Страница 19 от 26
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 2:17 pm
от 42 072.9
Разстоянието от под моста Чавдар до предупредителния на Искър е осеяно с такива "прелези", през който минава всякакъв народ дори без да се огледа, в това съм се убедил.
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 3:16 pm
от 43.309
НИКАКВА ПОВРЕДА НА ЛОК НЯМА.Просто прегазен човек при среден район.
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 4:07 pm
от pavkata_zaraboy86
43.309 написа:НИКАКВА ПОВРЕДА НА ЛОК НЯМА.Просто прегазен човек при среден район.

Откога прегазването на човек е "просто" някаква случка.

Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 4:14 pm
от bdz46
pavkata_zaraboy86 написа: 
Откога прегазването на човек е "просто" някаква случка.

Зависи от гледната точка. Редовно се случва.
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 4:22 pm
от pavkata_zaraboy86
bdz46 написа:Зависи от гледната точка. Редовно се случва.
Да,зависи, ама аз не съм чувал още машинистите да са хирурзи или безчувстени хора, че чак толкова непукисто да приемат това

Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 7:32 pm
от Nikss
13-ти декември:
КПВ20233 се тегли от
ЕЛ 45 182.3 пристигна навреме
БВ2610 се тегли от
ЕЛ 44115.4 движи се с 5 минути закъснение
ДТВ20614 се тегли от
ЕЛ 45 193.0 + ЕЛ 45 182.3
14-ти декември:
ПВ20136 се обслужи от
ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 пристигна точно навреме
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 9:41 pm
от 44-134
VESO написа:1621 със 110 минути закъснение , поради повреда на машината.За да го изкара до ПО , е подаден 44131-1.Все още се уточнява каква е повредата и кой локомотив е сдал багажа.
Като уточниш всичко се обади да се каже кво е станало...
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 9:43 pm
от 44-134
pavkata_zaraboy86 написа:bdz46 написа:Зависи от гледната точка. Редовно се случва.
Да,зависи, ама аз не съм чувал още машинистите да са хирурзи или безчувстени хора, че чак толкова непукисто да приемат това

След 3-тия или 4-тия вече ти е все едно.
Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 1:33 am
от Nikola VS
Не винаги може да е така, зависи си от човека. Ти не си газил четирима, за да кажеш, говориш по приказките на един, двама познати, с които си обсъждал темата. Но не всеки е така.
Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 8:08 am
от Nikss
Актуална информация за 15-ти декември:
БВ2636 се тегли от
ЕЛ 44 125.3 на София с 10 минути закъснение
КПВ20202 се тегли от
ЕЛ 45 162.5
БВ6621 се обслужи от
ДМВ 10027.4 + 10028.2 и
ДМВ 10009.2 + 10010.0

В 07:45 в района на гара София бяха
ЕЛ 44 096.6 ЕЛ 44098.2 ЕЛ 44 127.9 ЕЛ 61012.1

В 07:50
МБВ293 беше обявен с 80 минути закъснение,което до 08:20 нарастна до 130 минути закъснение

В 07:50
МБВ462 беше обявен с 90 минути закъснение за пристигане и 60 минути за отпътуване,закъсненията нарастнаха като в 08:20 бяха-за пристигане 110 минути закъснение,а за заминаване 90 минути закъснение
БВ8615 се тегли от
ЕЛ 46 221.8
УБВ2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" се тегли от
ЕЛ 45 192.2
БВ2613 се тегли от
ЕЛ 45 200.3 движи се точно навреме
КПВ20233 се тегли от
ЕЛ 43 543.8
Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 8:55 am
от rexkos
Nikss написа:

В 07:50
МБВ293 беше обявен с 80 минути закъснение,което до 08:20 нарастна до 130 минути закъснение
До 9.00 вече нарастна на 150. Нищо ново под слънцето.

Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 2:35 pm
от 44142
Днес 462 също направи рекорд като влезна на Сф в 10:05. Какво толкова се моткат по гръцко не знам но това е всеки ден.
Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 2:58 pm
от lok43r
Не е проблема в гръцко. Митничарите на клт не разрешават да се прави гараж на композицията от 462 когато е закъснял. Когато 463 влезе гръцкия дизел прави гараж на композицията на втори коловоз и отива на южна дистанция върху товарни вагони. На прегарирания 463 се прави митническа проверка. След влизането на 462 се вадят два В-вагона които се дават на машината за 5622 с лок от 462. Веднага се прикача машината на ОСЕ и докато не потегли 462 за гърция лок за 463 не може да се прегарира върху 463 тъй като цялата гара е пълна и няма свободен коловоз.
Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 3:02 pm
от 44142
Нали правят още един коловоз на КЛТ. Сигурно не е електрифициран.
Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 3:07 pm
от lok43r
Още не са го положили. Преди се правеше гараж и целия 462 се даваше на втори коловоз но е имало случай пътник да побегне от влака и граничните полицаи да не могат да го хванат.