Страница 20 от 28

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 7:04 pm
от 46 242
lok45111 написа:Да, правилно си разбрал, че след модернизацията на 231 ще спрат за известно време, но работа ще имат. Иначе снимки на пулта на 234 има ли :?: :wink:
Бс имат повече шансове за 231 отколкото По, но нищо не е невъзможно.

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 7:21 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Това са на 46238. Същите са на 221 и 234.
http://lok44.hit.bg/DSC05187a.JPG
http://lok44.hit.bg/DSC05189a.JPG
КРАСОТА :shock: :shock: :shock: :) :) :)

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 8:19 pm
от Nikss
46 242 написа:
lok45111 написа:Да, правилно си разбрал, че след модернизацията на 231 ще спрат за известно време, но работа ще имат. Иначе снимки на пулта на 234 има ли :?: :wink:
Бс имат повече шансове за 231 отколкото По, но нищо не е невъзможно.
Не мисля,че Бс ще вземат 46 231.На Пловдив им трябва тя и си връзват графика.След това 46 203 може да иде за Бургас,а 46 205 да остане за София.

Публикувано на: Вто Май 22, 2007 6:23 pm
от Mario Evstatiev
Екскулзивно вчера от 46 219.2:
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... G_2723.jpg
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... G_2717.jpg
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... G_2719.jpg
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... G_2712.jpg
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... G_2711.jpg

Машината е в бояджийното, където зануляват старата боя и китосват. Вътре както виждате цари хаос. Машината е КР, а не подемен, както ми бяха казали в депото. Много трудно ще стане, защото няма части за нея, които се осигуряват със средства на БДЖ. Противно на очакванията и първоначалните замисли, пултовете ще си останат старите, няма да се минава на дисплей.

Публикувано на: Сря Май 23, 2007 9:39 pm
от VESO
Жалко за машината.Тя може би с 204 са единствените,които се движеха най-малко време.Аз не съм имал късмета да я видя на живо,единствените снимки,където е заснета в активно движение е на 3622 на гара Бургас и по 3-та.

Публикувано на: Чет Май 24, 2007 12:01 pm
от Labros
Лоша картинка.А пък за средствата за частите - като знаем БДЖ как обича да дава пари....

Публикувано на: Вто Юни 12, 2007 3:54 pm
от Mario Evstatiev
Днес в депо София на гости беше 46 221.8, която чакаше за БВ 1623. Машината изглежда много добре и е поддържана доста.

Изображение
Изображение

И сега отвътре:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 10:52 am
от 46 242
46 221 : Vmax=130 ? Vmax=110 :roll:

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 11:05 am
от 42 072.9
Котвичката е на 130км/ч. По-късно днес ще има интересни новини около 46 234.

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 7:48 pm
от 44142
46234 остава в СФ от снощи до второ нареждане. Лок ще работи само дневна и нощтна пом ВУ-РН. Машината е много добре направена от кончарите за което трябва да се поздравят.

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 8:39 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:46234 остава в СФ от снощи до второ нареждане. Лок ще работи само дневна и нощтна пом ВУ-РН. Машината е много добре направена от кончарите за което трябва да се поздравят.
Разпиши се с някоя снимка :)

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 8:40 pm
от 42 072.9
Това е една от малките хубави новини. Все някаква помощ е тази машина за графика. Да изкара много километри безавариина езда.
Дано всички софииски бригади се грижат добре за новата придобивка.

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 8:51 pm
от Nikss
До колкото знам 46 234.1 трябваше да се вписва в графика на 8601/8602.Поне така се говореше преди да излезе от Кончар.

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 8:55 pm
от rexkos
46 234 e бургаска и до вчера е обслужвала влакове на лок. депо Бургас. Сега е командирована в София. :)

Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 9:04 pm
от Гост
Може би и ще остане за винаги нищо не се знае.