Страница 18 от 18

Публикувано на: Сря Май 25, 2011 7:23 pm
от VESO
Интересно , после са ги заменили с асиметрични.Чак сега обърнах внимание. :roll:

Публикувано на: Сря Май 25, 2011 7:57 pm
от Saruman
Ама забележете сякаш тяхната КМ е по ниско качена...

Публикувано на: Сря Май 25, 2011 8:12 pm
от Nikss
На всички снимки освен на тази с 87 022 КМ е ниско и пантографите не са се разгънали много.

Публикувано на: Пет Май 27, 2011 9:30 am
от Saruman
Установих, че в региона в Шотландия в който ще съм, железопътният оператор First ScotRail имат представители от серията. Надявам се да ги срещна, такъв представител видях на снимка 87 001.

Публикувано на: Нед Сеп 04, 2011 10:38 am
от VESO
87012-1 на 3-ти септември излиза от Бургас с тов.влак.Голяма част от вагоните бяха такива , собственост на GFR.

Публикувано на: Сря Сеп 07, 2011 12:21 pm
от VESO
От 6-ти септември - товарен влак на БЖК с двойна тяга на гара Разделна.

Публикувано на: Съб Сеп 10, 2011 12:42 am
от VESO
На 9-ти септември засякох 3 представителя на серията - на Разделна стояха 87028-7 и 87012-1 , а тук виждате 87033-7 с товарен влак по 2-ра линия.

Публикувано на: Чет Апр 19, 2012 6:30 pm
от bobara_e_tuk
днеска на гара Видин е бил засечен локомотив н БЖК, който е теглил Хопери на НКЖИ :shock:

Публикувано на: Чет Апр 19, 2012 8:00 pm
от disell
bobara_e_tuk написа:днеска на гара Видин е бил засечен локомотив н БЖК, който е теглил Хопери на НКЖИ :shock:
Какво пък толкова се учудваш , вече и повечето от влаковете с дълги релси се возят от БЖК-ето това вече се нарича конкуренция.НК ЖИ има товар за отвозване а традиционният до този момент превозвач няма техническа възможност да ги извози и ето празното място се заема от нов играч.