Страница 18 от 39
Публикувано на: Чет Мар 06, 2008 9:07 pm
от bdz46
Не знам дали е закачила настави, но я махнаха, защото уж ги беше страх точно от това. Аз обаче предполагам, че махането беше по-лесно решение на проблема с правилниците (в тях не е регламентирано съществуването на такава спирачка).
Публикувано на: Чет Мар 06, 2008 9:26 pm
от VESO
Махнаха я , понеже по българските нормативи нямало такова понятие като магнитна спирачка. А в същото време това е най - често разпространената спирачка в Европа и най - новите тенденции в локомотивостроенето са тя да навлиза все по - често в употреба. Но понеже у нас всичко е с главата надолу.........
Публикувано на: Нед Мар 09, 2008 5:11 pm
от icobdz
bdz46 написа:Не знам дали е закачила настави, но я махнаха, защото уж ги беше страх точно от това. Аз обаче предполагам, че махането беше по-лесно решение на проблема с правилниците (в тях не е регламентирано съществуването на такава спирачка).
А какво означава Mg на ВП 11 в колонката дето се пишат колко оси на какъв режим спират?
Публикувано на: Нед Мар 09, 2008 6:24 pm
от Mario Evstatiev
icobdz написа:А какво означава Mg на ВП 11 в колонката дето се пишат колко оси на какъв режим спират?
Означава Магнитно - релсова спирачка, която обаче у нас се маха незнайно защо. Официално било, че габарита не бил предвиден да я има, а неофициално защото оскъпява стоката(влака). А парите спестени от МРС(от сигурността на превоза) отиват за нови коли на г-дата от НКВД "БДЖ"

Публикувано на: Нед Мар 09, 2008 6:49 pm
от icobdz
Въпроса ми беше риторичен знам какво е питах защо го има в ВП 11 ако н е е предвидено в наредбите?
Публикувано на: Нед Мар 09, 2008 6:54 pm
от icobdz
А във Варна има още поне 3 от новите чамуги със се сименса днес сутринта ги видях ако някои е писал вече се извинявам и някои да каже колко станаха.
Публикувано на: Нед Мар 09, 2008 7:08 pm
от Mario Evstatiev
Въпроса ти е риторичен наистина. В наредбите е дефинирана магнитно - релсовата спирачка, но от финансова гледна точка се намират причини(макар и неоснователни) такава да не се монтира на наш новозакупен подвижен състав. Всички помним, че двете "румънки" 10-001/002 и 10-003/004 дойдоха с МРС, която се махна, така както се премахнаха и оригиналните седалки. На ЕМВ 30/31 като опция е заложена МРС, но за сега такава не се предвижда да се монтира, по ясно какви причини.
п.п.: Във Варна има точно още 3 нови ЕМВ. А от Германия идват още 3.
Публикувано на: Вто Мар 18, 2008 2:30 pm
от Mario Evstatiev
От утре 30-005/006, 30-007/008, 30-009/010 тръгват да обслужват влакове като ще заменят старите ЕМВ 32 и 33. Утре вечер пък машинисти, водени от инструктор Стефан Д. Кирилов ще заминат за Варна, от където ще докарат в София 30-011/012, 30-013/014 и 30-015/016.
Публикувано на: Вто Мар 18, 2008 5:57 pm
от rexkos
И кои влакове ще обслужват?

Публикувано на: Вто Мар 18, 2008 7:12 pm
от disell
Пристигнали са още 3 ЕМВ-та :
--30.017/018+019/020+021/022
Публикувано на: Вто Мар 18, 2008 7:14 pm
от rexkos
Сравнително бързо ги доставят. Още 4 бройки и цялата 30-та серия ще е налице. Иде ред на сестричките 31.

Публикувано на: Вто Мар 18, 2008 10:28 pm
от Ivan
rexkos написа:Сравнително бързо ги доставят. Още 4 бройки и цялата 30-та серия ще е налице. Иде ред на сестричките 31.

Нека не забравяме,че все пак това са германци

Публикувано на: Вто Мар 18, 2008 11:06 pm
от Labros
Германци, германци, ама всичко зависи от плащанията.
Публикувано на: Вто Мар 18, 2008 11:33 pm
от 46 242
За разлика от ДМВ електричките са ПРЕДплатени. Това което остaва недоплатено са дългоочакваните ремонти, които да им позволят гладък спринт.
Публикувано на: Сря Мар 19, 2008 10:21 pm
от RWman
lok45111 написа:От утре 30-005/006, 30-007/008, 30-009/010 тръгват да обслужват влакове като ще заменят старите ЕМВ 32 и 33. Утре вечер пък машинисти, водени от инструктор Стефан Д. Кирилов ще заминат за Варна, от където ще докарат в София 30-011/012, 30-013/014 и 30-015/016.
Явно нищо не е станало с "първия работен ден" на мотрисите?
