
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Въпреки добрия ремонт в горна и там стават инциденти.
http://bdz123.hit.bg/DSC04673a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC04673a.JPG

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Инцидента не стана там,а се води на Бургас,понеже локомотива бе командировка там...44142 написа:Въпреки добрия ремонт в горна и там стават инциденти.
http://bdz123.hit.bg/DSC04673a.JPG

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Днес около 18:10 Пътнически влак номер 18210 начело с ДМВ 10 021 удря камион КАМАЗ на прелеза на изхода на Стамболииски.
Камионът е бил натоварен с дърва и първоначално шофьорът на камиона е избягал, но след това се е върнал. Защастие машинистът на дезирото е жив и до колкото сам си каза по телефона здрав. На мястото се е отзовала линейка и Транспортна полиция, а въпросът с мотрисата още не е решен.
Камионът е бил натоварен с дърва и първоначално шофьорът на камиона е избягал, но след това се е върнал. Защастие машинистът на дезирото е жив и до колкото сам си каза по телефона здрав. На мястото се е отзовала линейка и Транспортна полиция, а въпросът с мотрисата още не е решен.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Днес получих информация че щетите по дезирото възлизат на около 130 хиляди евро (На шофьора на камиона и правнуците ше требе да плащат) като щетите са: Направо премазана автосцепка, спукано предно стъкло на мотрисата, Една немалка дупка на кабината и двете странични стъкла са счупени. Мотрисата е успяла да отвози влака до пещера и обратно.
А иначе от днес
1602/1 беше с 44 063
8603 беше с 46 229
А иначе от днес
1602/1 беше с 44 063
8603 беше с 46 229
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Миналата нощ в района на гара Макоцево дерайлират 4 вагона от състава на ДТВ 30681, локомотив 46 026.
Движението в междугарието Макоцево - Долно Камарци е възобновено със скорост до 25км/ч от км 48+500 до км 48+600, считано от 16:35 часа на 17.12.2006 при следните условия:
1.Входен сигнал "Н" на гара Макоцево е унищожен, като не може да бъде възстановен на този етап, поради наличие на 3 броя вагони избутани при възстановяването на мястото на светофора.
2.Гара Макоцево да изпраща влаковете за г. Долно Камарци с редовен изходен сигнал. Гара Долно Камарци да изпраща влаковете за г. Макоцево с образец II-A за влизане в г. Макоцево без входен сигнал, ориентирайки се по указател "Граница на гарата".
Движението в междугарието Макоцево - Долно Камарци е възобновено със скорост до 25км/ч от км 48+500 до км 48+600, считано от 16:35 часа на 17.12.2006 при следните условия:
1.Входен сигнал "Н" на гара Макоцево е унищожен, като не може да бъде възстановен на този етап, поради наличие на 3 броя вагони избутани при възстановяването на мястото на светофора.
2.Гара Макоцево да изпраща влаковете за г. Долно Камарци с редовен изходен сигнал. Гара Долно Камарци да изпраща влаковете за г. Макоцево с образец II-A за влизане в г. Макоцево без входен сигнал, ориентирайки се по указател "Граница на гарата".

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Понеже едва сега намерих време за вчерашната разходка с Bdz_Bg с цел събиране на оперативна информация след влизането на новия график,пускам това,което забелязахме.В събота след лекциите ми(които са до късно) заминах у Наско на гости и заедно после бяхме на гарата за 8627,който бе обслужван от софийската 44075-0.Поради ограничената видимост,снимки не правихме,а седнахме в един вагон серия 74.Пътувахме сами в купето,впечателнията ми са противоречиви-от една страна бях възмутен от мръсотията вътре,личеше си,че от доста време вагонът не е чистен,но и двамата с Наско се съгласихме,че парното работеше безупречно.
Впечатления от пътя: като цяло скоростта до Сзт остава незадоволителна(изключение-между Маноле и Белозем влакът "летеше" към 100км/ч),движехме се предимно с 80км/ч,попаднахме на някаво намаление в участъка Чирпан-Свобода,където по моя преценка скоростта падна на 40км/ч.самото намаление бе с дълъг фронт,Наско изрази предположение,че може би е от скоро,тъй като когато последния път минавал оттам,не го забелязал.
Незадоволителни бяха скоростите и в участъка Стара-Нова Загора.По книжката знаем,че е 80,но влакът се движеше със 70,на места дори и с по-малко.Доволен останах само от 2 участъка-Кермен-Безмер,скоростта бе доста висока,по моя преценка над 100км/ч,след Ямбол малко падна,но към Стралджа,отново се възстанови.Единствено не разбрах,защо след гара Церковски отново пъплехме,ако не се лъжа и с под 90.
След Карнобат реших малко да подремна,като Наско умело се възползва,правейки тази фотография.
На центр.Бургас пристигнахме с 5 минутно закъснение,изчакахме хората да слязат и направихме снимка.
Впечатления от пътя: като цяло скоростта до Сзт остава незадоволителна(изключение-между Маноле и Белозем влакът "летеше" към 100км/ч),движехме се предимно с 80км/ч,попаднахме на някаво намаление в участъка Чирпан-Свобода,където по моя преценка скоростта падна на 40км/ч.самото намаление бе с дълъг фронт,Наско изрази предположение,че може би е от скоро,тъй като когато последния път минавал оттам,не го забелязал.
Незадоволителни бяха скоростите и в участъка Стара-Нова Загора.По книжката знаем,че е 80,но влакът се движеше със 70,на места дори и с по-малко.Доволен останах само от 2 участъка-Кермен-Безмер,скоростта бе доста висока,по моя преценка над 100км/ч,след Ямбол малко падна,но към Стралджа,отново се възстанови.Единствено не разбрах,защо след гара Церковски отново пъплехме,ако не се лъжа и с под 90.
След Карнобат реших малко да подремна,като Наско умело се възползва,правейки тази фотография.
На центр.Бургас пристигнахме с 5 минутно закъснение,изчакахме хората да слязат и направихме снимка.
Лъчите на следобедното слънце в Бургас нежно галят,но времето си е все така хладно.С Bdz_bg решихме да си ходим през 3-та линия,наред с едно пътуване през този район,но и едновремнно да видим какво е положението там.Докато си вземахме нещо за ядене по пътя,решихме да видим състава на заминаващия в 15:00 3661.Композцията бе съставена от 4 вагона,а начело бе варнанската 44120-4,временно командирована във филиално депо Каспичан.Направихме една снимка и забързахме към 6-ти коловоз,където 3622,теглен от 46211-9 спокойно си чакаше.07 ни придружи до перона,снимки пред локомотива:
http://foto.bg/data/1847/medium/az_i_07_pred_vlaka.JPG
http://foto.bg/data/1847/medium/nasko_i ... _vlaka.JPG
След минути бе подаден сигнала на дежурния рък.движение,ние с Наско се сбогувахме с любезния домакин 07,който си загуби почти цял ден заради нас с разходката по поморийската линия,но определено смятам,че впечатленията от тази отсечка бяха доста важни.
На Вл.Павлов разминахме 3621,теглен от 46235-8 и след Лозово се полюбувахме на скоростта,която до Карнобат не падна под 100км/ч,като изключим един участък след Българово,където влакът намали доста.
На Карнобат бяхме с една минута преди време,от съседния коловоз 32131-5+32132-3 чакаше да обслужи 80122(както знаем той идва в Кн в 14:53,чака 3622 и след него заминава за Ямбол).На Зимница засякохме и 30136,обслужван от 32067-2+32068-9.
По-интересни неща-на Желю Воевода бяхме принудени да чакаме тов.влак на БЖК,теглен от два локомотива,след което заминахме с 10-минутно закъснение.
Впечатления от пътя: след Зимница трасето е в доста добро състояние,влакът се движеше с над 100км/ч,по книжка разписание предполагам скоростта е над 110,което не е никакъв проблем за машина като 211.
На Сливен закъснението бе стопено,снимка оттам и една на приемното сдание.На съседния коловоз бе установен тов.влак,теглен от 46045-1.На гарата чакаха не повече от 10-на души,като в нашия вагон никой не се качи.
Скоростта след Сливен падна значително,особено в участъците Гавраилово-Орешак и Чумерна-Шивачево.С Наско по едно време огладняхме и си извадихме яденето,което си взехме от Бургас.
http://foto.bg/data/1847/medium/az_i_07_pred_vlaka.JPG
http://foto.bg/data/1847/medium/nasko_i ... _vlaka.JPG
След минути бе подаден сигнала на дежурния рък.движение,ние с Наско се сбогувахме с любезния домакин 07,който си загуби почти цял ден заради нас с разходката по поморийската линия,но определено смятам,че впечатленията от тази отсечка бяха доста важни.
На Вл.Павлов разминахме 3621,теглен от 46235-8 и след Лозово се полюбувахме на скоростта,която до Карнобат не падна под 100км/ч,като изключим един участък след Българово,където влакът намали доста.
На Карнобат бяхме с една минута преди време,от съседния коловоз 32131-5+32132-3 чакаше да обслужи 80122(както знаем той идва в Кн в 14:53,чака 3622 и след него заминава за Ямбол).На Зимница засякохме и 30136,обслужван от 32067-2+32068-9.
По-интересни неща-на Желю Воевода бяхме принудени да чакаме тов.влак на БЖК,теглен от два локомотива,след което заминахме с 10-минутно закъснение.
Впечатления от пътя: след Зимница трасето е в доста добро състояние,влакът се движеше с над 100км/ч,по книжка разписание предполагам скоростта е над 110,което не е никакъв проблем за машина като 211.
На Сливен закъснението бе стопено,снимка оттам и една на приемното сдание.На съседния коловоз бе установен тов.влак,теглен от 46045-1.На гарата чакаха не повече от 10-на души,като в нашия вагон никой не се качи.
Скоростта след Сливен падна значително,особено в участъците Гавраилово-Орешак и Чумерна-Шивачево.С Наско по едно време огладняхме и си извадихме яденето,което си взехме от Бургас.
На Твърдица бяхме навреме,снимка от приемното сдание.В нашия вагон се качиха 3-ма души,така че за по-нататък оставахме пак сами в купето.
Впечатления от влака: интересно бе доста слабата населеност в съботния ден.От Бургас имаше доста хора,но след Карнобат слязоха повечето от тях.В неделен ден обаче,този влак се пръска по шевовете и е трудно да се намери място в него.Все пак ние бяхме в първия вагон след фургона,а назад населеността бе по-голяма.
На Дъбово бяхме навреме.Поради престоят от една минута,успях да направя само снимка на гарата,след което се понесохме бързо напред.
Скоростта в удвоения участък Дъбово-Тулово бе за 100км,но 211 караше с повече.Така или иначе,на Тулово бяхме с 2 минути по-рано,снимка оттам.По-дългият престой там е за изчакване на връзката с 40103.Скоро и той се зададе след нас,теглен от горнооряховския 44118-8.Снимката е такава,пожене бе станало доста тъмно.
Пуснаха ни едновремнно и докато напускахме района на гарата,имахме възможност да огледаме съседната композиция.Изненадващо 40103 беше доста пълен,във всеки вагон имаше по 30-40 пътника,което е доста различно от преди години,когато пътувах с него и бе почти празен до Сзт.
Тъй като бе станало тъкмо и снимки нямаше да станат,реших да подремна в купето.Събудих се на Казанлък и видях,че на перона чакат доста хора.Понеже нашият вагон бе след фургона,той спря напред,а тълпите се качиха в следващите.Снимката преди потегялне стана доста тъмна.
Впечатления от пътя: трасето след Тулово не е в толкова добро състояние и скоростта е 60-70 км/ч(по моя преценка),като не липсваха намаления от 40(две- малко след Дунавци и в участъка Гъбарево-Тъжа) и едно от 50(преди влизане в Калофер).
Разминаването с Чайката стана на Ботев,като ме озадачи интересния вагон серия 43 в състава,който беше доста необичаен,понеже не приличаше на стандартните от тази серия(exDB).Надявам се някой да разполага с повече инфо за този тип вагони и да каже дали и други влакове ги имат в състава си.
На Карлово бяхме отново с 2 минути по-рано,там може да се каже,че слязоха 90% от пътниците,качващите се бяха не повече от 10-ина и за столицата този влак потегляше почти празен.Направихме снимка преди потегляне и се отправихме към чакащия ни 82211,с който щяхме да си ходим за По.От съседния коловоз мернахме димитровградския 43506-4,който бе начело на 30212.
До Пловдив пътувахме нормално(половината път го прекарахме в спокоен сън-в нашата секция нямаше никой) и без забележки.На Филипово ни чакаше 82212,теглен от друг димитровградски електровоз-43529-7.
Впечатления от влака: интересно бе доста слабата населеност в съботния ден.От Бургас имаше доста хора,но след Карнобат слязоха повечето от тях.В неделен ден обаче,този влак се пръска по шевовете и е трудно да се намери място в него.Все пак ние бяхме в първия вагон след фургона,а назад населеността бе по-голяма.
На Дъбово бяхме навреме.Поради престоят от една минута,успях да направя само снимка на гарата,след което се понесохме бързо напред.
Скоростта в удвоения участък Дъбово-Тулово бе за 100км,но 211 караше с повече.Така или иначе,на Тулово бяхме с 2 минути по-рано,снимка оттам.По-дългият престой там е за изчакване на връзката с 40103.Скоро и той се зададе след нас,теглен от горнооряховския 44118-8.Снимката е такава,пожене бе станало доста тъмно.
Пуснаха ни едновремнно и докато напускахме района на гарата,имахме възможност да огледаме съседната композиция.Изненадващо 40103 беше доста пълен,във всеки вагон имаше по 30-40 пътника,което е доста различно от преди години,когато пътувах с него и бе почти празен до Сзт.
Тъй като бе станало тъкмо и снимки нямаше да станат,реших да подремна в купето.Събудих се на Казанлък и видях,че на перона чакат доста хора.Понеже нашият вагон бе след фургона,той спря напред,а тълпите се качиха в следващите.Снимката преди потегялне стана доста тъмна.
Впечатления от пътя: трасето след Тулово не е в толкова добро състояние и скоростта е 60-70 км/ч(по моя преценка),като не липсваха намаления от 40(две- малко след Дунавци и в участъка Гъбарево-Тъжа) и едно от 50(преди влизане в Калофер).
Разминаването с Чайката стана на Ботев,като ме озадачи интересния вагон серия 43 в състава,който беше доста необичаен,понеже не приличаше на стандартните от тази серия(exDB).Надявам се някой да разполага с повече инфо за този тип вагони и да каже дали и други влакове ги имат в състава си.
На Карлово бяхме отново с 2 минути по-рано,там може да се каже,че слязоха 90% от пътниците,качващите се бяха не повече от 10-ина и за столицата този влак потегляше почти празен.Направихме снимка преди потегляне и се отправихме към чакащия ни 82211,с който щяхме да си ходим за По.От съседния коловоз мернахме димитровградския 43506-4,който бе начело на 30212.
До Пловдив пътувахме нормално(половината път го прекарахме в спокоен сън-в нашата секция нямаше никой) и без забележки.На Филипово ни чакаше 82212,теглен от друг димитровградски електровоз-43529-7.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори