Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Дам,определено няма да е зле да се впише тоя влак да се вижда поне. Иначе веднъж пътувах за Бургас сутринта и мина и спря явно този МБВ,но не обърнах особено внимание, още повече,че поради супер хипер организацията на гара Ямбол въобще не фигурираше на ел.таблата,да не говорим пък за някакво обявяване ........ :lol:

Edit: Тъй като на няколко пъти отварям темата за организацията на гарата и никъде другаде не съм виждал такова чудо, но съм бил все в по-големи градове -било то БС,СЗ , ПО... нека някой каже в Пазарджик как е положението , двата града са равни по големина,та ми е интересно там как е..
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На гара Пазарджик таблата си работят нормално и си отразяват пристигащите и заминаващите влакове.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Не само това , като обявяване на пристигащи/заминаващи влакове. Тук рядко се чува нещо,а ако се чуе трудно се разбира...
Пример за обявяване на Сл.бряг. "Влакът от Бургас за Пловдив и София пристига"като вече всички са видели,че се е задал.Да се обяви къде има връзка или междинни гари- абсурд .Да не говорим за обявяване на категорията на влака (БВЗР) или пък ИМЕ - пълно табу :D Закъснения НЕ се отразяват в 75% от случаите ,а в 100% до 10 мин :lol: Информация от касиерките-абсурд,освен ак0 не се скараш :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На Пазарджик в това отношение са безупречни.Дори преди да дойде "Сл.бряг" 8611 съобщават , че на Стара Загора пътниците имат връзка за Велико Търново , Горна Оряховица и Русе.За 10260 съобщават , че на Септември пътниците имат връзка за Велинград , Банско и Добринище.За 8613 не пропускат да отбележат , че последните вагони от композицията са директни за Бургас.
На Пловдив също съобщават възможните връзки и давам пример , на който и преди съм се чудел.За 8637 казват , че на Стара Загора пътниците имат връзка за Велико Търново , Горна Оряховица и Русе , на Синдел (не знам дали са го сменили вече с Повеляново) - за Добрич и Кардам и може би най - странното - на Комунари - за Шумен.Електричката на 26200 обаче , която обслужва въпросната "връзка" е чак след един час и то посред нощите. :D Истината е , че след 8637 , от Карнобат в същата посока тръгва 30151 и именно той прави връзката за Шумен.На който му се стои повече през нощта на гара Комунари , избира бързия. :lol:
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Евала...
В Ямболската гара такива екстри НЯМА . От кой всъщност зависи това обяваване и към кой би следвало да се обърне човек за да се поразмърдат малко и тук , а не просто да се отбива номер.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

svd90 написа:.. От кой всъщност зависи това обяваване и към кой би следвало да се обърне човек за да се поразмърдат малко и тук , а не просто да се отбива номер.
Предполагам от началника на гарата.
На Ямбол помня как на едно от пътуванията ни издадоха билети на цялата форумска група до Петрич , с Дианата до Ст.Загора , оттам 40102 до Тулово , Чайката до София и 5611 / 52213.
Веднъж обаче поисках билет до Пазарджик с Уикенда до Пловдив и оттам - "Сл.бряг" , обаче не можаха да ми издадат.Мотивът на касиерката бе , че маршрутите на влаковете се припокривали и компютърът не позволявал такава връзка.Същата обаче (8672 - 8614) от гара Стара Загора са ми я издавали без никакъв проблем.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За такива неща се обръщайте към НК-ЖИ, никакви началник-гари. Вероятно ръководител-движение обявява влаковете, а началника понякога работи и като такъв.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

VESO написа:
svd90 написа:.. От кой всъщност зависи това обяваване и към кой би следвало да се обърне човек за да се поразмърдат малко и тук , а не просто да се отбива номер.
Предполагам от началника на гарата.
На Ямбол помня как на едно от пътуванията ни издадоха билети на цялата форумска група до Петрич , с Дианата до Ст.Загора , оттам 40102 до Тулово , Чайката до София и 5611 / 52213.
Веднъж обаче поисках билет до Пазарджик с Уикенда до Пловдив и оттам - "Сл.бряг" , обаче не можаха да ми издадат.Мотивът на касиерката бе , че маршрутите на влаковете се припокривали и компютърът не позволявал такава връзка.Същата обаче (8672 - 8614) от гара Стара Загора са ми я издавали без никакъв проблем.
Това обяснява нещата. :lol: Касиерките , с 1-2 изключения са под всякаква критика. Мен последния път едната ме ИЗЛЪГА,че в уикенда нямало места въпреки,че бях 1-я на гарата , просто защото явно я е мързяло да дава билети едновременно билети за 2 влака. Купих си билет за 8614 , но се качих на Уикенда. Е,места имаше колкото искате.
То тогава голям "Цирк" се разигра,защото едно момиче след мен я позашлаши,че не и ли даде билет ще се оплаче от нея и веднага и беше даден такъв .Като видях се върнах да я питам защо лъже,а тя ми отговори,цитирам- че се обадила до една гара и и казали 1 място. Казах и да звънне да и кажат и за мен в такъв случай,а тя ми отговори ,че не можело защото влакът бил тръгнал от там :lol: Питах я за коя гара въобще оовори, а тя ми заяви най-нагло КАРНОБАТ :lol: Честно ви казвам спуках се да и се хиля на лъжите или по-скоро факта ,че е супер некомпетентна :lol:,въпреки обстоятелството,че работи това сигурно от преди да се родя (не падаме от Марс ,или поне аз,че да ми минава с такива лъжи) :lol: В крайна сметка все още не мога да си обясня тя какво спечели,че не даваше на никой билети като във влака имаше празни места..
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Просто така.Тъпчат хората в "Сл.бряг" , но от както Уикенда спира на Ямбол , дават и за него.
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Егати! На мен да ми каже така, та да я видим после тази касиерка. Една пишман касиерка на Подуене хубаво си отнесе наказанието, а една нейна колежка брои 4,85 на жълти стотинки, за да им дойде акъла в главата. Като пак се направи на интересна още една чантичка с жълти стотинки ги чака. :evil:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Самата система за билетоиздаване също не е осъвременявана от доста години... за пример ще кажа, че баба ми, която работеше на гара Чб като билетна касиерка се пенсионира през Юни 2000 г., а още преди да се пенсионира тази система с дискетите си я имаше и оттогава та до днес нищо не е променено... нужно е да бъде извършено подобрение и всички касиерки да минат курс за обучение как да работят с нея, за да няма такива своеволия повече! :twisted: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ще споделя впечатления от направеното пътуване днес , 11-ти юни.

Времето сутринта на центр. Пловдив бе мрачно и хладно.Взех си един чай и отидох на перона.От 1-ви коловоз заминаваше "Родопи" 8631 , теглен от 44070-1.Композицията бе следната - за Варна увеличен състав от 5 вагона четири 50-ки "Bmz" , разделени по средата от първокласна такава "Ame".Както знаем , от днес се движи и бургаската група , която продължава от Карнобат като RБВ 8681.Ето какво представляваше тази директна група - две exDB-та от серия 43 , съответно смесено "ABy" и второколасен вагон "By".Настаних се в последния вагон и само след броени минути влакът потегли.
След един общ план на цялата композиция пристигнахме навреме на гара Тракия.На 2-ри коловоз стоеше товарен влак , начело с 45187-2 , а на излизане от гарата се разминахме с 45188-0 , която пътуваше изолирана.
Други по - интересни неща - Дианата 8640 с 44132-9 чакаше чинно на Маноле , съставът беше станалият резонен напоследък три второкласни 74-ки , разделени по схемата 2 към 1 от две първокласни 63-ки , от които едната се води "C" вагон за превоз на инвалиди.
В рафинерията на INSA OIL дизеловото "конче" на БУЛМАРКЕТ правеше маневра , на Чирпан пък разминахме 80102 , обслужван от 30011-5+30012-3 , а ето го станалото прочуто намаление на входните стрелки на гара Свобода.
На Михайлово имахме разминаване с 492 , теглен от 44060-2.Впечатление ми направи композицията , в която имаше цели 3 спални вагона (наш , турски и сръбски) , което рядко се случва.Както се вижда , седящият вагон за вътрешно съобщение Свиленград - София бе второкласна 43-ка.

След Михайлово ни вкараха по другия път , а на Калояновец имаше струпана тази техника с тези два вагона отзад , които бяха идентични на фургоните.
Първите капки дъжд паднаха на Стара Загора.Там имаше тройно разминаване - на 5-ти коловоз 43310-2 докара 40281 (наследник на 40101 по време на ремонтите) , на 4-ти коловоз се намираше 30007-3+30008-1 , обслужила 80111 , а на 2-ри коловоз беше приет 44126-1 с 964 (наследник на 464 по време на ремонтите).Съставът - второкласна 40-ка с гара на домуване "Горна Оряховица" - седящия вагон Димитровград - București Nord , турски кушет с дестинация Istanbul Sirkeci - București Nord и румънски спален със същата дестинация.На излизане от гарата засякох 43511-5 и пътуването продължи.

Дъждът става все по - силен.Едва успях да направя снимка на 8610 с 45155-9 , чакащ на Хан Аспарух , а за капак на Нова Загора имаше двойно разминаване - с 80104 , обслужван от 30001-6+30002-4 и товарен влак , теглен от 46039-4.Ямбол не го запомних с нищо особено , освен с малкия брой качващи се хора и силният дъжд , затова преминавам "транзит" към Карнобат.
Дъждът бе спрял и слънцето започна плахо да се показва зад гъстите облаци.Все още духаше вятър , но това не попрече на дузината пушачи да стоят на перона.На гарата имаше 3 мотриси - 32071-3+32072-1 , обслужила 30152 , 32137-2+32138-0 , готвеща се за 80253 и 32123-2+32124-0 с 80254.

След разделянето на състава , "Родопи" 8631 се изтегли малко напред и по разписание замина към Варна.За останалите два вагона от гърловината се зададе 46125-1 , която пристигна и се закачи за композицията.Снимка в минутата преди заминаване.
В своя последен участък към морския град , 46-00-цата размята двата вагона и трудно може да се задържи шише минерална вода върху масичките.На Дружба засякох 46044-4 , на тази фотография пък виждате 52121-1 да прави маневра с товарни вагони на Владимир Павлов , в халето на депо Бургас видях 46204-4 и 46205-1 една зад друга , а вече при влизане в центр. гара ни посрещна 86001-8 на БУЛМАРКЕТ и товарен влак , теглен от 46041-0.8681 закова на 2-ри коловоз и пътешествието завърши.

След малко ще пусна впечатление и от обратното пътуване през 3-та и 8-ма линия.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Времето в Бургас е слънчево , но хладно и не става за плаж.При проведени разговори с местни хора разбрах , че за разлика от предишните дни коренно се е изменило.
От трети коловоз заминава 3622 , теглен от 46242-4 с композиция от 4 exDB-та , разделени по средата от бистрото "ARkimbz" , което както знаем , идва в Бургас от предишния ден посредством 8671.Тук заснех интересен камерен "пейзаж" , допълващ този на бургаската гара.Хвърлих един поглед върху миячката , където бяха наредени вагоните на 8671 / 8672 , "Сл.бряг" и на 3621 , на Дружба 55011-1 правеше маневра с товарни вагони , ето фотография от гара Стралджа и вече след Зимница влязохме в "дебрите" на Подбалканската линия.Няколко думи за участъка до Тулово - като цяло скоростите не са лоши ; 3622 , който потегли с около 30 % населеност се напълни на Сливен и дори на места имаше множество запълнени сепарета с пътници.Недоумявам за какво влакът спира на Гурково и Николаево , тъй като както от едната , така и от другата гара се качи само по един човек , а никой не слезе.За разнообразие заснех малко пейзажи:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.

В Тулово бяхме навреме.Там ни чакаше 30135 , теглен от 44061-0 , а пътниците в двете 17-ки се брояха на пръсти.
43310-2 закарала в Дъбово 4682 (наследник на 4640 по време на ремонтите) , докара 4689 (40103) в състав две второкласни 47-ци , разделени по средата от смесена "ABy" 43-ка.На Стара Загора пристигнахме със закъснение и както 8615 с 44060-2 , така и "Сл.бряг" 8614 (начело с добре познатата ни вече 46125-1) вече бяха пристигнали и ни чакаха на гарата.Пътешествието продължи във втория от тях.

В двупътния участък до Михайлово разминахме товарен влак , на който не успях да фиксирам теглещата машина , но за сметка на това постигнах успех с бутащата - това бе 45188-0 , която изтървах сутринта след Тракия.
Друго по - интересно - на Свобода разминахме 80101 , обслужван от 30027-1+30028-9 , на Чирпан имаше товарачка на БУЛМАРКЕТ с 86004-2 , а на Белозем ни чакаше Дианата 8641 , начело с 44134-5. В рафинерията на INSA OIL дизеловите "кончета" бяха станали 2 , (eто доказателство) като към видяната от мен сутринта 55125-9 се бе присъединила и 55263-8.
В гърловината на Пловдив чакаше 61014-7 , готова да разкача последните два вагона , дошли сутринта в Бургас като 8681 , влакът се "изви" като за последно и със спирането му , пътуването завърши.

От мен е това , надявам се двете впечатления да са били интересни на форумната аудитория.
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Мен си ме хванал все едно марширувам :lol: . 8631 сутринта беше 4' преди време. Товарачката с 45-188 е варовика (80521 Огняново- Любеново). Интересно е, че взеха да карат доста варовик както от Огняново така и от Крум. Може би това е заради новата ТЕЦ която откриха скоро.
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

-Поздравления.имаш ли снимка на целия Сл.Бряг и колко 97-ци бяха? от някой снимки се вижда или поне аз оставям с впечатлението че вагоните са освежени.каква беше населеността в бистрото на 3622?
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация