
Администратор
Причината за аварията е счупване на работния токоснемател на влаковия локомотив, обслужващ УБВ 3601. Влакът е изтеглен с дизелов локомотив серия 06, изпратен от Карлово, където след отвозване на влака е прикачен ел. локомотив. На пътниците са раздадени безалкохолни напитки и храна като компенсация за двучасовия престой в най - дългия тунел в България. Причините, довели до аварията ще бъдат разследвани от техническа комисия, но по първоначални данни провисване на контактната мрежа е довело до удар в пантографа и счупване на трираменника му.
64.19

Ето оперативна информация за днес 03-ти юни:На 6-ти коловоз на гара Червен бряг бе пристигнал товарен влак от посока Плевен за посока Мездра.Влакът беше съставен предимно от платформи и вертушни вагони.На 3-ти коловоз в 10:31:30 (3,5 мин закъснение-10:28 по разписание) пристигна БВ4612.Влакът беше в състав с общо 6 вагона.5 бяха русенски,без графити,червено-бели и 74 серия като 4 бяха 2 класа и 1 1 класа.Другият вагон беше за инвалиди/велосипеди 43 серия син горнооряховски.Начело на БВ4612 днес беше РУСЕНСКАТА красавица 44 103.0 Влакът замина от гара Червен бряг в 10:34(4 мин закъснение-10:30 по разписание).Докато траеше престоя на БВ4612 в гара Червен бряг в 10:33 на 5-ти коловоз пристигна товарен влак от посока Мездра към посока Плевен.Начело на този товарен влак беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 138.6 След като БВ4612 замина част от вагоните на товарния влак с 44 138.6 се секоха и се оттеглиха с машината в източната гърловина на гара Червен бряг.След като стрелките бяха обърнати тези вагони бутани от 44 138.6 бяха закачени за товарния влак на 6-ти коловоз.Този товарен влак от 6-ти коловоз замина от гара Червен бряг към посока Мездра в 10:46.Начело на този товарен влак беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 118.8 След като този товарен влак замина 44 138.6 се закачи за останалите вагони на товарния влак който докара.

Ето 2 част на оперативната информация за днес 03-ти юни:ПВ20111 пристигна на гара Червен бряг в 18:19:30 (4,5 мин преди време-18:24 по разписание).Влакът беше в състав с общо 5 вагона като всичките бяха горнооряховски и без графити.1 беше червено-бял фургон 57 серия и 4 вагона 2 класа 17 серия безкупейни.Начело на ПВ20111 днес беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 183.1 Влакът замина от гара Червен бряг в 18:26(1 мин преди време-18:27 по разписание).БВ2612 пристигна на гара Червен бряг в 18:21(навреме).Влакът беше в състав с общо 6 вагона като всичките бяха без графити.5 бяха софийски,без графити-1 1 класа 40 серия,1 вагон 2 класа 50 серия и 3 вагона 2 класа 74 серия (състава на БВ2610 от вчера).6-ят вагон беше син кокошарник 47 серия горнооряховски.Начело на БВ2612 днес беше ВАРНЕНСКАТА 44 066.9 Влакът замина от гара Червен бряг в 18:23(навреме).
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
В 03:00 ч. тази сутрин е констатирана кражба на контактен проводник в участъка между гарите Биримирци и Подуяне разпределителна. По тази линия се движат само товарни влакове, които от сутринта са отклонени през Централна гара София.
От 03:30 ч. тази сутрин липсва напрежение в контактната мрежа в участък с дължина 700 м между Казанлък и Черганово. Причината е скъсано носещо въже на контактната мрежа. Движението на влакове в учасастъка не е преустановено, но при преминаване през 700-метровата зона, в която липсва напрежение, композициите се движат със свален пантограф на локомотива. “Български държавни железници” ЕАД са осигурили по един дизелов локомотив в гари от двете страни на участъка, които в случай на нужда да поемат влаковете при преминаването им през зоната без напрежение в контактната мрежа.
БДЖ
http://www.bdz.bg/
От 03:30 ч. тази сутрин липсва напрежение в контактната мрежа в участък с дължина 700 м между Казанлък и Черганово. Причината е скъсано носещо въже на контактната мрежа. Движението на влакове в учасастъка не е преустановено, но при преминаване през 700-метровата зона, в която липсва напрежение, композициите се движат със свален пантограф на локомотива. “Български държавни железници” ЕАД са осигурили по един дизелов локомотив в гари от двете страни на участъка, които в случай на нужда да поемат влаковете при преминаването им през зоната без напрежение в контактната мрежа.
БДЖ
http://www.bdz.bg/
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
43 528 беше днеска в депото следобяда, а някой пак ще има късмета да кара със 130 тази вечер44142 написа:Нещо интересно 2607 замина с 43528. 44095 заминава вл 2637.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Вто Юни 05, 2007 8:01 am, променено общо 1 път.
64.19

Ето оперативна информация за днес 04-ти юни:ПВ20138 пристигна на гара Червен бряг в 19:02(навреме).Влакът се обслужи от красавицата ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 На гара Червен бряг в 19:19 пристигна товарен влак съставен от вертушни вагони на които пишеше ПИРДОП-РАЗДЕЛНА-ПИРДОП.Начело на този товарен влак беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 146.8 На 1-ви коловоз в 19:33(навреме) пристигна УБВ2607 ЯНТРА.Влакът беше в състав с общо 7 вагона като всичките бяха сини,горнооряховски и без графити.1 беше 33 серия за инвалиди/велосипеди,5 вагона 2 класа 63 серия и 1 вагон 1 класа 63 серия.Начело на УБВ2607 ЯНТРА днес беше РУСЕНСКИЯ файтър 43 528.9 Влакът замина от гара Червен бряг в 19:34(навреме).

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори