
Глобален модератор
Да!,,, изках да кажа че и куче да вържеш във фургона няма да седи!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
В събота в 1621 в първия отсек на първия вагон имаше полицаи екскортиращи пандизчии до Пзк и целия отсек беше отцепен.Превозната бригада беше във втори отсек.То попринцип не съм забелязал да дават запазени места в тоя влак в първи вагон,ама както беше пълен- населеността беше около 90-95% и да не можеш да използваш мястото което си си платил...
В родната казарма ни набиваха в главите яко устава и особенно частта за караулната служба. Това което си спомням е че:........ при превозване на арестанти със влак, това се прави в крайните купета на първия или последния вагон, като същите се отцепват (не се допускат външни лица там) Явно не е помислено ако вагоните са серия 63, 17 или влакът се обслужва с ЕМВ или ДМВ 

Преди доста време ми се наложи да пътувам до София с 8610.На гарата в Пзк бе пристигнал полицейски микробус , който се завъртя и застана на перона.След като съобщиха влизането на влака в гарата , група униформени слязоха от буса и започнаха да изкарват няколко лишени от свобода , мисля че около 5-6 човека.След като влакът спря , се оказа , че в целия първи вагон (след фургона) не можеше да се влезе , понеже беше пълен с полицаи.Тези , които бяха на перона съпроводиха лишените от свобода и слязоха от влака , а тези вътре ги настаниха по един в купе.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Веднъж така ме прецакаха в 1650 (още беше с купейни вагони 50-та серия).Мястото ми беше в първия вагон,имаше и други пътници-влакът пълен до козирката.Малко преди тръгване влезна една фуражка и заяви "Освобождавайте местата,караме затворник".Естествено стана голям скандал и ония мирясаха - отидоха и изгониха хората от съседното купе
Е питам се как са пътували тия хора при все,че нямаше свободни места заради контингента работници-мангаля,които пътуват с тоя влак?Колегата 07много правилно отбеляза,че тука няма синхрон и фуражките си правят каквото искат из влаковете.

Такива случаи определено не са единични. Хубаво е да има едно отделно купе в което пътуват затворниците и фуражките, но поне за там да не се продават места! Веднъж ми се наложи да ползвам 2610 от Червен бряг до Мездра (още беше с купейните вагони) и въпреки че превозваха само един пандизчия, бяха отцепени първите ЧЕТИРИ купета.



Интересно какво ще се получи при влакове , обслужвани от вагони серия 63?
Хайде при "Сл.бряг" , "Златни пясъци" и Янтрата си има вагон за превоз на инвалиди , в който има купета , ами ако трбва да се превозва лишен от свобода в 7621 как се процедира?Купейният вагон на края на композицията е за Лом.Може би ще отцепят цялото отделение за пушачи / непушачи , отделено със стъклената преграда. 


Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
При тази система грешка , която да се получи в броя на пътниците е 1 или 2 на 100.Доказала се е многократно вече повече от 5 години.VESO написа:.....
За другите не знам , аз си имам изработен специален план , по който да определя в един влак каква е не само населеността , но и гъстотата на пътническия поток.Изобщо не си мисли , че се качвам във влака , всички впечатления ги придобивам само от перона.
Ще ти дам пример само с един вагон.Една второкласна 74-ка има 9 купета , като в едно купе има 8 места.Тоест , ако във вагона има 72 души , това означава населеност 100% , при наличие на 36 души вътре , населеността е точно половината , или 50 %.За времето , през което влакът е на гарата не мога да преброя всичките пътници в дадения вагон (поради простата причина , че за това време трябва да огледам и другите вагони) , но на око с голяма точност мога по броя пътници да направя извод за населеността - например при наличие на 19 души , означава , че населеността е малко повече от 1/4 , а това е слаба.В случай , че пътниците са в паралелна граница от 28 до 44 се констатира средна населеност.Ако има 64 души , това е в границата на 3/4 и населеността е силна.При повече души , отколкото свободни места ( от 72 до 100), се регистрира населеност извън нормалната запълненост на вагона и се говори за лимит , съвсем леко надвишаващ 100-те %.При брой на пътниците от 100 нагоре се образуват правостоящи "редици" в коридора и това говори за свръхнаселеност , ето защо като пишем за нея , казваме "..беше над 100 % и нагоре".При липса на какъвто и да е пътник , се казва , че вагонът вози въздух.
Това естествено го смятам наум за няколко секунди при първия вагон.По същия начин процедирам и за останалите вагони и за влак като 8611 (пример) времето на престоя в гара като ПО ми стига да обходя 3/4 от композицията отвън на перона , а след като влакът тръгне , останалите вагони сами минават покрай мен.Тогава , наблюдавайки ги , правя генерален извод за населеността в цялата композиция на база впечатленията , които имам за всички вагони в нея.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори