Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Като уточниш всичко се обади да се каже кво е станало...VESO написа:1621 със 110 минути закъснение , поради повреда на машината.За да го изкара до ПО , е подаден 44131-1.Все още се уточнява каква е повредата и кой локомотив е сдал багажа.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
След 3-тия или 4-тия вече ти е все едно.pavkata_zaraboy86 написа:Да,зависи, ама аз не съм чувал още машинистите да са хирурзи или безчувстени хора, че чак толкова непукисто да приемат товаbdz46 написа:Зависи от гледната точка. Редовно се случва.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Не винаги може да е така, зависи си от човека. Ти не си газил четирима, за да кажеш, говориш по приказките на един, двама познати, с които си обсъждал темата. Но не всеки е така.

Актуална информация за 15-ти декември:
БВ2636 се тегли от ЕЛ 44 125.3 на София с 10 минути закъснение
КПВ20202 се тегли от ЕЛ 45 162.5
БВ6621 се обслужи от ДМВ 10027.4 + 10028.2 и ДМВ 10009.2 + 10010.0
В 07:45 в района на гара София бяха ЕЛ 44 096.6 ЕЛ 44098.2 ЕЛ 44 127.9 ЕЛ 61012.1
В 07:50 МБВ293 беше обявен с 80 минути закъснение,което до 08:20 нарастна до 130 минути закъснение
В 07:50 МБВ462 беше обявен с 90 минути закъснение за пристигане и 60 минути за отпътуване,закъсненията нарастнаха като в 08:20 бяха-за пристигане 110 минути закъснение,а за заминаване 90 минути закъснение
БВ8615 се тегли от ЕЛ 46 221.8
УБВ2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" се тегли от ЕЛ 45 192.2
БВ2613 се тегли от ЕЛ 45 200.3 движи се точно навреме
КПВ20233 се тегли от ЕЛ 43 543.8











Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Не е проблема в гръцко. Митничарите на клт не разрешават да се прави гараж на композицията от 462 когато е закъснял. Когато 463 влезе гръцкия дизел прави гараж на композицията на втори коловоз и отива на южна дистанция върху товарни вагони. На прегарирания 463 се прави митническа проверка. След влизането на 462 се вадят два В-вагона които се дават на машината за 5622 с лок от 462. Веднага се прикача машината на ОСЕ и докато не потегли 462 за гърция лок за 463 не може да се прегарира върху 463 тъй като цялата гара е пълна и няма свободен коловоз.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори