Страница 20 от 25
Публикувано на: Вто Апр 17, 2007 7:51 pm
от Labros
На гара Крумово точно по разписание пристигна и замина 10147 теглен от 07 124.
На гара Пловдив:
УБВ 8602 със 7 минути закъснение,начело с 46 235.
КПВ 10243 с ДМВ 10 014/13.
БВ 1623 навреме с 45 187.
ПВ 80203 замина с 44 094,с един вагон 47 серия и два вагона 17 серия.
Публикувано на: Вто Апр 17, 2007 10:33 pm
от VESO
bdz46 написа:Може да се отбележи и пребиваването тук на горнооряховския 55 082.
55082-2 не е ли варненска?Питам,защото преди години на центр.Ва дойде отзад да изтегли композицията на пристигналия 8637.За разлика от морската столица,в Бургас толкова се бавят с изтеглянето на състава,че се е случвало поне 20 минути след пристигането,цялата композиция и електровоза да стоят на перона.Споменът ми е пресен от тази зима с 8627.По разписание влакът пристигна в 6:22,а 55150-7 се появи отзад чак към 6:40.
Публикувано на: Сря Апр 18, 2007 3:04 pm
от 42 072.9
44 002 дали не е излязла вече от ремонт в "Кончар"? Видях БВ 1620 да минава, но дали беше тя не съм сигурен.
Публикувано на: Сря Апр 18, 2007 9:20 pm
от 07
VESO написа:bdz46 написа:Може да се отбележи и пребиваването тук на горнооряховския 55 082.
55082-2 не е ли варненска?Питам,защото преди години на центр.Ва дойде отзад да изтегли композицията на пристигналия 8637.За разлика от морската столица,в Бургас толкова се бавят с изтеглянето на състава,че се е случвало поне 20 минути след пристигането,цялата композиция и електровоза да стоят на перона.Споменът ми е пресен от тази зима с 8627.По разписание влакът пристигна в 6:22,а 55150-7 се появи отзад чак към 6:40.
И по късно се е появявал разносът на вагони (чак към 8 ) - причината - нито вагоните нито локомотива, нито коловоза трябват на някои: вагоните на 8627 пътуват чак с 3622(тои се композира на същия коловоз на които пристига влака, а лок. се връща към София с 8626.
Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 1:18 am
от Labros
БВ 8627 навреме начело с 44 002.
Интересно
Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 8:02 am
от stankos
На 7.04 и на 15.04 БВ 5620 със 4400Х.
През седмицата завърта ли се или е инцидентно.
Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 10:35 am
от bdz46
Днес:
Влак 80332 разцепи секундата на Септември с 10 039;
1621 с 44 132 + 44 074;
10261/10110/50206 с 32 115;
10123/10226 трябва да са с 33 005;
8601 с 46 242.
В депо Пловдив трябва да влязат:
07 124 за МПР;
43 529 за ТП3;
45 187 за МПР;
32 091 за ТП1.
Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 4:30 pm
от Nikss
КПВ20233 пристигна на гара Червен бряг в 16:15.Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 1 80 серия с 3 купета 1 класа,а останалото беше салон 2 класа,другият вагон беше жълто-син ЕХ-ДБ 43 серия без графити 2 класа,а третият беше син салон 17 серия без графити 2 класа.Начело на КПВ20233 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 179.9 От 5-ти коловоз (КПВ20233 пристигна на 4-ти)замина товарен вертушен влак начело с локомотив серия 44/45 но когато аз бях на гарата локомотива беше вече в източната гърловина и нямаше кога да тичам да му видя номера.
Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 6:48 pm
от mitko_pz
БВ 7631 С 45175
УБВ 8603 С 44 134
БВ8614 С 45 185
ПВ 10114 С 32 097
ПВ 10115 С 32121
ПВ 10116 С 32 124
44 132,44131,45152 на товарни влакове
ПВ 13210 с 33 007
Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 6:52 pm
от VESO
45185-6 няма климатик,а тази на снимката има.Като гледам електровоза,ми прилича по-скоро на 45152-6.
А и какво ще прави наша машина в компанията на 06-00-ца (предполагам софийска)?Rexkos,снимал си друг локомотив.

Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 6:58 pm
от VESO
rexkos написа:45 165 е машината. Грешка от бързане.

Дупнишка красавица!И за къде отива?

Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 6:59 pm
от rexkos
Някой да знае какво се е случило с една от двете 46-ци в депо Пловдив? Както УБВ 8603, така и БВ 8615 беше с червена машина (44 060).
Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 7:02 pm
от Nikss
Ето последната информация за днес 19-ти април:Тъй като ПВ20138 беше закъснял,МБВ461 го надмина.МБВ461 пристигна на гара Червен бряг в 19:10 (1 мин преди време-19:11 по разписание).Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 4 български и 3 чужди.От българските 3 бяха за седене и 1 спален,а от чуждите 2 бяха спални и 1 за седене.От българските за седене 2 бяха 2 класа 50 серия софийски,но единият беше с графити,а другия без.Третият български вагон за седене беше син кокошарник 47 серия софийски с графити,а 4-тият вагон български беше спален 30 серия с графити.От чуждите вагони 2 бяха дълги на CFR като единият беше спален,червен,а другият беше 1/2 класа за седене и на него пишеше VAGON CUSETA,а третият чужд вагон беше сиво-син на цвят и според надписите които видях беше на MAV и гарата му на домуване беше BUDAPEST KELETI.Начело на МБВ461 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 109.7
Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 7:04 pm
от mitko_pz
46229 май днес трябва да е на 1623

Публикувано на: Чет Апр 19, 2007 7:05 pm
от rexkos
95% съм сигурен, че това е ДТВ 50603 Искър-Волуяк.
