Страница 20 от 28

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 8:57 pm
от Labros
На прелеза на км. +2.780 на линия 82 от снощи е повредена прелезната уредба. Същият е затворен до отстраняване на повредата.

Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 6:01 pm
от Mario Evstatiev
Днес е имало комичен инцидент в ПВ 10110. В района на спирка Верила по време на движение се е отворила вратата на кабината и е халосала пътуващия на първа седалка в ляво пътник, в следствие на което същият се е сдобил с цицина и малка раничка. Случаят е минал без скандали.

Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 6:10 pm
от БДЖ
Трябва да съди БДЖ за това човека :lol:

Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 6:11 pm
от Mario Evstatiev
БДЖ написа:Трябва да съди БДЖ за това човека :lol:
Вината е на кондукторката, която е влизала в кабината и не е затворила вратата. Освен това, самата врата има склонност към самоотваряне. А за съдене - за такава дреболия не си струва, по - скоро е трябвало да напляска кондукторката :lol:

Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 7:04 pm
от bdz46
Вината е на калпавата врата.

Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 8:03 pm
от lok06
44142 написа:Влаковете който са тръгнали с закъснение поради отказ на лок бригади да тръгнат и след уговорки с началниците са: 10115, 10210, 13210 и 30113
И сега въпросните машинисти,ги викат за обяснение.А всички началници-Спасов,Деянов,Трендафилов заявиха,че няма да ги закачат за нищо.....

Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 8:06 pm
от Mario Evstatiev
Казали са, че няма да ги закачат - а обяснението е задължително, все пак има извънредна ситуация, за която трябва да бъдат снети обяснения.

Що се касае до Деянов... :puke:

Публикувано на: Съб Сеп 05, 2009 10:41 pm
от Mario Evstatiev
От днес 05 Септември 2009 г.:

:arrow: БВ 1651, 7 ваг.320 тона с лок. 43 309 престоя +50 на гара Вк по счупване на работен токоснемател на влаковия локомотив. За отвозване на влака даден помощен локомотив;

:arrow: УБВ 8602 с лок. 46 234 +40 мин. поради закъснение на връзка и ограничение в скоростта на вагоните серия 63.

Публикувано на: Съб Сеп 05, 2009 11:02 pm
от pavkata_zaraboy86
И още от днес:

:arrow: МБВ 491 пристигна на време на гара Септември и разцепи секундата и до Пловдив. По-любопитното бе, че влакът бе посрещнат от уникален порой на пловдивската гара - в следствие, на което подлезът се превърна в море, водата се стичаше отвсякъде като водопад и едвам успяхме да го преминем. Но явно положението бе много сериозно - дойде пожарна и полиция и подлезът се отцепи и огради с жълти ленти,з да се отводни от съответните органи. Утре очаквайте клипове!

Публикувано на: Съб Сеп 05, 2009 11:25 pm
от VESO
Леле , Павка , аз ви оставих на Пзк и ето какво става.При нас не падна нито една капка. :D
491 бе теглен от 44128-7 , на Пазарджик навреме и без забележки.

Публикувано на: Съб Сеп 05, 2009 11:52 pm
от 43.309
8627 +55 с 46.2, не видях коя. Причина-неизвестна.

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 2:42 pm
от Nikss
Тази нощ е назначен вл.20592 с бригада от Мездра... някой има ли представа какъв е?
Отделно утре вечер втора на вл.20614 за струг (вероятно в Пд) ще замине лок в студено състояние, но кой не пише... :roll:

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 3:26 pm
от VESO
Един въпрос - влаковете до и от Зл. Панега какви номера имаха?

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 3:36 pm
от Nikss
Те са ЛТВ и в този ГДВ са заложени 2 чифта - единия 22711/22712 (който и в новия ГДВ е зададен) и 22783/22784. От новия ГДВ 22711/22712 ще се движи във времевия диапазон на изчезващия 22783/22784. :)

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 3:37 pm
от Mario Evstatiev
Назначения 20592 е товар от М за Ил или ПДр. Състав обаче не знам.