Страница 19 от 28
Публикувано на: Пет Май 11, 2007 8:06 pm
от Mario Evstatiev
pavel написа:..и сетне пак в Кончар за повторна модернизация, респективно мангизи за гушата на Иордан Василев.
Абе те да тръгнат машините...
Публикувано на: Пет Май 11, 2007 8:09 pm
от Nikss
Някой да знае какво става с 46 001?Доколкото знам май седи и чака модернизация.
Публикувано на: Пет Май 11, 2007 8:14 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Някой да знае какво става с 46 001?Доколкото знам май седи и чака модернизация.
Всичко, което е останало от 46 001 е един гол кош дори без собствени талиги. Каква модернизация може да му се направи не виждам. Няма на какви талиги да го качат!
Публикувано на: Пет Май 11, 2007 9:34 pm
от lok43r
Прекрасно е да се дават 46 200 на Пловдив и Бургас но нека от там дойдат ерки или файтъри в София. Май отново опираме до начина по който се ръководи депо София вкл. и районните депа Мездра и Дупница. Колкото и парадоксално да звучи техните нужди за машини се задоволяват с предимство и по спешност се командироват и без това малкото софийски машини там.
Публикувано на: Вто Май 15, 2007 8:57 pm
от 44142
В БС са почнали да възтановяват 46204. 46219 е подготвена за боядисване. 46231 е в бояджийното и е боядисана. Упорито се чува, че след 231 ще се спре модернизацията за неопределен период поради липса на пари. 46229 е в депо ПО с изпочупени клучове за изолиране на ТД.
Публикувано на: Вто Май 15, 2007 9:07 pm
от lok43r
221 все още е в Подуяне.
Публикувано на: Вто Май 15, 2007 9:08 pm
от 44142
221 чака да оправят струга, понеже имала подбити реборди.
Публикувано на: Чет Май 17, 2007 6:31 pm
от 44142
46234 на гара Волуяк:
http://lok44.hit.bg/DSC05764a.JPG
Това са новите странични прозорци. Лично на мен по ми харесват старите прозорци с ръчката.
http://lok44.hit.bg/DSC05786a.JPG
http://lok44.hit.bg/DSC05788a.JPG
Публикувано на: Чет Май 17, 2007 6:32 pm
от Mario Evstatiev
Да по - хубави са и по - плътни!
Дай снимки и на пултовете

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 6:36 pm
от 46 242
Браво ! Значи продължава практиката да се изтегли 46 от 8602 за Сф през нощта.Мисля, че ще довършат 231 и 203 преди да сложат малко пауза за следващите.
Публикувано на: Чет Май 17, 2007 6:48 pm
от 44142
Не са по добри понеже като се наложи да вдигаш джама трябва да ставаш а с тотмана на 462 е доста неудобно. Отделно за какво слагат стъклопакет на тези прозорци като другите са единични. С две думи старите са си по хубави. Аз разбрах, че след 231 ще спрат временно. 203 нямало сега да я правят.
Публикувано на: Чет Май 17, 2007 6:54 pm
от Mario Evstatiev
Да, правилно си разбрал, че след модернизацията на 231 ще спрат за известно време, но работа ще имат. Иначе снимки на пулта на 234 има ли

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 6:55 pm
от 44142
Пулта е същия като на 221. Имам само на дисплея снимки. На пулта не съобразих да направя. Лок е с р-р за 130 км.
Публикувано на: Чет Май 17, 2007 6:57 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Пулта е същия като на 221. Имам само на дисплея снимки. На пулта не съобразих да направя. Лок е с р-р за 130 км.
Ще се радвам да пуснеш качествена снимка на въпросния "нов тип" пултове като на 211, 221 и т.н. Иначе 234 е с румънски редуктори, но поне знаеме, че няма да е "скопят" на 110 км/час.
Публикувано на: Чет Май 17, 2007 7:03 pm
от 44142