Страница 20 от 42

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 12:53 am
от VESO
Мнение 2.
Разумно решение по 3-та линия е удължаването маршрута на една двойка влакове и вече между София и Карлово имаме 7 чифта на ден.За сметка на това е изчезнала крайградската двойка от Карлово за Златица и обратно.Непонятно защо са предвидени спиранията в Гурково на 3621 и 3622 и в Николаево на 3622.Отделно от това , бързият от Бургас спира на още няколко гари - Тъжа и Ботев нека да останат , тъй като там се осъществяват разминавания , но такива като Дунавци , Сахране и Свежен би следвало да отпаднат.
8637 пък от Карнобат ще спира чак в Комунари , новост е и удължаване маршрута на 30155 от Сливен.С 25 минути по - рано пък е изместен началният част на 30250.

По 4-та линия вече отбелязах новият 1385 , който през лятото ще замества 383 , но ще се движи в съвсем друг времеви диапазон и практически русенци от 14-ти юни остават без нощна връзка със столицата.С 6 минути по - малко ще пътува 4611 от Р до ГО.Другите 2 новости вече ги споменах - удължените машрути на 4641 / 4640 и 24101 / 24102 , затова няма да се спирам на тях.От април до октомври се измества с 50 минути часът на последния пътнически влак от Горна до Плачковци и пътниците от Самуил и Русе осъществяват връзката с него в ГО.Окончателно се затвърди и още едно удължаване - на един от крайградските влакове от Димитровград и вместо до Михайлово , 40252 ще пътува до Стара Загора.В единствения неелектрифициран участък също има интересни неща - с цели 50 минути по - рано е изместен 40161 и е въведена една двойка влакове - 40262 вместо до Момчилград , се движи до Кърджали , след което се връща като 40263 и покрива част от една голяма времева дупка между тези два града.4646 вече ще спира на Димитровград север и Меричлери.

По 5-та линия интерес предизвиква удължаването на маршрута на 50261 / 50262 и тук ми е интересно следното нещо - единият пътнически влак идва на Бг в 8:42 и тръгва в 9:10.Другият ПВ пристига на същата гара в 12:30 и заминава в 14:03.Излиза , че 3-тия влак - КПВ-то от Дупница ще стои на Благоевград от 7:55 , ще чака 50261 / 50262 , след това 50111 и чак в 12:35 ще заминава обратно.Това , което ме разочарова - 5621 от Дупница до Кочериново спира навсякъде , а в участъка от Струмяни до Кулата всички бързи влакове са като пътническите.Международният 461 (със стар номер 463) е със същата съдба от София до Перник и за втори пореден график обратният 460 (преди 462) бива прекарван през "Пустинята".Средно от една до 2 - 3 минути са намалели времепътуванията между Радомир и Кюстендил.

Единственото , което ми направи впечатление по 7-ма линия е изместеният с час и 6 минути по - късно 70206.Интересно какво ли е наложило тази промяна , при положение , че на Мездра няма влак за връзка , а разминаването със 7623 ставаше на Бели извор. :?

По 8-ма линия - "Родопи" 8631 вече ще тръгва с 21 минути по - късно и няма да спира на Белозем.Разминаването с Дианата ще става на Маноле и като гледам разписанието ямболският е този , който ще чака.А освен всичко друго , са заложени спирания на 8640 в Плоска могила , Горно Ботево и Оризово , на 8610 в Хан Аспарух (за разминаване с "Родопи") , 8632 - на Стоил Войвода и Свобода и на 8611 в Тракия.

9-та е единствената линия , която не ми направи впечатление в контекста на новия график.40114 , който преди беше от Горна до Самуил сега е запазил номера си само до Русе.От дунавския град този влак ще бъде под нов номер 90205.За поредна година продължава безобразието 9623 в участъка Самуил - Каспичан да спира на всяка гара и спирка , но при липсата на пътнически влакове в региона , това явление се приема за нормално.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 12:53 am
от VESO
Мнение 3.
Колкото за второстепенните участъци , ще кажа само няколко думи.Все още липсва късен вечерен влак от Септември за Велинград като последният такъв (16107) е с ранен час 18:15. Аз и преди съм предлагал , сега да повторя - нищо не пречи да се пусне влак в 20:40 от Сп , изчакващ 1627 , 491 (ако не е закъснял) и 8614 , който по мои изчисления ще пристига във Велинград в 22:07.ПВ 16108 може да се измести в 22:10 и ще пристига само с 10 минути по - късно в крайната си гара.И без това връзката му с 8627 е чак след час.И преди изразих становище от нужда на сезонен нощен крайградски влак от Асеновград за Пловдив , който да прави през лятото връзка с 8627 и 8626 , след което да заминава обратно.В участъка Левски - Троян най - после се сетиха да пуснат толкова дискутираният преди време обеден влак , запълващ дупката от 8:18 до 16:45 на гара Троян , макар и движещ се само в понеделник , сряда , петък и неделя.Надявам се за в бъдеще , този маршрут да остане за постоянно.За Шумен - Комунари , продължава да зее огромната времева дупка от 3:38 до 13:50 без пътнически влак , като не е трудно да се помисли за в бъдеще с какво да бъде запълнена.Решения винаги има.За новата врътка - Комунари - Горна през Каспичан казах по - горе.Други моменти - с отпадането на 2681 / 2682 , изчезна и двойката нощни крайградски влакове между Габрово и Царева ливада , като алтернатива би могло да се помисли за възстановяването им за връзка с 4646 / 4647 , но предполагам пътници ще липсват.Все пак по тази линия вече минава и диз. DESIRO , както се казва "На печелившите честито!". :D
Може би единственият участък , където броят на влаковете е увеличен е Ген. Тодоров - Петрич.При това най - неочаквано двойката са нощни КПВ-та , които освен , че правят връзка с 461 (както миналия график) , така и с 460 - нещо , което преди го нямаше.
Още един новопоявил се влак е 82212 , като тук може да използваме термина не "директни вагони" , а "директна мотриса".82230 потегля в състав две дезира от ПО.На Долна Махала първото продължава за Хисар , а второто - за Карлово.Като цяло това е добра идея , само където и по този участък е нужно да се приложи рационално мислене - повече директни влакове между Пловдив и Хисар , а не връзки с прехвърляне.

С това последно мнение обобщих новите неща в ГДВ 2011.Разбира се крайната ми оценка по отношение създаването на връзки е положителна , сами видяхте колко влака има с удължени маршути , но като скорости и времепътуване , така и откъм ново рационално мислене , насочено в полза на пътниците , което да определи техния избор на превозно средство , има какво да се желае.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 9:53 am
от Saruman
VESO написа:От април до октомври се измества с 50 минути часът на последния пътнически влак от Горна до Плачковци и пътниците от Самуил и Русе осъществяват връзката с него в ГО.
Това пак е заради мене. По този начин ще има връзка и с 2654 от Варна.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 10:19 am
от 43.309
Освен в КР и ТТН и в пътеводителя има много грешки. 8640 не спира на Стоил войвода и Полска могила.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 10:21 am
от 42 072.9
Горно Ботево е съвсем далеч от 8-ма ЖП линия.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 10:52 am
от VESO
За селото не знам , не съм го виждал и се чудя кой слиза и се качва на тази спирка , че чак и Дианата да спира.Както и Ивайло каза , може би се касе за правописна грешка.
Колкото до спирането на Костенец , при едно от следващите ми пътувания било с 8640 или 8641 , ще видя пътникопотока какъв е.Наско каза , че на 17-ти пътувал със сутрешната "Диана" и на Ксц се качил само един човек.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 11:06 am
от 43.309
Това се опитвам да ти обясня. ДИАНАТА НЕ СПИРА ТАМ, объркано е виж че това е часа за пристигане в Сз.Костенец е най-малкия проблем. И двете "Диани" са обезобразени като времепътуване, особено 8640.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 11:50 am
от Vancho
Весо, не си прав за 9 та линия. 90101 е изместен с 15 минути. 40111 пристига с 20 минути по рано в Русе. 9621 е изместен с цели 12 минути по късно /бяха 15 по файла с ГДВ, но ги обърнаха на 12 заради добавеното спиране на Ясеновец/ :cry: Най нормалния влак по 9 та 9620 е също с по голямо разписание, но той трудно спазваше миналогодишното тъй че това е що годе нормално... В общи линии това е за девета. Ако не са товарачките и сезонните МВ отдавна да е на умирачка. Макар че миналата година се забеляза съживяване и постепенно поремонтиране на участъци. Я някоя траверса, я нещо друго. Дотогава следи и от подобна дейност дори нямаше. Поотремонтира се и Русе разпр Образцов чифлик. Нямат алтернатива щат не щат ще трябва да я поддържат с това интензивно товарно движение :) Колкото и да им е трън в очите ще трябва да я изтърпят и най важното да изпълнят поетия ангажимент за рехабилитация на целия участък Русе Каспичан. Няма мърдане :D

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 12:17 pm
от VESO
Ясно , Ивайло , значи се касае за печатна грешка.

Ванчо , когато писах за 9-та линия , аз имах предвид нещо , което ми е направило по - голямо впечатление.Ако взема да пиша за всеки един влак как е изместен , ще се получи тема с над 100 страници.Затова на такива дребни и несъществени неща изобщо не обръщам внимание.Голяма част от влаковете са в изместени часове , за да може да се каже , че графистите не преписват дословно миналите разписания , а променят някои от минутите.Сега изместването на последния влак за Плачковци , за което потвърди Saruman ме озадачи , тъй като в пътеводителя са посочени два влака - един , движещ се както досега до 29-ти април и от 3-ти октомври и друг , който се движи от 30-ти април до 2-ри октомври.Чудно ми е защо след като е удобен за връзка с 2654 , не го оставят да се движи целогодишно , а връзката е предвидена само за лятото.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 12:26 pm
от Nikss
Весо, ЕМВ заедно с лок бригада за 20130 се явяват в 02:30 ч. в ГО и потеглят с вл.20313 до Тг. Мисля, че пътуваше от 03:30 до към 04:45 ч. :roll:

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 12:41 pm
от todor plamenov
Мисля, че за следващия ГДВ могат да рационализират разписанието към по-прагматични резултати - вместо посред нощ да се разкарва ТСВ 20313 по маршрута Г.О. - Търговище, по добре би било да се пусне нормален ПВ, който да пътува вечер след 4640, за да не се налага бързия да спира на толкова места между Горна Оряховица и Търговище. Тук обаче предполагам проблема се състои в това, че в Търговище няма обособена стая за почивка на презвоната и локомотивна бригада.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 1:14 pm
от VESO
Много добра идея , нека да я допълня - и без това последният влак в тази посока е в 16:30.След 4640 , който вече е до Варна , нека се пусне пътнически влак до Шумен , тръгващ от ГО в 20:10 , който да пристига в крайната си гара в 22:40.Така ще отпаднат спиранията на бързия в Козаревец , Джулюница , Асеново , Славяново , Медовина , Дралфа , Надарево и Хан Крум.Това са поне 15-тина минути.На обратно , за да се спази часът на потегляне от Търговище в 5:00 , 20130 ще тръгва в 4:10 от Шумен и ненужните спирания на 4641 отново отпадат.По този начин ще имаме желания ефект - хем бързият влак ще има по - нормални часове на пристигане и заминаване от Варна (при премахване на спиранията се получава разлика от 15-тина минути) , хем и пътниците ще имат една удобна вечерна връзка от Горна за Шумен , на сутринта както знаем , тази електричка отива чак до Червен бряг.
А от друга страна , това е едно ново и модерно мислене - след бръз влак , който спира само на по - големите гари , да се движи пътнически , обиращ хората за по - малките гари и спирките.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 2:52 pm
от svd90
Подкрепям мнението,че Дианите са обезобразени като времепътуване особено сутрешната Диана. Тръгва 5 мин по -рано от Ямбол и пристига 15 минути по късно. 5.10-10.35 ... Прекалено е и ако закъснее ще удари 11 часа , а има автобус който тръгва в 7 и пристига в 11. Вечерната е малко по-добре ,но Родопито обърква всичко защото винаги закъснява и Дианата си чака ли чака на Чирпан... Дианата пък от своя страна до Белозем закъснява и Сл.бряг я изчаква и той закъснява... доста зле.
Относно Костенец - това ли е първия ГДВ ,в който спира там или и преди е спирала и е било махнало последните 2-3 години ?

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 2:56 pm
от VESO
Дианата преди години не спираше на Костенец.По едно време , мисля , че в два графика започна да спира , като следобедният влак спираше и на Стамболийски.По - късно спирането в Ксц отпадна , а сега гледам отново са го възстановили.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 3:37 pm
от 43.309
Спирането на "Дианата " на КСЦ е традиция още от времето на "Тракия експрес". Като се появиха интерсититата и те спираха. Общо взето ту спира, ту не спира. Определено 8641 генерира повече хора.Аз съм на принципа ако е да е, обаче при сегашното положение по-добре да спира и без това върви празна...през седмицата.