На Твърдица бяхме навреме,
снимка от приемното сдание.В нашия вагон се качиха 3-ма души,така че за по-нататък оставахме пак сами в купето.
Впечатления от влака: интересно бе доста слабата населеност в съботния ден.От Бургас имаше доста хора,но след Карнобат слязоха повечето от тях.В неделен ден обаче,този влак се пръска по шевовете и е трудно да се намери място в него.Все пак ние бяхме в първия вагон след фургона,а назад населеността бе по-голяма.
На Дъбово бяхме навреме.Поради престоят от една минута,успях да направя само
снимка на гарата,след което се понесохме бързо напред.
Скоростта в удвоения участък Дъбово-Тулово бе за 100км,но 211 караше с повече.Така или иначе,на Тулово бяхме с 2 минути по-рано,
снимка оттам.По-дългият престой там е за изчакване на връзката с 40103.Скоро и той се зададе след нас,теглен от горнооряховския 44118-8.
Снимката е такава,пожене бе станало доста тъмно.
Пуснаха ни едновремнно и докато напускахме района на гарата,имахме възможност да огледаме съседната композиция.Изненадващо 40103 беше доста пълен,във всеки вагон имаше по 30-40 пътника,което е доста различно от преди години,когато пътувах с него и бе почти празен до Сзт.
Тъй като бе станало тъкмо и снимки нямаше да станат,реших да подремна в купето.Събудих се на Казанлък и видях,че на перона чакат доста хора.Понеже нашият вагон бе след фургона,той спря напред,а тълпите се качиха в следващите.
Снимката преди потегялне стана доста тъмна.
Впечатления от пътя: трасето след Тулово не е в толкова добро състояние и скоростта е 60-70 км/ч(по моя преценка),като не липсваха намаления от 40(две- малко след Дунавци и в участъка Гъбарево-Тъжа) и едно от 50(преди влизане в Калофер).
Разминаването с Чайката стана на Ботев,като ме озадачи интересния вагон серия 43 в състава,който беше доста необичаен,понеже не приличаше на стандартните от тази серия(exDB).Надявам се някой да разполага с повече инфо за този тип вагони и да каже дали и други влакове ги имат в състава си.
На Карлово бяхме отново с 2 минути по-рано,там може да се каже,че слязоха 90% от пътниците,качващите се бяха не повече от 10-ина и за столицата този влак потегляше почти празен.Направихме
снимка преди потегляне и се отправихме към чакащия ни 82211,с който щяхме да си ходим за По.От съседния коловоз
мернахме димитровградския 43506-4,който бе начело на 30212.
До Пловдив пътувахме нормално(половината път го прекарахме в спокоен сън-в нашата секция нямаше никой) и без забележки.На Филипово ни чакаше 82212,теглен от друг димитровградски електровоз-43529-7.