Ще споделя впечатления от направеното пътуване днес , 11-ти юни.
Времето сутринта на центр. Пловдив бе мрачно и хладно.Взех си един чай и отидох на перона.От 1-ви коловоз заминаваше
"Родопи" 8631 , теглен от 44070-1.Композицията бе следната - за Варна увеличен състав от 5 вагона четири 50-ки "Bmz" , разделени по средата от първокласна такава "Ame".Както знаем , от днес се движи и бургаската група , която продължава от Карнобат като RБВ 8681.
Ето какво представляваше тази директна група - две exDB-та от серия 43 , съответно смесено "ABy" и второколасен вагон "By".Настаних се в последния вагон и само след броени минути влакът потегли.
След един
общ план на цялата композиция пристигнахме навреме на гара Тракия.На 2-ри коловоз стоеше
товарен влак , начело с 45187-2 , а на излизане от гарата се разминахме с 45188-0 , която пътуваше изолирана.
Други по - интересни неща - Дианата 8640 с 44132-9
чакаше чинно на Маноле , съставът беше станалият резонен напоследък три второкласни 74-ки , разделени по схемата 2 към 1 от две първокласни 63-ки , от които едната се води "C" вагон за превоз на инвалиди.
В рафинерията на INSA OIL дизеловото "конче" на БУЛМАРКЕТ
правеше маневра , на Чирпан пък разминахме 80102 , обслужван от
30011-5+30012-3 , а ето го станалото прочуто
намаление на входните стрелки на гара Свобода.
На Михайлово имахме разминаване с
492 , теглен от 44060-2.Впечатление ми направи композицията , в която имаше цели 3 спални вагона (наш , турски и сръбски) , което рядко се случва.Както се вижда , седящият вагон за вътрешно съобщение Свиленград - София бе второкласна 43-ка.
След Михайлово ни
вкараха по другия път , а на Калояновец имаше струпана
тази техника с
тези два вагона отзад , които бяха идентични на фургоните.
Първите капки дъжд паднаха на Стара Загора.Там имаше тройно разминаване - на 5-ти коловоз
43310-2 докара 40281 (наследник на 40101 по време на ремонтите) , на 4-ти коловоз се намираше
30007-3+30008-1 , обслужила 80111 , а на 2-ри коловоз беше приет
44126-1 с 964 (наследник на 464 по време на ремонтите).Съставът - второкласна 40-ка с гара на домуване "Горна Оряховица" - седящия вагон Димитровград - București Nord ,
турски кушет с дестинация Istanbul Sirkeci - București Nord и
румънски спален със същата
дестинация.На излизане от гарата засякох
43511-5 и пътуването продължи.
Дъждът става все по - силен.Едва успях да направя снимка на
8610 с 45155-9 , чакащ на Хан Аспарух , а за капак на Нова Загора имаше двойно разминаване - с 80104 , обслужван от
30001-6+30002-4 и товарен влак , теглен от
46039-4.Ямбол не го запомних с нищо особено , освен с малкия брой качващи се хора и силният дъжд , затова преминавам "транзит" към Карнобат.
Дъждът бе спрял и слънцето започна плахо да се показва зад гъстите облаци.Все още духаше вятър , но това не попрече на дузината пушачи да стоят на перона.На гарата имаше 3 мотриси -
32071-3+32072-1 , обслужила 30152 ,
32137-2+32138-0 , готвеща се за 80253 и
32123-2+32124-0 с 80254.
След разделянето на състава , "Родопи" 8631 се изтегли малко напред и по разписание
замина към Варна.За останалите два вагона от гърловината се зададе 46125-1 , която
пристигна и се закачи за композицията.
Снимка в минутата преди заминаване.
В своя последен участък към морския град , 46-00-цата размята двата вагона и трудно може да се задържи шише минерална вода върху масичките.На Дружба засякох
46044-4 , на тази фотография пък виждате
52121-1 да прави маневра с товарни вагони на Владимир Павлов , в халето на депо Бургас видях 46204-4 и 46205-1 една зад друга , а вече при влизане в центр. гара ни посрещна
86001-8 на БУЛМАРКЕТ и товарен влак , теглен от
46041-0.8681
закова на 2-ри коловоз и пътешествието завърши.
След малко ще пусна впечатление и от обратното пътуване през 3-та и 8-ма линия.