idea: ИЗВОД: доставяне на нови магистрални ДЛ със стабилно отопление. 8)
Пак сложи каруцата пред коня, извода за ВО на 07 1хх външно е същия като на ЕЛ. Бъди сигурен че бригадите знаят как да работят с него, още повече че да гос свържат е работа на други хора, не на лок. бригада, напрежението и честотата на тока подаван от ВО на ДЛ07 зависят от позицията на контролера, нормално ВО работи между 5 и 10та позиция. Това са си поръчали БДЖ това са получили, незнам дали си чувал но навремето освен вагон отоплители имаше (макар и малко на брои) и вагон-генератори (ВГ, някъде им казваха и вагон ел. отоплител ВеО), появиха се когато вагоните В4-84 (сер 74) станаха по масови, в началото на 90те. тези вагони могат да вършат отлична работа - подържат стабилно напрежение 1500V 50Hz, докато на ВО на ЕЛ напрежението в зависимост от напрежението на КМ варира от 1300 до 1700 V и е причина за някои от фоерверките при по-новите вносни вагони.... Така че ДЛ 07 не са за изхвърляне, просто трябва да се сетим какво имаме и да го използваме...

Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 2:30 pm
от 07
shenolco_81 написа:Много ми е интересно кога си пътувал с 07-111 до подкова и нъама как да се справи локомотива с отоплението защото 4-та линия от ДГ до ПВА не е заземена и локомотив с ПОВ не може да отопячва влак.Сигурно ПОВ-а на локомотива не е било включен.
И какво му пречи че линията не е заземена? все пак че черпи ток от КМ а от лок. генератор, щом тяговите двигатели на 07 работят ще работи и отоплението...

Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 2:46 pm
от shenolco_81
И аз съм виждал 07 с ПОВ да обслужва влак за Подкова но бъди сигурен че ПОВ не е била ключена.

Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 3:38 pm
от 07
shenolco_81 написа:И аз съм виждал 07 с ПОВ да обслужва влак за Подкова но бъди сигурен че ПОВ не е била ключена.
Аз попитах какъв е проблема че релсите не са заземени да работи ПОВ? След като ТД на лок работят, какъв е пробелма за вагоните?

Публикувано на: Съб Яну 01, 2011 7:56 pm
от Mario Evstatiev
По-скоро, че релсите нямат надеждна връзка помежду си и се губи "0"-та на ПОВ-а. Нещо такова става.

Публикувано на: Съб Яну 01, 2011 8:14 pm
от bdz46
Релсите нямат никакъв ефект върху влаковото отопление. Дори при липса на шунтове на джонтовете, веригата се затваря през буферите и винтовия спряг.
Да не говорим, че такива шунтове липсват и на повечето електрифицирани участъци и електрическата тяга няма проблеми.

Заземяването на релсите пък хептен нищо общо няма. Като цяло нарочни заземления на релсиге почти не се правят.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 6:20 am
от disell
Вчера 07.048 беше на товарна проба с влак 90203 , локомотива изглеждаше така сякаш сега идва от Луганск - чисто нов , идеално лъскав :!:

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 8:32 am
от stankos
Всъщност съвсем ли се провали идеята за модернизация и ремоторизация на част от машините в серията ? :?

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:02 am
от Tramway
Идеята не, но реализацията й да.

Публикувано на: Съб Яну 29, 2011 11:02 am
от vkakachev
disell написа:Вчера 07.048 беше на товарна проба с влак 90203 , локомотива изглеждаше така сякаш сега идва от Луганск - чисто нов , идеално лъскав :!:
Дай снимка да го видим

Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 7:42 am
от disell
За съжаление няма понеже минахме транзит покрай тях.

Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 5:03 pm
от stani_46001
От известно време, на няколко пъти виждам вечерните товарни влакове на БДЖ минаващи тук, от към Варна да са със седмаци. Дори снощи седмак беше и като бутаща и като водеща машина на един влак. Това заради спрените 42-ки ли е?

Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 7:49 pm
от disell
Поради липса на електровози 20631/20630 понякога се обслужват от 07 серия , вчера например беше 07.001 , същата история беше и преди няколко години когато пък имаше криза за бандажи ,тогава всички товарни влакове по 2-ра от ГО до Варна се обслужвана с 07 серия , а електровозите ги пазеха за 3-та линия Синдел-Карнобат .