Страница 19 от 59
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 6:48 pm
от borislaviv
46 242 написа:Бориславе, кога за последно 44 111 е минавала ремонт ? Да не би да сте и монтирали 5-ти ТД. Жесток дзвер. Мята 300т влак по баир 18/1000 с над 100 км/час

Не е от машината.По-скоро от задконтролерното устройство

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 7:43 pm
от amon

малии
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 10:17 pm
от Nikss
Тука има над 1,2 kA.

Много добри отзиви съм чул от нея. Особено когато излезе от ПР (28.11.2008 г., в ГО беше извършен ремонта, нова механика и колооси за 130) и веднъж баща ми пътува с нея и каза, че кафето му не мърда при 100 км/ч по разбития път между Кл и Ку.

Сами може да си представите що за машина е. 117 също 2007-ма година беше страшна бегачка. Сега може и да е поувиснала, но се надявам като мине СР да стане и тя като 111.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 10:18 pm
от Nikss
46 242 написа:Бориславе, кога за последно 44 111 е минавала ремонт ? Да не би да сте и монтирали 5-ти ТД. Жесток дзвер. Мята 300т влак по баир 18/1000 с над 100 км/час

Къде това чудо бря?

Я дай подробности бързо.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 10:37 pm
от NiGhtPiSH
111 отдавна я знаем, че е добра

Тя като върви предимно през Балканя е заякнала.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 10:38 pm
от bdz46
46 242 написа:Мята 300т влак по баир 18/1000 с над 100 км/час

Това зависи повече от напрежението в мрежата, отколкото от машината. Ако в същото време някоя товарачка се набира от Телиш към Хумата ще го мята с по-малко.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 10:39 pm
от Nikss
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 10:42 pm
от NiGhtPiSH
Я мен ма и карала няколко пъти от Търновград до ГО

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 10:42 pm
от Nikss
bdz46 написа:46 242 написа:Мята 300т влак по баир 18/1000 с над 100 км/час

Това зависи повече от напрежението в мрежата, отколкото от машината. Ако в същото време някоя товарачка се набира от Телиш към Хумата ще го мята с по-малко.
По принцип напрежението е 25 кВ, не знаех, че двата пътя са зависими един от друг по отношение на напрежението. И в крайна сметка колко ще е ако отсреща идва товарачка? По принцип тука понамаляха товарачките в нашия край, преди бяха доста повече. Като се замисля именно напрежението определя до някъде скоростно-теглителните норми. Все пак когато бе постигнат рекорда от 574,8 км/ч с ТЖВ напрежението специално за изпитанието бе повишено до цели 31 кВ.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 10:52 pm
от bdz46
Номиналното е 25 kV наистина...
Максималнато на празен ход (без натоварване) е уж 27,5 kV...
А реалното се случва и да падне до 19 kV.
Двата пътя са зависими доколкото се захранват от едно и също място. Изобщо много работи са от значение за скоростта по баира и сред най-незначителните е коя точно машина кара влака. Случвало се е с лок 44 и 5 вагона да не можем да вдигнем повече от 90 км/ч по лек наклон, само защото в съседната гара една синя ламя с подобен влак се набираше от място и изгълта всичкия ток.
Случвало се е и с товарен влак да лазим по нагорнище с 30 км/ч, вместо с 65, само защото отзад друг влак прави същото и образно казано "тока не стига".
Специално за Чб - Хм и подобните нагорнища при 32 Х 4 тока, респ. теглителната сила зависят почти изцяло от напрежението на мрежата.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:00 pm
от 46 242
Сф 17:31
Мз 18:56-18:59
Рм 19:14-19:15
Чб 19:33-19:34
Пл 20:09-20:11
Не са чули за телеграмата 100 на ваг63

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:16 pm
от Nikss
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:19 pm
от 46 242
Изумително чисто и спокойно. Дори и хъркащи пияници нямаше. Хумата я изкачи със 103-105. 7 вагона.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:20 pm
от VESO
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:22 pm
от Nikss
Шегата настрана, ама сме егати държавата.

Нито инфраструктура, нито ТПС както в другите държави.
