Страница 19 от 25
Публикувано на: Пет Юни 01, 2007 11:15 pm
от rexkos
Аааа това е лятото, когато 8602 вози директните "Родопски" вагони за Пловдив.

Публикувано на: Пет Юни 01, 2007 11:32 pm
от VESO
Едва ли Чайката е била с 15 вагона.

Последните 6 ги откачиха на ПО.А тогава нямаше такива понятия като инвалидно - велосипедни и 18 метрови чудесии.Най-интересното беше,че влакът се пръскаше по шевовете от народ и бе отвозен без закъснение до Ст.Загора,където се чакаше закъснялата композиция на горския 40103.
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 10:25 am
от Tramway
VESO написа:Едва ли Чайката е била с 15 вагона.

Последните 6 ги откачиха на ПО.А тогава нямаше такива понятия като инвалидно - велосипедни и 18 метрови чудесии.Най-интересното беше,че влакът се пръскаше по шевовете от народ и бе отвозен без закъснение до Ст.Загора,където се чакаше закъснялата композиция на горския 40103.
Случваше се Чайката да кара 14-15 вагона, но върхът на сладоледа беше Слънчевия бряг, който в най-активния отпускарски период редовно беше с по 20-21 вагона, приемаше се на 1-ви коловоз на Бс, и въпреки туй последните вагони бяха извън перона.
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 11:20 am
от 44142
Имаше телеграма поради недостиг на ваг, на някой УБВ, БВ и ПВ се променя плана на композиране кото се намалява с 1 ваг.
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 2:52 pm
от 07
Tramway написа:
Случваше се Чайката да кара 14-15 вагона, но върхът на сладоледа беше Слънчевия бряг, който в най-активния отпускарски период редовно беше с по 20-21 вагона, приемаше се на 1-ви коловоз на Бс, и въпреки туй последните вагони бяха извън перона.
Перона на 1ви коловоз в Бс едва събира 10 вагона ! Най дългите перони са на 4 и 5 ти! Предполагам че ги броиш обратно и имаш предвид 7ми

Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 2:56 pm
от VESO
Ако се приеме на 1-ви коловоз влак с повече от 10 вагона не застава ли върху стрелките?
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 2:59 pm
от bdz46
4-ти коловоз е най-дълъг - 540 метра.
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 7:32 pm
от rexkos
Днес влак 30121 замина от гара София с 60 минути закъснение, поради острия недостиг на ЕМВ. Движеше се през Илиянци.
Влак 20221/20222 през цялото време се движеше без закъснение.
4613 беше с 44 123.
20111 с 43 525.
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 7:46 pm
от 43.309
Ускореният бърз влак “Чайка” от София за Бургас, който потегля следобед от столицата към морския град, заседна в тунел Козница – преди Копривщица (най-дългият тунел в България) малко след 18 часа, съобщиха от БДЖ.
По първоначална информация влакът е заседнал в тунела поради липса на напрежение в контактната мрежа, предаде "Фокус". Засега при диспечерите на БДЖ няма информация дали причината е опит за кражба или кражба на контактен проводник, която да е довела до срив на напрежението. От БДЖ са предприели действия да бъде изпратен дизелов локомотив, който да изтегли влака. Към момента няма информация за броя пътници в “Чайката”. Сутринта в събота БДЖ отново имаше инцидент с жп релсите край София. В 01:10 ч. бе преустановено движението на влакове в участъка между Казичене и Мусачево поради пореден вандалски опит за кражба на контактен проводник, при който са откъснати около 500 метра от контактната мрежа. Това е петото поредно посегателство върху контактен проводник, който е елемент от железопътната инфраструктура, през последната седмица, отчитат от БДЖ. Кражбите на контактен проводник водят до липса на напрежение в контактната мрежа, което прави невъзможно преминаването на влакове през дадения участък и налага отклоняването на композициите по обиколен маршрут. Три влаковете, които по разписание трябваше да преминат през участъка София – Казичене – Мусачево – Столник бяха отклонени през Илиянци. Това засегна бързият влак “Чайка” № 3602, който тръгва от Бургас в 05:25 ч. и пристига в София в 11:50 ч.; бързият влак № 3621, който тръгва от София в 07:20 ч. и пристига в Бургас в 14:30 ч.; и пътническият влак № 30121, който тръгва от София в 08:40 ч. и пристига в Копривщица в 10:57 ч. Отклонението на трита влака удължи времепътуването им с около 15 минути. Товарните влакове, които по график трябваше да се движат през участъка Казичене – Мусачево, също бяха отклонени през Илиянци.
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 8:57 pm
от Nikss
Ето оперативна информация за днес 02-ри юни:БВ2610 пристигна на гара Червен бряг в 16:40(навреме).Влакът беше в състав с общо 6 вагона като всичките бяха червено-бели,без графити и софийски.1 беше фургон 57 серия,1 вагон 1 класа 40 серия,1 вагон 2 класа 50 серия и 3 вагона 2 класа 74 серия.Начело на БВ2610 днес беше БЕЗРЕОСТАТНАТА МЕЗДРЕНСКА 45 147.6 От 1-ви коловоз в 17:33(навреме)замина БВ4613.Влакът беше в състав с общо 6 вагона.4 бяха 2 класа 74 серия без графити,1 вагон 1 класа 74 серия без графити и 1 вагон 43 серия за инвалиди/велосипеди.Начело на БВ4613 днес беше РУСЕНСКАТА красавица 44 123.8 В 18:28(навреме) от гара Червен бряг замина ПВ20111.Влакът беше в състав с общо 8 вагона.1 беше син фургон 57 серия,4 вагона 2 класа 17 серия безкупейни без графити.На опашката на влака имаше 3 червено-бели вагона без графити които на външен вид изглеждаха лошо.Начело на ПВ20111 днес беше файтър 43 525.5
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 9:01 pm
от 42 072.9
Току-що по БНТ съобщиха, че "Чайка"-та вече пътува към Карлово. 105 пътника са във влака, раздадени им са вода и храна. Силно се съмнявам бригадата да почине достатъчно за да върне обратно 3602 тръгвайки 5:25 от Бс.
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 9:04 pm
от 44142
Със сигурност бургазлии ще върнат утре 3602. По интересно е каква е причината за тази закъсвация.
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 9:04 pm
от Nikss
И аз го гледах.Влака се движи със 200 минути закъснение и новината е публикувана във "Преглед на печата".
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 9:07 pm
от 42 072.9
Като причина казаха: "липса на напрежение на КМ в тунела", дизелок локомотив е изтеглил влака.
Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 9:09 pm
от 43.309
8602-50 min/z
3622 140 min/z.Пренасочен е по 82+1 ва.