

Историята е следната - пристига 3621 в Бургас , след което отделят два (понякога 3 ) вагона от композицията , гарират ги на друг коловоз , към тях идва електровоз и поемат за Ямбол като 80126.Нощуват там и на другия ден се връщат в БС под номер 80121.Електровозът се откача , а вагоните се прегарират и ги съединяват с останалите за 3622 и бързият е готов.Това се случва , след като от бургаските електрички остана само една в движение - 157+158.Другите две , които се движат (или поне движеха до скоро) бяха бивши пловдивски , по едно време имаше и горнооряховска.
В Ямбол 80126 / 80121 нощува на гарата , но поради малкото свободни коловози с перон , 2-те (3-те) exDB-та се намират малко зад Дианата на 3-ти коловоз.Когато RБВ-то потегли , от депото излиза 46-00-цата , закача се отпред и леко прибутва вагоните към перона.
В Ямбол 80126 / 80121 нощува на гарата , но поради малкото свободни коловози с перон , 2-те (3-те) exDB-та се намират малко зад Дианата на 3-ти коловоз.Когато RБВ-то потегли , от депото излиза 46-00-цата , закача се отпред и леко прибутва вагоните към перона.
80123 не е ли 80120 , който се връща обратно в Бургас? Преди беше 32-00-ка , сега не знам с какво е.Другият влак , с който се засичат по време на престоя в Я е 80231 / 80104 , той идва от Ст. Загора и се обслужва с DESIRO.svd90 написа:В такъв случай какъв е съставът на ПВ80123 ?

Ооо , 80126 е много пълен , може би един от най - населените влакове в бургаския край.Преди го бях засичал с 32-00-ка , но поради "случките" , бе композиция от 4 вагона - отвратителни пловдивски 17-ки , част от тези , който ПО даде на БС , след навлизането на мотрисите DESIRO (доколкото знам , към настоящия момент май няма нито една от тях в движение).Намалиха вагоните на 3 , но населеността продължава да е висока , нещо повече - освен , че е последен дневен влак по трасето до Ямбол и обира хората от спирките , на Зимница прави връзка с 30256 и много сливенчани , на които 80142 им е рано , или са го изтървали , ползват именно тази връзка.
И още нещо - 80126 е влак , в който населеността не спада през целия маршрут.В Ямбол съм го виждал два пъти , единия от които дори бях в него - слизащите пътници са доста и много повече от тези на Дианата.
И още нещо - 80126 е влак , в който населеността не спада през целия маршрут.В Ямбол съм го виждал два пъти , единия от които дори бях в него - слизащите пътници са доста и много повече от тези на Дианата.
Влакът е бил на БЖК ( май 30543 ) , от РП Люляково ДР наредил на прелезопазача да спусне бариерите за преминаващия влак , а той какво е направил тепърва ще се изяснява а и водачът на автобуса явно не е спрял пред прелез нищо , че бариерите не са били спуснати и нацелил преминавашия влак , малко поогънати ламарини и за щастие без ранени и жертви понеже автобуса е бил празен.stani_46001 написа:Днес по радиото чух, че сутринта между Дъскотна и Люляково, поради неспусната бариера на прелез товарен влак е ударил автобус. Казаха, че има поражения по автобуса и втория локомотив. Ако някой знае повече подробности да пише и кой е бил товарния влак?

С Дианата днес е имало инцидент :
На София е пристигнала +50На прелез между гарите Черна гора и Оризово тази сутрин лек автомобил е преминал при задействана автоматична сигнализация и се е ударил в задната част на локомотива на бърз влак, пътуващ от Ямбол за София, съобщиха от Националната компания „Железопътна инфраструктура”.
Шофьорът е леко контузен. С автомобил на "Бърза помощ" той е откаран в болница в Пловдив за преглед и проба за алкохол. Движението е възстановено в 7:56 часа.
С този инцидент тежките произшествия на железопътни прелези с пострадали хора от началото на годината стават пет, ранените са двама, а убитите - шестима. За сведение през 2008 г. и 2009 г. произшествията са съответно девет и пет.

Акредитиран фотограф


Информация
Модератори