Страница 20 от 42

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 12:20 pm
от bdz46
Извадените предпазители на ВО не пречат на магистралния кабел през вагона.

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 2:03 pm
от 07
Nikss написа:
07 написа:Причината е друга - на повечето вагони лятото са извадени главните предпазители и не могат да подават ток, за това спалния е първи за да може да се включи ВО!
На 2626 спалните (2 на брой) са последни, като ако са един от "новите" и един от старите, старият е предпоследен, а "новият" е последен и така докато дойде локомотива е включен към него кабела за 1500 волта и климатика работи. 8) :lol: Тъй, че изглежда най-добре е спалните да са на опашката. :arrow:
В депо Надежда може и да не ги вадят.... но съм умирал от студ на гергьовден и когато повдигнахме въпроса да пуснат отопление ни обясниха че за летния период предпазителите се вадят! В Пловдив може още да е така...
П.С НА 8626/7 спалните също са на опашката

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 2:22 pm
от bdz46
Вадят се и в Надежда.

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 2:28 pm
от 07
bdz46 написа:Вадят се и в Надежда.
Явно за нощните влакове се прави изключение.... защото както казах на 8626/7 спалните вагони са на опашката...

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 2:33 pm
от bdz46
Какво ги бърка, че са на опашката?
Спалните вагони се поставят на края на влака по правилник.

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 2:43 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Какво ги бърка, че са на опашката?
Спалните вагони се поставят на края на влака по правилник.
С изключение на влакове, които променят посоката си на движение по маршрута. Пример е 2637, който от К до Си пътува със спален вагон непосредствено след локомотива.

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 2:47 pm
от 07
bdz46 написа:Какво ги бърка, че са на опашката?
Спалните вагони се поставят на края на влака по правилник.
Нали като се махнат главните предпазители вагона не подава ток на следващия?

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 2:48 pm
от bdz46
Магистралния кабел през вагона не се прекъсва никъде. Главните предпазители са за собственото отопление на вагона.

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 7:09 pm
от stani_46001
Днес и в петък ми направи впечатление, че в състава на БВ 2613 последния вагон беше половината първокласен с половин жълта линия от вън, а останалата част втора класа. Не съм виждал такъв вагон и ми стана интересно, въпреки че по цвят и вид не беше нещо интересно.

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 9:54 pm
от VESO
Това са н.нар "АВ" вагони от серия 40.Снимки на тях има тук.

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 2:05 am
от Nikss
VESO написа:Това са н.нар "АВ" вагони от серия 40.Снимки на тях има тук.
И още нещо интересно... не знам колко такива вагони са доставени в България, но част от тях са "преработени" чрез удължаване на жълтата лента над второкласните джамове и промяна на серията от 30 40 на 10 50, което е абсолютна простотия и малоумщина вместо да бъдат закупени или пуснати от нормалните и налични първокласни вагони от серия 40 например или от някоя друга!?! :evil: :evil:

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 2:36 am
от desiro_94
Искам да попитам защо БВ 8687 и 8686 не се движат?

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 8:05 am
от Mario Evstatiev
desiro_94 написа:Искам да попитам защо БВ 8687 и 8686 не се движат?
Тази година решиха да не ги пускат. За сметка на това си имаме уикенди, които обират народа. И въпреки всичко 8627/8626 е фулл.

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 8:48 am
от 07
desiro_94 написа:Искам да попитам защо БВ 8687 и 8686 не се движат?
Реално няма нужда от тях, а от допълннителни вагони за редовните влакове 8626/7

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 3:39 pm
от Nikss
07 написа:
desiro_94 написа:Искам да попитам защо БВ 8687 и 8686 не се движат?
Реално няма нужда от тях, а от допълннителни вагони за редовните влакове 8626/7
От допълнителни вагони няма кой знае какъв ефект, пак са тъпкани до горе, лично проверох преди няма седмица, а от липсата на фургон превозът на колетни пратки и писма в купетата е върховна глупост, сътворявана в цялата над 120 годишна история... :evil: