Страница 19 от 147
Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 5:38 pm
от amon
44 087 е с перфектно изпечен 3-ти ТД

. Тоя къде я е пуснал тия дни в това състояние на 363/360 и 2610 е за бесене

.
Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 5:46 pm
от 44142
Доколкото разбрах била дала кръгов огън. Аз си мисля, че се прекалява с без вентилация.
Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 6:23 pm
от amon
Не съм гледал вътре, но ''лапите'' на възбуждането бяха стопени. Капака и самото клемно табло са във всички цветове на дъгата

.
Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 8:47 pm
от Nikss
Време й беше на тъз барака да сдаде багажа.

Поне 5 оплаквания от машинисти съм чул при запитване как работят тяговите двигатели след ремонта. Как може първия месец след ремонта да изключва на 1200А от максимално токова, след известно време да се твърди, че е оправено, а реално не е и същата работа се повтаря само, че на 1300А. Ай ходи карай влаци.

Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 11:50 pm
от 44-134
Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално.

Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.
Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 11:56 pm
от Nikss
44-134 написа:Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално.

Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.
Карането без вентилация в студено време според мен е малко рисковано, а използването му би било най-ефективно при отворени люкове мисля.

Иначе не го одобрявам много. А не знам дали има грешка в измервателните уреди, но е много неприятно да гледаш през прозореца примерно и изведнъж да гръмне... после отваряй апаратния шкаф и я вдигай...

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 12:01 am
от borislaviv
Nikss написа:44-134 написа:Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално.

Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.
Карането без вентилация в студено време според мен е малко рисковано, а използването му би било най-ефективно при отворени люкове мисля.

Иначе не го одобрявам много. А не знам дали има грешка в измервателните уреди, но е много неприятно да гледаш през прозореца примерно и изведнъж да гръмне... после отваряй апаратния шкаф и я вдигай...

То си е рисковано от всякъде, защото няма как да се охладят реактори, мостове и ТД, защото всички те са затворени. А пък за люкове не знам да има, освен този за излизане на покрива, но пък той е с блокировка на пантографите.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 12:04 am
от Nikss
Е именно за този за излизане на покрива говорех, но не знаех, че е с блокировка. Интересно защо се подиграват така с техниката... и без друго е на 30 и кусур години...

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 12:08 am
от bdz46
А как стои тогава въпроса с преспите в коридорите, заради които после се появява земно, замръзването на разни неща и влаченето на АТП от постоянното вентилиране?
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 12:10 am
от borislaviv
Ами може да ги разберем машинистите,за условията в които работят. Особенно зимата.Познавам машинисти,като отиват на работа се обличат с шуби, на врата с шал и ушанка. Като че ли е в Сибир.Но инак не се изкарва с това течение.Но не ги и оправдавам и за спирането на вентилацията.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 12:15 am
от bdz46
Говорех за вентилацията на машинното. Като се изстуди и АТП започва да се влачи, а ако вали всичко става в сняг вътре. Като се стопи и машината дава земно.
Та трябва да има някакво средно положение хем така, хем иначе.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 12:16 am
от dido73
ТД им се охлажда поне корпуса като се движи локомотива без вентилация. При ниски температури и изолиран локомотив на ТД им е идеално.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 12:17 am
от dido73
bdz46 написа:Говорех за вентилацията на машинното. Като се изстуди и АТП започва да се влачи, а ако вали всичко става в сняг вътре. Като се стопи и машината дава земно.
Та трябва да има някакво средно положение хем така, хем иначе.
АТП има нагревател. Преспи има щот няма зебла сложени на жалюзите. Сигурно има и пробойни по ъглите на жалюзите.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 12:23 am
от borislaviv
bdz46 написа:Говорех за вентилацията на машинното. Като се изстуди и АТП започва да се влачи, а ако вали всичко става в сняг вътре. Като се стопи и машината дава земно.
Та трябва да има някакво средно положение хем така, хем иначе.
Би трябвало да има, но на конструкция недомислена както трябва, няма какво да се подобрява.Даже вече няма и зимен режим и него го скопиха. Не че имаше и някаква файда от него.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:18 pm
от turboto
Nikss написа:.... 172 не знам дали е минала товарната проба, изписана ли е и т.н., .....

Пак вчера...
