Страница 20 от 48
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 7:33 am
от VESO
Колко броя климатици са поръчани?
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 8:28 am
от 44142
Само за 130 нали само тя излиза от КР.
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 8:58 pm
от Nikss
Ааа чудесно! Много се радвам за 130, единствено от едната страна да бяха оставили оригиналните капачки СМЕ, тодор ще имам да го черпя с фанта като дойде насам.
а г-н фена че те пратим в Мездра да слагаш четки на тяговите двигатели и след това в Трансимпекс-Русе да се завираш в канала пък тогава помисли дали ще сравняваш ремонта на двете места, защото място за сравнение няма

отг
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:39 pm
от фена
Ама ти си не предаваш Г-н Nikss, защо сравняваш удряна машина с машина която не е претърпявала злополуки смешно е.
Re: отг
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:52 pm
от Nikss
фена написа:Ама ти си не предаваш Г-н Nikss, защо сравняваш удряна машина с машина която не е претърпявала злополуки смешно е.
158 е възстановявана с кабина от файтър 1-ва доставка след като се натресе в опашката на товарен влак, инак и тя като 199 щеше да си е напълно читава. Дадох нагледен пример коя машина е по-красива - тази със или тази без системата много единици, за която някои хора тук ме изкараха професор, а не гледат себе си. Аз какво съм виновен, че заплащането на всички работещи в железницата е ниско и, че специално ремонтният персонал кара всичко през пръсти - че системата много единици не се използва, занемарена е тотално и не се поддържа изобщо, а?
Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 12:31 pm
от 42 072.9
Днес 44 130 си е отишла в Пловдив.
Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 7:04 pm
от Nikss
Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 9:09 pm
от muri83
42 072.9 написа:Днес 44 130 си е отишла в Пловдив.
Пълни глупости говориш .Снощи беше бутаща на вертушка за Голямо село,а до колкото сами казали този локомотив остава на депо София.
Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 9:18 pm
от 42 072.9
Маринчо говоря факти 44 130 днес закара 13121 до ПО и остана там ... чух че щяла да остане тук до гаранция ама утре ще я видиш на Чайка-та.
Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 9:34 pm
от muri83
42 072.9 написа:Маринчо говоря факти 44 130 днес закара 13121 до ПО и остана там ... чух че щяла да остане тук до гаранция ама утре ще я видиш на Чайка-та.
Ще видим времето ще покаже

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 10:12 pm
от 44142
44130 си замина за ПО и няма да се връща. Има някои довършителни работи които не ги поема КР на Кончар и лок ще пътува. Отдселно няма да има климатици понеже на шефовете им се виждат много 7000лв.
Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 9:30 am
от Nikss
44142 написа:44130 си замина за ПО и няма да се връща. Има някои довършителни работи които не ги поема КР на Кончар и лок ще пътува. Отделно няма да има климатици понеже на шефовете им се виждат много 7000лв.
Е много хубаво... а парите за поддръжка на климатици на лъскавите мерцедеси и БМВ-та не им се виждат много, нали?

Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series
Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 1:05 pm
от choveka_vlak
Nikss, бихте помолил да смениш това "Всички яки мъже бачкат в БДЖ!" - не мисли че е персонална обида към теб!, просто жива действителност!,- да си виждал нещо "мъжко" в БДЖ?. Извинявам ти се ако с нещо съм те засегнал... , но като гледам реалноста...

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 1:41 pm
от 43.309
44-130 на МДТВ посока Пловдив. Ксц 14ч 32 мин.
44-130
Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:34 pm
от помошник пз
днес закарахме 13152 до драгоман и от там товарачка до пловдив.машинката си я бива,с малки недостатаци,които оправихме по време на престоя.