Страница 20 от 28
Публикувано на: Чет Май 17, 2007 7:04 pm
от 46 242
lok45111 написа:Да, правилно си разбрал, че след модернизацията на 231 ще спрат за известно време, но работа ще имат. Иначе снимки на пулта на 234 има ли

Бс имат повече шансове за 231 отколкото По, но нищо не е невъзможно.
Публикувано на: Чет Май 17, 2007 7:21 pm
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Чет Май 17, 2007 8:19 pm
от Nikss
46 242 написа:lok45111 написа:Да, правилно си разбрал, че след модернизацията на 231 ще спрат за известно време, но работа ще имат. Иначе снимки на пулта на 234 има ли

Бс имат повече шансове за 231 отколкото По, но нищо не е невъзможно.
Не мисля,че Бс ще вземат 46 231.На Пловдив им трябва тя и си връзват графика.След това 46 203 може да иде за Бургас,а 46 205 да остане за София.
Публикувано на: Вто Май 22, 2007 6:23 pm
от Mario Evstatiev
Екскулзивно вчера от 46 219.2:
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... G_2723.jpg
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... G_2717.jpg
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... G_2719.jpg
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... G_2712.jpg
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... G_2711.jpg
Машината е в бояджийното, където зануляват старата боя и китосват. Вътре както виждате цари хаос. Машината е КР, а не подемен, както ми бяха казали в депото. Много трудно ще стане, защото няма части за нея, които се осигуряват със средства на БДЖ. Противно на очакванията и първоначалните замисли, пултовете ще си останат старите, няма да се минава на дисплей.
Публикувано на: Сря Май 23, 2007 9:39 pm
от VESO
Жалко за машината.Тя може би с 204 са единствените,които се движеха най-малко време.Аз не съм имал късмета да я видя на живо,единствените снимки,където е заснета в активно движение е на 3622 на гара Бургас и по 3-та.
Публикувано на: Чет Май 24, 2007 12:01 pm
от Labros
Лоша картинка.А пък за средствата за частите - като знаем БДЖ как обича да дава пари....
Публикувано на: Вто Юни 12, 2007 3:54 pm
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 10:52 am
от 46 242
46 221 : Vmax=130 ? Vmax=110

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 11:05 am
от 42 072.9
Котвичката е на 130км/ч. По-късно днес ще има интересни новини около 46 234.
Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 7:48 pm
от 44142
46234 остава в СФ от снощи до второ нареждане. Лок ще работи само дневна и нощтна пом ВУ-РН. Машината е много добре направена от кончарите за което трябва да се поздравят.
Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 8:39 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:46234 остава в СФ от снощи до второ нареждане. Лок ще работи само дневна и нощтна пом ВУ-РН. Машината е много добре направена от кончарите за което трябва да се поздравят.
Разпиши се с някоя снимка

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 8:40 pm
от 42 072.9
Това е една от малките хубави новини. Все някаква помощ е тази машина за графика. Да изкара много километри безавариина езда.
Дано всички софииски бригади се грижат добре за новата придобивка.
Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 8:51 pm
от Nikss
До колкото знам 46 234.1 трябваше да се вписва в графика на 8601/8602.Поне така се говореше преди да излезе от Кончар.
Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 8:55 pm
от rexkos
46 234 e бургаска и до вчера е обслужвала влакове на лок. депо Бургас. Сега е командирована в София.

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 9:04 pm
от Гост
Може би и ще остане за винаги нищо не се знае.