Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

И моята идея Весо беше аналогична на твоята.Просто двата влака (4626 и 2627) да тръгват поне през интервал от един час,обаче се оказва,че 4626 основно се използва като КПВ до Лакатник,отколкото като БВ за Русе.И това ,което каза Марио е вярно-намаления брой влакове води до спирането на бързите влакове на допълнителен брой спирки,което пък е повод и причина повечето хора да не използват железопътния транспорт заради редуцирания брой влакове и продължителността на пътуванията.Това явно само от БДЖ не го разбраха за толкова години,както не разбраха,че трябват следобедни влакове София-Варна през Горна Оряховица и бърз влак в промеждутъка между 5622 и 5624.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тошко,

до 2013 г. ще е така, просто тепърва предстоят страхотни ремонти по инфрата и каккъвто и нов продукт да се пусне на пътническия пазар - в смисъл новоназначен влак, той е обречен на провал поради изменения на маршрут, увеличаване на референтното времепътуване, прекъсвания на движението в дадени участъци, разстройване на връзки. За това в момента се цели главнода се държи нивото, запазено до момента с леки подобрения във всеки следващ ГДВ, както и да се набляга на обновяване на вагонния парк и предлагане на нови услуги във влаковете.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

За поредна година нищо ново няма в ГДВ-то за 2010. Преписват се старите разписания, местят се с до 10-15 минути, а да не говорим, че всяка година връзките намаляват целенасочено.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:За поредна година нищо ново няма в ГДВ-то за 2010. Преписват се старите разписания, местят се с до 10-15 минути, а да не говорим, че всяка година връзките намаляват целенасочено.
Не е всичко причина в БДЖ.

На запитването на Форум "Локомотиви" във връзка с неосъществената връзка на ПВ 24216 в Левски с МБВ 463 за София, бяха показани неоспорими факти, че връзка е била предвидена, която в последствие поради протест от страна на община Троян, че влакът е заложен да тръгне от Тя в 16:10 и няма да могат работниците да го ползват, в последствие под този общински натиск е преместен в 16:40 и връзка не се осъществява. Показан бе проектен ГДВ, който показва това:
КПВ 24216 ТЯ 16:10 Л 18:01 170т 120% лок10
И това
КПВ 24216 ТЯ_16:10 Л_18:01 170т 120% лок10

0.0 ТРОЯН - : - - 16:10 151
5.9 50 калеица 9 9 16:19 0.5 16:19 1068
10.1 50 добродан 6 6 16:25 0.5 16:25 1069
12.5 50 ломец 4 4 16:29 0.5 16:29 1070
16.2 50 лешница 6 6 16:35 0.5 16:35 1071
21.1 50 абланица 7 7 16:42 0.5 16:42 152
27.2 70 хлевене 11 11 16:53 0.5 16:53 1460
29.1 70 казачево 4 4 16:57 0.5 16:57 1072
33.1 70 ловеч юг 6 6 17:03 0.5 17:03 1073
35.3 70 ЛОВЕЧ 5 4 17:07 1 17:08 153
39.3 75 ловеч спирка 5 5 17:13 0.5 17:13 1074
40.0 75 ЛОВЕЧ СЕВЕР 2 2 17:15 0.5 17:15 155
44.9 75 умаревци 6 6 17:21 0.5 17:21 1075
49.2 85 йоглав 5 4 17:25 0.5 17:25 1076
51.9 85 ДОЙРЕНЦИ 3 3 17:28 1 17:29 156
58.9 75 драсов 7 7 17:36 0.5 17:36 1077
62.8 75 александрово 6 5 17:41 0.5 17:41 1441
67.5 105 чавдарци 5 5 17:46 0.5 17:46 1078
74.0 105 ЛЕТНИЦА 5 5 17:51 1 17:52 158
77.0 105 асеновци 4 4 17:56 0.5 17:56 1079
82.6 105 ЛЕВСКИ 6 5 18:01 - : - 39
И това
МБВ 463 ГЮ_14:25 КЛТ_02:25 530/350т 115% лок06/43

181.5 100 ЛЕВСКИ 6 6 18:12 1 18:13 39
205.8 120 ПОРДИМ 16 15 18:28 - 18:28 115
218.7 100 ГРИВИЦА 9 9 18:37 - 18:37 114
225.5 100 ПЛЕВЕН 5 5 18:42 2 18:44 112
227.7 75 ПЛЕВЕН ЗАПАД 3 3 18:47 - 18:47 71
233.1 95 ЯСЕН 4 4 18:51 - 18:51 29
241.7 110 ДОЛНИ ДЪБНИК 5 5 18:56 - 18:56 106
250.5 110 ГОРНИ ДЪБНИК 5 5 19:01 - 19:01 64
261.5 110 ТЕЛИШ 7 7 19:08 - 19:08 65
268.2 110 РП ХУМАТА 6 5 19:13 - 19:13 67
279.5 100 ЧЕРВЕН БРЯГ 8 8 19:21 1 19:22 28
290.7 100 РП КАРЛУКОВО 8 8 19:30 - 19:30 147
296.9 100 КУНИНО 4 4 19:34 - 19:34 146
306.9 125 РОМАН 6 6 19:40 - 19:40 145
325.0 130 МЕЗДРА ИЗТОК 11 10 19:50 - 19:50 143
326.5 70 МЕЗДРА 3 3 19:53 1 19:54 102
328.5 70 МЕЗДРА ЮГ 4 4 19:58 - 19:58 100
332.0 70 РП РЕБЪРКОВО 3 3 20:01 - 20:01 139
344.0 70 ЗВЕРИНО 12 12 20:13 - 20:13 137
350.0 60 ЕЛИСЕЙНА 6 6 20:19 - 20:19 136
355.4 70 РП ЛЕВИЩЕ 5 5 20:24 - 20:24 135
364.6 70 ЛАКАТНИК 9 8 20:32 - 20:32 134
372.2 70 БОВ 8 8 20:40 - 20:40 133
381.2 60 СВОГЕ 11 10 20:50 - 20:50 91
390.0 70 РЕБРОВО 9 9 20:59 - 20:59 89
395.0 70 РП ВЛ.ТРИЧКОВ 4 5 21:04 - 21:04 88
401.5 70 КУРИЛО 6 6 21:10 - 21:10 87
409.5 50 ИЛИЯНЦИ 10 10 21:20 - 21:20 85
412.3 60 СОФИЯ СЕВЕР 4 4 21:24 1 21:25 82
414.3 60 СОФИЯ 5 5 21:30 60 22:30 80
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Иво, тук не бих се съгласил със теб.Относно връзките не съм забелязал да има премахнати такива.
Пътувай с влак - спаси природата !
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Първо евала на Тошко Пламенов за изказванията. Напълно те подкрепям приятел.
И този ГДВ няма да е нещо особено, знаем я тая песен, тя от години е подета, само се припява на един и същи глас едно и също нещо. Иначе КПВ 20226 са назначили, но един 20225 не може да им се откъсне от сърцето до Лакатник, така и 20301 няма да го има и няма да се налага бригадата от 20614 за 20203 да търчи до Лакатник, пък да връща 20220 и т.н. просто ЕМВ от 20225 сутринта ще връща 20220 и толкоз. Така и 2627 няма да се влачи по дефилето, а иначе не мога да се съглася с другия Тошко, защото 2627 по новия ГДВ няма 1' напредък, напротив - по-бавен е отколкото в този макар, че има завишения на скорости в немалко междугария, но многото спирания само защото не може да се отдели едно ЕМВ 31 си казват тежката дума. 07:47 е малко неподходящ час за пристигане на сутрешен влак според мен, 07:15-07:20 е по-нормално, а като се има в предвид, че 8627 пристига в Бс в 6 часа просто 2627 изостава, вярно, тръгва от Сф почти час след 8627, вярно пътува повече километри, но не може вечно да продължава тая практика. Аз не я одобрявам твърдо. За 4626 нямам конкретни наблюдения, но щом няма населеност е неефективно да го има, не може 3 вагона да пътуват с по едва 10-тина пътника във всеки и да се иска влакът да го има.
Относно КПВ 24216 в първоначалните разработки на ГДВ беше направено да пристига в Левски в 18:05 доколкото си спомням при което правеше връзка безпроблемно с 463. Писал съм не 1 път на отдел "Връзки с обществеността" за този проблем, никой не слуша и пак си правят каквото си знаят. Отново се доказва пълното безхаберие и отговорност и, че темерутите за съжаление са на власт в тази държава продължавайки да газят и налагат своето и гледат да унищожат всичко и всички. Нямам думи вече. Днес поредният абсурд от родната железница - изолиран лок от Илиянци за София да го пускат през Биримирци. Потресен съм. :oops:
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Относно КПВ 24216 община Троян е настояла този влак да тръгва по - късно,понеже хората се оплакали,че им било рано 16,10.По новия ГДВ влака ще заминава в 16,40 и ще пристига в Левски в 18,31.Друго което искам да споделя от разговора днес по принцип връзките с международни влакове се водят не задължителни поради честите им закъснявания. :)
Пътувай с влак - спаси природата !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Относно КПВ 24216 в първоначалните разработки на ГДВ беше направено да пристига в Левски в 18:05 доколкото си спомням при което правеше връзка безпроблемно с 463. Писал съм не 1 път на отдел "Връзки с обществеността" за този проблем, никой не слуша и пак си правят каквото си знаят. Отново се доказва пълното безхаберие и отговорност и, че темерутите за съжаление са на власт в тази държава продължавайки да газят и налагат своето и гледат да унищожат всичко и всички. Нямам думи вече. Днес поредният абсурд от родната железница - изолиран лок от Илиянци за София да го пускат през Биримирци. Потресен съм. :oops:
В по - горния пост показах неоспоримо доказателство, видях и графична форма на ГДВ по 24-та линия, както и протестните писма на троянци, че влак 24216 тръгва в 16:10, а не по - късно. Умишлено заради работниците от селищата, кмета е извил ръцете на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД да преместят влака в 16:40. Това е положението! Кмета на Троян или е малоумен, или троянци са подписали подписката на пияна глава в хоремага...
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

При това положение заслужават да им се закрие линията и да си пътуват с автодрусите... и колко работника в крайна сметка пътуват? Не повече от 20 изтрещелника според мен. Ще направя едно пътуване тоя месец като за край на годината в делничен ден и да имат късмета да са под 80 работника във влака. Не може така щом на някой му е скимнало да страдат редовни пътници. Това беше последната връзка за София, дневно иначе са само 2 - на 06:00 и на 08:20 от Тря. А иначе и кмета на Троян е малоумен и троянци са перманентно пияни... тях от въздуха ги лови и не мислят трезво. То Троян не е нещо особено като град, дори смея да твърдя, че Червен бряг е в пъти над него. Просто да ядат пасти и да се готвят за внезапна проверка на въпросният влак. :twisted: Няма да оставя нещата така. Да му мислят. Троян е едно голямо село, което е в сегашния си вид заради няколко предприятия. Ако ги няма тях... нямаше да го има и възникналият проблем. Факт е обаче, че трябва да се отиде на място и да се провери как стоят нещата.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Когато назначат следобедните чифтове бързи влакове София-Варна и обратно няма да има проблеми да пътуват работниците от Троян към родните си места,а и пътуващите към София и Варна ще бъдат удовлетворени с подобен начален час на тръгване-16:40 ч от началната гара.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Следобедните Варни е хубаво да бъдат възстановени, но при сегашните скорости според мен е по-добре да ги няма. Иначе при достигане на проектни параметри по цялата 2-ра линия 16:00 ч. е перфектен час за тръгване на влаковете и от Варна за София и обратно. 8)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

БДЖ винаги се допитват до Общинските власти при правенето и промяната на разписанията.
Никъде не съм казал, че БДЖ имат вина за това, че с всяка изминала година ГДВ става по-калпав.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

todor plamenov написа:Когато назначат следобедните чифтове бързи влакове София-Варна и обратно няма да има проблеми да пътуват работниците от Троян към родните си места,а и пътуващите към София и Варна ще бъдат удовлетворени с подобен начален час на тръгване-16:40 ч от началната гара.
Държа да подчертая, че това също бе засегнато на работната среща. Тези влакове ще бъдат назначени, но не във вида, в който ги познаваме... Потрайте чичковците с оранжевите елеченца и големите жълти машини да си свършат работата по 2-ра линия 8) ГДВ 2011 може да донесе много изненади на Шуменлии за Коледа :wink:
64.19
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Както каза Марио ще чакаме търпеливо завишаването на скоростите.Макар че,те преди десетина години също не бяха много високи,но това не пречеше да се движат експресните двойки 203/204.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Nikss написа:При това положение заслужават да им се закрие линията и да си пътуват с автодрусите... и колко работника в крайна сметка пътуват? Не повече от 20 изтрещелника според мен.
Ааа тук не съм съгласен. :D
Преди няколко месеца пътувах от Троян до Левски именно с въпросния 24216. През цялия път наблюдавах населеността във влака и по моя преценка в участъка Троян - Ловеч тя варираше между 70 и 80%. На Ловеч слязоха повечето пътници, но качващите се бяха много повече от слизащите и се напълни на 100%. Повечето пътници са до селата и след Александрово във влака останахме не повече от 30 души.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация