Страница 19 от 78

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 4:31 pm
от stani_46001
Днес по радиото чух, че сутринта между Дъскотна и Люляково, поради неспусната бариера на прелез товарен влак е ударил автобус. Казаха, че има поражения по автобуса и втория локомотив. Ако някой знае повече подробности да пише и кой е бил товарния влак?

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 4:58 pm
от svd90
От кога ПВ80121 е в състав 2 43-ки ?! Знае ли някой ?

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 5:47 pm
от 07
svd90 написа:От кога ПВ80121 е в състав 2 43-ки ?! Знае ли някой ?
От както една от електричките в Бургас стана "фламбе"....

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 6:32 pm
от svd90
В такъв случай какъв е съставът на ПВ80123 ?

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 7:19 pm
от VESO
Историята е следната - пристига 3621 в Бургас , след което отделят два (понякога 3 ) вагона от композицията , гарират ги на друг коловоз , към тях идва електровоз и поемат за Ямбол като 80126.Нощуват там и на другия ден се връщат в БС под номер 80121.Електровозът се откача , а вагоните се прегарират и ги съединяват с останалите за 3622 и бързият е готов.Това се случва , след като от бургаските електрички остана само една в движение - 157+158.Другите две , които се движат (или поне движеха до скоро) бяха бивши пловдивски , по едно време имаше и горнооряховска.
В Ямбол 80126 / 80121 нощува на гарата , но поради малкото свободни коловози с перон , 2-те (3-те) exDB-та се намират малко зад Дианата на 3-ти коловоз.Когато RБВ-то потегли , от депото излиза 46-00-цата , закача се отпред и леко прибутва вагоните към перона.
svd90 написа:В такъв случай какъв е съставът на ПВ80123 ?
80123 не е ли 80120 , който се връща обратно в Бургас? Преди беше 32-00-ка , сега не знам с какво е.Другият влак , с който се засичат по време на престоя в Я е 80231 / 80104 , той идва от Ст. Загора и се обслужва с DESIRO.

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 8:31 pm
от svd90
Благодаря много за разяснението .
Иначе не предполагах че този ПВ е толкова използван :o Днес от ЗИмница имаше вече правостоящи,а на Карнобат хората се размрънкаха още повече ,че няма къде да седнат.
Нужни са му поне 3 вагона

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 10:28 pm
от VESO
Ооо , 80126 е много пълен , може би един от най - населените влакове в бургаския край.Преди го бях засичал с 32-00-ка , но поради "случките" , бе композиция от 4 вагона - отвратителни пловдивски 17-ки , част от тези , който ПО даде на БС , след навлизането на мотрисите DESIRO (доколкото знам , към настоящия момент май няма нито една от тях в движение).Намалиха вагоните на 3 , но населеността продължава да е висока , нещо повече - освен , че е последен дневен влак по трасето до Ямбол и обира хората от спирките , на Зимница прави връзка с 30256 и много сливенчани , на които 80142 им е рано , или са го изтървали , ползват именно тази връзка.
И още нещо - 80126 е влак , в който населеността не спада през целия маршрут.В Ямбол съм го виждал два пъти , единия от които дори бях в него - слизащите пътници са доста и много повече от тези на Дианата.

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 2:12 am
от disell
stani_46001 написа:Днес по радиото чух, че сутринта между Дъскотна и Люляково, поради неспусната бариера на прелез товарен влак е ударил автобус. Казаха, че има поражения по автобуса и втория локомотив. Ако някой знае повече подробности да пише и кой е бил товарния влак?
Влакът е бил на БЖК ( май 30543 ) , от РП Люляково ДР наредил на прелезопазача да спусне бариерите за преминаващия влак , а той какво е направил тепърва ще се изяснява а и водачът на автобуса явно не е спрял пред прелез нищо , че бариерите не са били спуснати и нацелил преминавашия влак , малко поогънати ламарини и за щастие без ранени и жертви понеже автобуса е бил празен.

Публикувано на: Пон Юли 19, 2010 2:08 pm
от svd90
С Дианата днес е имало инцидент :
На прелез между гарите Черна гора и Оризово тази сутрин лек автомобил е преминал при задействана автоматична сигнализация и се е ударил в задната част на локомотива на бърз влак, пътуващ от Ямбол за София, съобщиха от Националната компания „Железопътна инфраструктура”.

Шофьорът е леко контузен. С автомобил на "Бърза помощ" той е откаран в болница в Пловдив за преглед и проба за алкохол. Движението е възстановено в 7:56 часа.

С този инцидент тежките произшествия на железопътни прелези с пострадали хора от началото на годината стават пет, ранените са двама, а убитите - шестима. За сведение през 2008 г. и 2009 г. произшествията са съответно девет и пет.
На София е пристигнала +50

Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 10:51 pm
от minitek
Днес скоростно-спирачната проба на 43 541.2 е неуспешна. Тотмана при подаване на звуков сигнал се бави. Другата неизправност е в скоростния регулатор. Има и други дребни кусури. Общо взето ГПР-ът на машината се е отразил супер. Много хубаво си вози- като за 43.

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 4:50 pm
от 44.123
22.07.2010г.
90102 с 44.068
9620/9623 с 44.139
90722 с 07.059 /изолиран/
90203 с 44.068
40115 с 44.068

Публикувано на: Съб Юли 24, 2010 12:43 pm
от minitek
По новия график разбрах, че Хебъра (Пловдив-Шумен) ще идва и до Варна и ще бъде каран от варненска бригада. Някой може ли да го потвърди или това са само слухове?

Публикувано на: Съб Юли 24, 2010 4:03 pm
от belata2
И с какви машини а пак с 43-00 ли ще караме,като за Пловдив.Аиде стига аман от героиства.Не благодаря.А хора от каде.Сега едва вързват графика.

Публикувано на: Съб Юли 24, 2010 4:16 pm
от minitek
Все от някъде ще измъкнат някой машинист. Може и с 44 да ги караме. Имаме си 44 062, 065, 092, 120- едната като замине на 3660 остават още 3. 066 и 088 ще си стоят в софийските влакове и това е. Пък може и 42 081 да пуснат, тя най-здрава от всички :D

Публикувано на: Съб Юли 24, 2010 4:33 pm
от belata2
44-65,44-92,44120 доколкото знам са с портоколи за надпробег и едва ли им остават още много километри.Мисля че и трите са за среден ремонт така че колко останаха.