В депо Надежда може и да не ги вадят.... но съм умирал от студ на гергьовден и когато повдигнахме въпроса да пуснат отопление ни обясниха че за летния период предпазителите се вадят! В Пловдив може още да е така...Nikss написа:На 2626 спалните (2 на брой) са последни, като ако са един от "новите" и един от старите, старият е предпоследен, а "новият" е последен и така докато дойде локомотива е включен към него кабела за 1500 волта и климатика работи.07 написа:Причината е друга - на повечето вагони лятото са извадени главните предпазители и не могат да подават ток, за това спалния е първи за да може да се включи ВО!![]()
Тъй, че изглежда най-добре е спалните да са на опашката.
П.С НА 8626/7 спалните също са на опашката

Администратор
Това са н.нар "АВ" вагони от серия 40.Снимки на тях има тук.

И още нещо интересно... не знам колко такива вагони са доставени в България, но част от тях са "преработени" чрез удължаване на жълтата лента над второкласните джамове и промяна на серията от 30 40 на 10 50, което е абсолютна простотия и малоумщина вместо да бъдат закупени или пуснати от нормалните и налични първокласни вагони от серия 40 например или от някоя друга!?!VESO написа:Това са н.нар "АВ" вагони от серия 40.Снимки на тях има тук.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор

От допълнителни вагони няма кой знае какъв ефект, пак са тъпкани до горе, лично проверох преди няма седмица, а от липсата на фургон превозът на колетни пратки и писма в купетата е върховна глупост, сътворявана в цялата над 120 годишна история...07 написа:Реално няма нужда от тях, а от допълннителни вагони за редовните влакове 8626/7desiro_94 написа:Искам да попитам защо БВ 8687 и 8686 не се движат?

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори