Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не знам дали е закачила настави, но я махнаха, защото уж ги беше страх точно от това. Аз обаче предполагам, че махането беше по-лесно решение на проблема с правилниците (в тях не е регламентирано съществуването на такава спирачка).
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Махнаха я , понеже по българските нормативи нямало такова понятие като магнитна спирачка. А в същото време това е най - често разпространената спирачка в Европа и най - новите тенденции в локомотивостроенето са тя да навлиза все по - често в употреба. Но понеже у нас всичко е с главата надолу.........
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

bdz46 написа:Не знам дали е закачила настави, но я махнаха, защото уж ги беше страх точно от това. Аз обаче предполагам, че махането беше по-лесно решение на проблема с правилниците (в тях не е регламентирано съществуването на такава спирачка).
А какво означава Mg на ВП 11 в колонката дето се пишат колко оси на какъв режим спират?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

icobdz написа:А какво означава Mg на ВП 11 в колонката дето се пишат колко оси на какъв режим спират?
Означава Магнитно - релсова спирачка, която обаче у нас се маха незнайно защо. Официално било, че габарита не бил предвиден да я има, а неофициално защото оскъпява стоката(влака). А парите спестени от МРС(от сигурността на превоза) отиват за нови коли на г-дата от НКВД "БДЖ" :evil:
64.19
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

Въпроса ми беше риторичен знам какво е питах защо го има в ВП 11 ако н е е предвидено в наредбите?
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

А във Варна има още поне 3 от новите чамуги със се сименса днес сутринта ги видях ако някои е писал вече се извинявам и някои да каже колко станаха.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Въпроса ти е риторичен наистина. В наредбите е дефинирана магнитно - релсовата спирачка, но от финансова гледна точка се намират причини(макар и неоснователни) такава да не се монтира на наш новозакупен подвижен състав. Всички помним, че двете "румънки" 10-001/002 и 10-003/004 дойдоха с МРС, която се махна, така както се премахнаха и оригиналните седалки. На ЕМВ 30/31 като опция е заложена МРС, но за сега такава не се предвижда да се монтира, по ясно какви причини.

п.п.: Във Варна има точно още 3 нови ЕМВ. А от Германия идват още 3.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

От утре 30-005/006, 30-007/008, 30-009/010 тръгват да обслужват влакове като ще заменят старите ЕМВ 32 и 33. Утре вечер пък машинисти, водени от инструктор Стефан Д. Кирилов ще заминат за Варна, от където ще докарат в София 30-011/012, 30-013/014 и 30-015/016.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

И кои влакове ще обслужват? :)
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Пристигнали са още 3 ЕМВ-та :
--30.017/018+019/020+021/022
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Сравнително бързо ги доставят. Още 4 бройки и цялата 30-та серия ще е налице. Иде ред на сестричките 31. :)
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

rexkos написа:Сравнително бързо ги доставят. Още 4 бройки и цялата 30-та серия ще е налице. Иде ред на сестричките 31. :)
Нека не забравяме,че все пак това са германци 8)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Германци, германци, ама всичко зависи от плащанията.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

За разлика от ДМВ електричките са ПРЕДплатени. Това което остaва недоплатено са дългоочакваните ремонти, които да им позволят гладък спринт.
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

lok45111 написа:От утре 30-005/006, 30-007/008, 30-009/010 тръгват да обслужват влакове като ще заменят старите ЕМВ 32 и 33. Утре вечер пък машинисти, водени от инструктор Стефан Д. Кирилов ще заминат за Варна, от където ще докарат в София 30-011/012, 30-013/014 и 30-015/016.
Явно нищо не е станало с "първия работен ден" на мотрисите? :?
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация