
Хебърът (вашия) е влак с дълга дестинация и няма да е изгодно пускането на exDB. Сакън , мълчете си , да не му хрумне идея на някой чиновник и да смени композицията. Пловдивските 43-ки се пускат на 1621/-2/-4/-5/-7 , на бургаската част на "Родопи" , 1650 , 1671 / 1672 и редовно до Пещера или Панагюрище , когато DESIRO-то го е хванала липсата. 

На мен ми е интересно от къде се появиха тези 40-ки с гара на домуване "Горна Оряховица" в композицията на 9620 / 9623.Преди гледката беше повече от красива - 5 лъснати и спретнати 74-ки , след това намалиха състава на 4 седящи , а преди време и 47-ци започнаха да пускат.
За тези , които не знаят , вагоните изглеждат така и имат такъв интериор.Снимките са от тази горнооряховска 40-ка в състава на 8613.
За тези , които не знаят , вагоните изглеждат така и имат такъв интериор.Снимките са от тази горнооряховска 40-ка в състава на 8613.


8637 днес вечерта бе в състав от 6 седящи вагона (четири 47-ци , една 50-ка и първокласна 40-ка) , фургон и един спален от серия 76 , каквито са обичайната гледка за този влак.Като видях композицията в този вид , си помислих , че са възстановили директният вагон за Русе , но просто 8637 си беше с увеличен състав.Поговорих си с един работник , който ми каза , че фургона са го възстановили , но се движел само в определени дни.Ето и една снимка на композицията откъм спалния вагон.

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Че фургона не трябва ли да се движи отпред?VESO написа:8637 днес вечерта бе в състав от 6 седящи вагона (четири 47-ци , една 50-ка и първокласна 40-ка) , фургон и един спален от серия 76 , каквито са обичайната гледка за този влак.Като видях композицията в този вид , си помислих , че са възстановили директният вагон за Русе , но просто 8637 си беше с увеличен състав.Поговорих си с един работник , който ми каза , че фургона са го възстановили , но се движел само в определени дни.Ето и една снимка на композицията откъм спалния вагон.

Администратор
А може би и от друго съображение - минаващите хора да не тропат много и да не смущават спящите в спалния (то като че ли бучащият климатик не ги смущава).Така че , ако решиш да влизаш в него , ще те спрат още във фургона.
Друга причина , може би се корени и по - експедитивната маневра във Варна - знаем след пристигането на бързия , вагоните се прегарират за обслужване на 30152 , ходят до Карнобат и се връщат като 30155 , след което отново се местят , съединяват със спалния и са готови за 8636.
От известно време първокласният вагон е такъв от състава на Белия кон с перденца и килимчета в коридора и купетата (такъв има и на 4641 / 4640 , както и на групата на "Родопи" 8631 / 8681 , връщана обратно от "Сл.бряг"), снощи явно за първа вечер бяха пуснали обикновена 40-ка.
Друга причина , може би се корени и по - експедитивната маневра във Варна - знаем след пристигането на бързия , вагоните се прегарират за обслужване на 30152 , ходят до Карнобат и се връщат като 30155 , след което отново се местят , съединяват със спалния и са готови за 8636.
От известно време първокласният вагон е такъв от състава на Белия кон с перденца и килимчета в коридора и купетата (такъв има и на 4641 / 4640 , както и на групата на "Родопи" 8631 / 8681 , връщана обратно от "Сл.бряг"), снощи явно за първа вечер бяха пуснали обикновена 40-ка.

Малко ли тропане има по родната инфра, което достатъчно може да предизвика смущение при пътуващите в спалните вагони? А ако решиш да влизаш в спалния и те спрат във фургона, а в другите вагони няма никакви свободни места просто им казваш да си гледат работата и отиваш да платиш на шафнера и да те настани. Не може пътнишките вагони да са пълни, а спалният полупразен. Ако не бъде допуснат пътник/ци до спалния вагон в такива случаи, отговорните си понасят последствията след това за пропуснати ползи на превозвача.
А относно използването на композицията за 30152/30155, дори и да е след лок фургона, разкачват останалите вагони, 55-цата ги изтегля, а лок и фургона малко след тях отиват в депото и така, тъй, че едва ли това е причина да е между последния пътнически и спалния.
А относно използването на композицията за 30152/30155, дори и да е след лок фургона, разкачват останалите вагони, 55-цата ги изтегля, а лок и фургона малко след тях отиват в депото и така, тъй, че едва ли това е причина да е между последния пътнически и спалния.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

На 2626 спалните (2 на брой) са последни, като ако са един от "новите" и един от старите, старият е предпоследен, а "новият" е последен и така докато дойде локомотива е включен към него кабела за 1500 волта и климатика работи.07 написа:Причината е друга - на повечето вагони лятото са извадени главните предпазители и не могат да подават ток, за това спалния е първи за да може да се включи ВО!



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори