Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Извадените предпазители на ВО не пречат на магистралния кабел през вагона.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:
07 написа:Причината е друга - на повечето вагони лятото са извадени главните предпазители и не могат да подават ток, за това спалния е първи за да може да се включи ВО!
На 2626 спалните (2 на брой) са последни, като ако са един от "новите" и един от старите, старият е предпоследен, а "новият" е последен и така докато дойде локомотива е включен към него кабела за 1500 волта и климатика работи. 8) :lol: Тъй, че изглежда най-добре е спалните да са на опашката. :arrow:
В депо Надежда може и да не ги вадят.... но съм умирал от студ на гергьовден и когато повдигнахме въпроса да пуснат отопление ни обясниха че за летния период предпазителите се вадят! В Пловдив може още да е така...
П.С НА 8626/7 спалните също са на опашката
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Вадят се и в Надежда.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:Вадят се и в Надежда.
Явно за нощните влакове се прави изключение.... защото както казах на 8626/7 спалните вагони са на опашката...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Какво ги бърка, че са на опашката?
Спалните вагони се поставят на края на влака по правилник.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Какво ги бърка, че са на опашката?
Спалните вагони се поставят на края на влака по правилник.
С изключение на влакове, които променят посоката си на движение по маршрута. Пример е 2637, който от К до Си пътува със спален вагон непосредствено след локомотива.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:Какво ги бърка, че са на опашката?
Спалните вагони се поставят на края на влака по правилник.
Нали като се махнат главните предпазители вагона не подава ток на следващия?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Магистралния кабел през вагона не се прекъсва никъде. Главните предпазители са за собственото отопление на вагона.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Днес и в петък ми направи впечатление, че в състава на БВ 2613 последния вагон беше половината първокласен с половин жълта линия от вън, а останалата част втора класа. Не съм виждал такъв вагон и ми стана интересно, въпреки че по цвят и вид не беше нещо интересно.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това са н.нар "АВ" вагони от серия 40.Снимки на тях има тук.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Това са н.нар "АВ" вагони от серия 40.Снимки на тях има тук.
И още нещо интересно... не знам колко такива вагони са доставени в България, но част от тях са "преработени" чрез удължаване на жълтата лента над второкласните джамове и промяна на серията от 30 40 на 10 50, което е абсолютна простотия и малоумщина вместо да бъдат закупени или пуснати от нормалните и налични първокласни вагони от серия 40 например или от някоя друга!?! :evil: :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Искам да попитам защо БВ 8687 и 8686 не се движат?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

desiro_94 написа:Искам да попитам защо БВ 8687 и 8686 не се движат?
Тази година решиха да не ги пускат. За сметка на това си имаме уикенди, които обират народа. И въпреки всичко 8627/8626 е фулл.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

desiro_94 написа:Искам да попитам защо БВ 8687 и 8686 не се движат?
Реално няма нужда от тях, а от допълннителни вагони за редовните влакове 8626/7
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:
desiro_94 написа:Искам да попитам защо БВ 8687 и 8686 не се движат?
Реално няма нужда от тях, а от допълннителни вагони за редовните влакове 8626/7
От допълнителни вагони няма кой знае какъв ефект, пак са тъпкани до горе, лично проверох преди няма седмица, а от липсата на фургон превозът на колетни пратки и писма в купетата е върховна глупост, сътворявана в цялата над 120 годишна история... :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация