Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

bdz46 написа:Щом пише на стената 150, значи е до 150, котвичката и на 20 може да е. Пределно ясно е обаче, че никой не е мислил сериозно за движение със 150, след като не са сложени скоростомери поне за 180.
Има и до 180, на някой 43-ки като няма Hastler във втора кабина е с малкият скоростомер, той е до 180. :)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

КПВ 19215/19216 с ЕМВ 31 003/04.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

n0_aLoNe написа:
bdz46 написа:Щом пише на стената 150, значи е до 150, котвичката и на 20 може да е. Пределно ясно е обаче, че никой не е мислил сериозно за движение със 150, след като не са сложени скоростомери поне за 180.
Има и до 180, на някой 43-ки като няма Hastler във втора кабина е с малкият скоростомер, той е до 180. :)
БДЖ46 имаше предвид регистриращ скоростомер :) Някои има ли представа колко струва един "хаслер" и колко един GPS които може да свърши същата работа?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

n0_aLoNe написа:Има и до 180, на някой 43-ки като няма Hastler във втора кабина е с малкият скоростомер, той е до 180. :)
Има Хаслери за 180, но не и в БДЖ. На всички 43/44/45 електрическите скоростомери са до 180, на 46 200 също са там някъде, но меродавен е регистриращия.
07 написа:Някои има ли представа колко струва един "хаслер" и колко един GPS които може да свърши същата работа?
Хаслера струва достатъчно, за да оправдае 200-300 лв за основен ремонт. А цял комплект скоростомерна инсталация - гебер, стабилизатор и два скоростомера е няколко хиляди.
С GPS не става, дава твърде големи отклонения, влияе се от терена, в тунели го няма изобщо и не може да се сравнява с точността на търкалящите се колооси.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

5611/5610 отново със синя машина - 46 221 :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Актуална информация от днес, 12-ти декември, гара Червен бряг, последният ден от ГДВ 2009:
:arrow: УБВ 2608 "ЯНТРА" с ЕЛ 44 125.3 навреме на Чб
:arrow: ПВ 20110 с ЕЛ 45 176.5 и мездренска лок бригада взети от вл.20111 вчера, 20628 (20624 от утре) ще си върви пак с 2 лок, но вече и 2-рата бригада ще е от ГО, на Плз си го поемат плевенчани. 176 замина тая вечер пак за ГО, утре пак е 20110... ей тва не мога да разбера защо така постно и недомислено са направили обвръзките... може да я направят 20610/20111/20110/20613 - перфекция просто, ама кой да се сети... и освен на М да се сменя лок на 20110 няма друг начин... кръгът е омагьосан и затворен и няма измъкване. :evil: :x
:arrow: ДТВ 20623 с ЕЛ 45 192.2 и 20-тина цистерни
:arrow: УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с ЕЛ 44 105.5
:arrow: МБВ 462 "РУМЪНИЯ" с ЕЛ 44 111.3 и обичайното 5' закъснение
:arrow: ПВ 20130 с ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 точен
:arrow: БВ 4611 "ДУНАВ" с ЕЛ 44 141.0 пристигна -6' и замина точно навреме
:arrow: БВ 2611 с ЕЛ 44 065.1 точен
:arrow: ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234 с ЕЛ 45 173.2
:arrow: УБВ 2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с ЕЛ 44 089.1
:arrow: БВ 2613 с ЕЛ 44 198.0
:arrow: БВ 2610 с ЕЛ 44 106.3
:arrow: БВ 4612 "ДУНАВ" с ЕЛ 44 091.7 абсолютно точен
:arrow: БВ 2612 с ЕЛ 44 062.8 пристигна почти -3'
:arrow: ПВ 70103 с ЕЛ 45 180.7

:arrow: Специални благодарности към лок бригадите на влакове: 2601, 20623, 462, 20130/20137, 4611 и 20233. :!:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ето малко информация от първите часове на ГДВ 2010. За добро или лошо, да ни е честит. :)

10203 се движеше навреме с 45 178
3621 замина с 46 235
10121 с 45 149
50260 с 46 205 за трасе и 44 123 влакова
50250 с 44 085
5621 с 43 553
5620 с 46 234 за трасе и 45 165 влакова
5622 с 44 089
60275 с 61 006
8640 с 45 187
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Тази сутрин ПВ 10111 разцепваше секундата до Прослав, но по важното в случая (за жалост неприятен факт) бе, че ЕМВ-то обслужващо влака (30.021) бе омаскарено от графитаджииите. Вече и "Дезирата" минават под ножа.... :?
Пътувай с влак - спаси природата!
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Доста ЕМВ са окепазени от "творците", а за стошени джамове да не говорим- почти всяко "Дезиро" има минимум по един такъв.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

10131, обслужван от ЕМВ 31 009/010, измина междугарието Костинброд-Волуяк с новата скорост по КР от 100 km/h. Специално погледнах скоростомера в задната кабина, чиято стрелка сочеше 100 km/h и нито километър по-малко. Пътят е прилично състояние, като леки вибрации не липсват, но в сравнение с много други междугария за 100km това е нищо. Влакът се движеше със скорост по КР до входния на Волуяк (плюс някой метър след него), като налетя на входните стрелки с 90 km/h. :)
5611 замина с 44 164 за трасе и 45 157 влакова
3620 максимум с 10 минути закъснение начело с 44 085 (в 11.45 машината вече беше в западната гърловина преди да отиде за депо)
20110 навреме с 45 176
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Похвала за Ресен-Поликраище-ГО.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 15-ти декември:
1622 (по старому 1620) , теглен от 46205-1 навреме от ПО и до Пзк без забележки.Клип при заминаването му от гара Пазарджик , а ето и една тъжна гледка от вагона , който бях.

За първи път да видя 10263 с 50-ки , при това бяха подбрани възможно най - мръсните.Първокласният също бе 50-ка с този вид тапицерия и няма да се учудя , ако вагоните са ги взели от 8626.Влакът пристигна навреме , теглен от русенската 44123-8 , а първият вагон след локомотива бе спална 71-ца , правеща обедната си разходка до Пловдив и обратно.Общ изглед на композицията.

Едно DESIRO , подготвящо се за обслужване на 82208 и за финал 45186-4 потегляща от Огняново с един от станалите емблемтични за тази част от първа линия товарни влакове.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

ОТ ДП ''НК ЖИ'' НР 178 ДАТА 16.12.2009 ГОД. ЧАС 06.30

НЕРЕДНОСТИ НА 15.12.2009 Г. - НИКОЛАЙ НЕЙЧЕВ
===============================================
ВЛ 60101 С ДМВ 10-35-36 МАШ ВАСИЛЕВ НАЧ ВЛ КОСТАДИНОВ ПРЕСТОЯ В
ГАРА ПЕРНИК РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА ОТ 6.40 ДО 7.04 Ч + 23 МИН ПО ПОВРЕДА
НА СТРЕЛКА НР 7/13 - НЕ СЕ ОБРЪЩА ЗА ПОЛОЖЕНИЕ МИНУС ПОРАДИ ЗАСКРЕЖЕН
АВТОПРЕВКЛЮЧВАТЕЛ НА СТРЕЛКА НР 7. ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ВЛАКА Е ПРЕГАРИРАН
ОТ ТРЕТИ НА ЧЕТВЪРТИ КОЛОВОЗ И ИЗПРАТЕН ЗА ГАРА ПЕРНИК.

ВЛ 2655 С 5 ВАГ 208 Т ЛОК 44137 С МАШ ПЕТРОВ НАЧ ВЛ НИКОЛОВ ПРЕСТОЯ
В ГАРА ДЖУЛЮНИЦА ОТ 8.38 ДО 9.38 Ч + 60 МИН ПОРАДИ ОБЛЕДЯВАНЕ НА
РАБОТНИЯ ТОКОСНЕМАТЕЛ НА ЛОКОМОТИВА. ОТ 8.47 ДО 9.35 Ч Е ИЗКЛЮЧЕНО
НАПРЕЖЕНИЕТО В КОНТАКТНАТА МРЕЖА НА ПЪРВА ЕЛ.СЕКЦИЯ В ГАРА ДЖУЛЮНИЦА
ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ЛЕДА ОТ ТОКОСНЕМАТЕЛЯ.

ВЛ 8612 С 6 ВАГ 259 Т ЛОК 4482 С МАШ ТАЧЕВ НАЧ ВЛ ХРИСТОВ ЗАМИНА
ОТ ГАРА ВАРНА НА 9.44 Ч + 19 МИН ПО ИЗВЪРШВАНЕ НА ДОПЪЛНИТЕЛНА
МАНЕВРА ЗА НАМАЛЯНЕ НА ВАГ 505229742745 - ПЕТИ ОТ ЛОКОМОТИВА, ПОРАДИ
ПОВРЕДЕНО ЕЛ.ОТОПЛЕНИЕ И ДАВАНЕ НА ВАГ 505229741465 ЗА ПОПЪЛВАНЕ
НА СЪСТАВА. ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ЗАКЪСНЯ ВЛ 20163 В ГАРА ТОПОЛИТЕ +
27 МИН ПО СРЕЩА - ПРОЗОРЕЦ ТОПОЛИТЕ-ВАРНА ЗАПАД-ВАРНА ПО ПЪТ НР 1

ОТ 12.00 ДО 13.50 Ч Е НАМАЛЕНА СКОРОСТТА ЗА ДВИЖЕНИЕ НА ВЛАКОВЕТЕ
В МЕЖДУГАРИЕТО ХРИСТО ДАНОВ-ИГАНОВО ОТ КМ 136+000 ДО КМ 136+100
НА 25 КМ/Ч ПОРАДИ СЧУПЕНА РЕЛСА. ОТ 13.50 ДО 15.30 Ч Е РАЗРЕШЕН
ПРОЗОРЕЦ НА ЖП СЕКЦИЯ СОФИЯ 2 ЗА СМЯНА НА РЕЛСАТА. ЗАКЪСНЕЛИ ВЛАКОВЕ
ПО ТАЗИ ПРИЧИНА НЯМА.

ВЛ 4690 С ЕМВ 32-31-32 МАШ ИВАНОВ НАЧ ВЛ ШИВИКОВ ЗАЕ МЕЖДУГАРИЕТО
СКУТАРЕ-МАНОЛЕ ОТ 14.27 ДО 14.50 + 23 МИН И СЕ ВЪРНА ОБРАТНО В
ГАРА СКУТАРЕ ПО ПОВРЕДА НА ЕМВ КЪДЕТО ОСТАВИ ВЛАКА. ЗА ОБСЛУЖВАНЕ
НА ВЛАКА В УЧАСТЪКА СКУТАРЕ-КРЪСТЕЦ ОТ ГАРА ПЛОВДИВ Е ИЗПРАТЕН
СЪСТАВ ОТ 2В ВАГОНА И ЛОКОМОТИВ. ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ВЛ 4690 ЗАМИНА
ОТ ГАРА СКУТАРЕ НА 16.45 Ч С + 138 МИН ЗАКЪСНЕНИЕ.

ВЛ 8614 С 6 ВАГ 272 Т ЛОК 44132 С МАШ ШИВАЧЕВ НАЧ ВЛ ИВАНОВ ЗАМИНА
ОТ ГАРА БУРГАС НА 16.25 Ч + 45 МИН ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА. ЗА
ОБСЛУЖВАНЕ НА ВЛАКА ОТ ДЕПО БУРГАС Е ДАДЕН ЛОК 46238.

ОТ 16.18 Ч ДО 17.46 ГАРИТЕ ЗАВЕТ-РАЗДЕЛЕН ПОСТ ВЕДРОВО ПО ПЪТ НР
2 РАБОТЯТ НА ТЕЛ.СПОСОБ ПОРАДИ ПОВРЕДА НА 'ОТ' В ГАРА ЗАВЕТ. ПО
ТАЗИ ПРИЧИНА ЗАКЪСНЯ ВЛ 30156 В ГАРА ЗАВЕТ + 13 МИН. НЕВЪЗМОЖНО
ОТВАРЯНЕ НА ИЗХОДНИЯ СИГНАЛ ОТ ТРЕТИ КОЛОВОЗ - ПОВРЕДА ОТ ЕЛ.МЕХАНИКА
НЕ Е КОНСТАТИРАНА.

ВЛ 8615 С 6 ВАГ 292 Т ЛОК 45169 С МАШ КИТЕНОВ НАЧ ВЛ КОЛЕВ ПРЕСТОЯ
В ГАРА ПЛОВДИВ ОТ 16.18 ДО 16.30 Ч + 7 МИН ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА
И ОСТАВИ ВЛАКА. ОТ ДЕПО ПЛОВДИВ Е ДАДЕН ЛОК 44134 ЗА ОБСЛУЖВАНЕ
НА ВЛАКА.

ОТ 16.10 ДО ..... Ч ЛИПСВА ЗАХРАНВАНЕ НА ДЦ ОТ 6 КV И 75 НZ
В УЧАСТЪКА СТРЯМА-ИГАНОВО. ДВИЖЕНИЕТО НА ВЛАКОВЕТЕ СЕ ОСИГУРЯВА
НА ТЕЛ.СПОСОБ. Т.П. УВЕДОМЕНА.

НЕРЕДНОСТИ НА 15/16.12.2009 Г. - ИВАН ИВАНОВ
============================================

ВЛ 30158 С ЕМВ 32-15/16 И ЕМВ 23/24 МАШ ДОНЧЕВ НАЧ ВЛ ВЪРБАНОВ
ПРЕСТОЯ В РАЗДЕЛЕН ПОСТ ВЕДРОВО ОТ 20.26 ДО 20.34 Ч + 7 МИН ПО
САМОЗАТВАРЯНЕ НА ИЗХОДНИЯ СИГНАЛ ОТ ВТОРИ КОЛОВОЗ И НЕ СЕ ЗАДЕЙСТВА
ПАБ В ПОДВИС. ИЗХОДНИЯ СИГНАЛ ОТВОРЕН ПОВТОРНО СЛЕД ПОЛЗВАНЕ НА
ИОМ И НБ НА ПАБ ВЪВ ВЕДРОВО.

ВЛ 20111 С 3 ВАГ 147 Т ЛОК 45178 МАШ ГЕОРГИЕВ, НАЧ ВЛ ХРИСТОВ ПРЕСТОЯ
В ЛЕВСКИ ОТ 20.04 ДО 20.25 + 11 МИН. СЛЕД ПОДАВАНЕ НА ВАГ
505220175879 С ЛОК 55-138 КЪМ ВЛАКА СЪЩИЯ НЕ РАЗХЛАБВА. ВАГОНА
РАЗХЛАБЕН ОТ РЕВИЗОР ВАГОНИ.

ВЛ 9622 С 8 ВАГ 343 Т ЛОК 44-139 МАШ АНГЕЛОВ НАЧ ВЛ КОЛЕНЦОВА ПРЕСТОЯ
В ЯСТРЕБОВО ОТ 21.32 ДО 21.36 + 4 МИН ПО САМОЗАТВАРЯНЕ ИЗХОДНИЯ
СИГНАЛ ОТ ПЪРВИ КОЛОВОЗ. ОТВОРЕН ПОВТОРНО СЛЕД НБ НА ПАБ В ОБРАЗЦОВ
ЧИФЛИК.

ПОРАДИ СИЛНО ОБЛЕДЯВАНЕ НА СТРЕЛКИ КОНТАКТЕН ПРОВОДНИК И ТОКОСНЕМАТЕ
ЛИ ЗАКЪСНЯХА: ВЛ 4647 С 4 ВАГ 180 Т ЛОК 44-118 МАШ КОЛЕВ, НАЧ ВЛ
ИВАНОВА ЗАМИНА ОТ РУСЕ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА НА 21.44 + 14 МИН ПО ОБЛЕДЕНА
СТРЕЛКА НР 39 И ПРЕСТОЯ ВЪВ ВЕЛИКО ТЪРНОВО ОТ 0.34 ДО 0.58 + 23 МИН
ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ТОКОСНЕМАТЕЛЯ. ВЛ 9637 С 3 ВАГ 143 Т ЛОК 43-528 МАШ
ВАСИЛЕВ НАЧ ВЛ АНЧЕВ ПРЕСТОЯ В САМУИЛ ОТ 23.10 ДО 0.32 Ч + 71 МИН
ПО ОБЛЕДЕНИ ТОКОСНЕМАТЕЛИ НА ЛОКОМОТИВА И НЕВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПОЧИСТВАНЕ.
ДАДЕН ЛОК 07-106 ДА ОТВОЗИ ВЛАКА ДО КАСПИЧАН. СЪЩИЯ ДИЗЕЛ ПРЕГАРИРАН
ОТ ОПАШКА ЗА ЧЕЛО НА ВЛАК ЗА 50 МИН ПО ОБЛЕДЕНА СТР. НР 10.
ВЛ 90611 С 32 ВАГ 874 Т ЛОК 4491 МАШ ИВАНОВ И ПОМОЩЕН НАЧЕЛО ЛОК
44-103 МАШ ЯНКОВ ПРЕСТОЯ В САМУИЛ ОТ 23-10 ДО 2.20 Ч + 155 МИН
ПОРАДИ ОБЛЕДЕН ТОКОСНЕМАТЕЛ НА ЛОКОМОТИВА. ОТ 1.04 ДО 2.02 Ч Е
ИЗКЛЮЧЕНО НАПРЕЖЕНИЕТО САМУИЛ-ХИТРИНО ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ТОКОСНЕМАТЕЛЯ.
ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ГАРА САМУИЛ НЕ БЕ ЗАКРИТА ЗА СЛУЖБАТА ПО ДВИЖЕНИЕТО
ОТ 1.00 Ч ДО 3.00 Ч.
ВЛ 90694 С 23 ВАГ 1483 Т ЛОК 43-556 МАШ ПЕТКОВ И БУТАЩ ПОМОЩЕН
ЛОК 4468 МАШ КОЛЕВ ПРЕСТОЯ В ЯСТРЕБОВО ОТ 22.38 ДО 4.32 + 354 ПО
ОБЛЕДЕН ТОКОСНЕМАТЕЛ НА ЛОК 43-556. ОТ РУСЕ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА НА
23.55 Ч Е ИЗПРАТЕН ЛОК 07-61 И НА 3.45 ЛОК 43546 ЗА ОТВОЗВАНЕ НА
ВЛАКА. ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ГАРА ЯСТРЕБОВО НЕ СЕ ЗАКРИ ОТ 23.00 ДО 2.00 Ч,
А ГАРА ОБРАЗЦОВ ЧИФЛИК СЕ ЗАКРИ ОТ 0.31 /+ 91 МИН/ ДО 2.00 Ч.
ВЛ 90694 ЗАЕ МЕЖДУГАРИЕТО ЯСТРЕБОВО-ОБРАЗЦОВ ЧИФЛИК ОТ 4.32 ДО
6.00 + 74 МИН ПО ПОВРЕДА НА ЛОК 4468. ИЗПРАТЕН ЛОК 43547 ОТ РУСЕ
РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА ДА ИЗТЕГЛИ ВЛАКА.

ПОВРЕДЕНИ 'ОТ' И БЛОКИРОВКИ:
'ОТ' В РАЗДЕЛЕН ПОСТ ВИДБОЛ ПОВРЕДЕНА ОТ 17.50 ДО ..... Ч. ГАРИТЕ
ВИДИН, РАЗМЕНЕН ПОСТ ВИДБОЛ И СРАЦИМИР РАБОТЯТ НА ТЕЛ.СПОСОБ.
АБ ПЕРНИК-ПЕРНИК РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА ПОВРЕДЕНА ОТ 4.00 ДО .... Ч. ГАРИТЕ
РАБОТЯТ НА ТЕЛ.СПОСОБ.

ДИРЕКТОР ПОДЕЛЕНИЕ ''УДВ И КАПАЦИТЕТА'' ИНЖ. В.КЪНЧЕВ
++116++
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Уникална и чудесна информация от Ghost!

Благодарим!
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Особено тази с подчертаното НЕЗАКРИВАНЕ на някой гари за служба по движението , колко ли много са били загубите на НК ЖИ с това ...... :wink:
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация