
Напоследък тя почти винаги е с двойна тяга. 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Trainspotting от вчерашната топла късна сутрин на 8-ми февруари.
Вчера пътувах до Септември с БВ 8611. Тъй като на Централна гара бях доста подранил, реших да използвам свободното време за Trainspotting.
На 3-ти коловоз изток се намираше БВ 8611, който за моя изненада беше с две машини. Вчера за първи път съм пътувал с влак, теглен от две машини. Иначе съм пътувал с влак теглен от двусекционния ChS6, но това вече е съвсем друго. И така отидох да видя кои са машините. Едната беше 44 064, която въпреки лошия си вид набира много добре. Ползваше трасе до Пловдив. Втората машина беше 44 132. Общи снимки и на двете машини:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066061121066259.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066061204674989.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066061231867361.jpg
С 1 минута закъснение на 1-ви коловоз пристигна БВ 6620, обслужван от 10 031/032 и 10 007/008. БВ 2611 замина навреме с 44 120. На 11-ти коловоз се намираше ПВ20221 за Лакатник, който не се беше с вагоните на Янтрата, а с червените EX-DB вагони от БВ1650. Беше с 43 517:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066061365641329.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066061397365763.jpg
То be continued....
Вчера пътувах до Септември с БВ 8611. Тъй като на Централна гара бях доста подранил, реших да използвам свободното време за Trainspotting.
На 3-ти коловоз изток се намираше БВ 8611, който за моя изненада беше с две машини. Вчера за първи път съм пътувал с влак, теглен от две машини. Иначе съм пътувал с влак теглен от двусекционния ChS6, но това вече е съвсем друго. И така отидох да видя кои са машините. Едната беше 44 064, която въпреки лошия си вид набира много добре. Ползваше трасе до Пловдив. Втората машина беше 44 132. Общи снимки и на двете машини:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066061121066259.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066061204674989.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066061231867361.jpg
С 1 минута закъснение на 1-ви коловоз пристигна БВ 6620, обслужван от 10 031/032 и 10 007/008. БВ 2611 замина навреме с 44 120. На 11-ти коловоз се намираше ПВ20221 за Лакатник, който не се беше с вагоните на Янтрата, а с червените EX-DB вагони от БВ1650. Беше с 43 517:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066061365641329.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066061397365763.jpg
То be continued....
Един вагон, ама пълен! (4627)
Trainspotting от гара Септември.
След като слязох от влака му направих една снимка. Клипче при потеглянето. След това веднага отидох на теснопътната гара. На 1-ви коловоз беше ПВ 16105, но машината все още не беше закачена. През това време снимах вагоните:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065694915016278.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065694991110028.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065695077828778.jpg
На един от коловозите кротко си почиваше 81 002:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065695250953778.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065695361110028.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065695396266278.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065695558297528.jpg
Откъм депото се показваха два ремонтирани вагони, които се сдобиха и с нова боя. А през това време 52-57 неуморно маневрираше на гарата. Интересно впечатление ми направи този товарен вагон. А през това време за Димитровград ЮЖ заминаваше МДТВ начело с 43 309.
В 12:50 ПВ 16105 беше в пълна готовност да прекоси Рила, Пирин и Родопи начело с 75 005. Влакът беше с 4 вагона и населеността беше задоволителна. Още две снимки от теснопътната гара:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065696022516278.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065696224547528.jpg
На източните коловози на гарата са гарирани теснопътните сини вагони, които не се движат от няколко години:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065696282516278.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065696330797528.jpg
А в това време на 6-ти коловоз на гарата беше композиран ЛТВ за Пловдив начело с 07 106.
ПВ 10112 пристигна навреме, обслужван от 32 099+32 100. А на 1-ви коловоз кротко си почиваше 45 169.
След непрекъснатите маневри, 52-57 се измори и щафетата беше поета от 52 076.
В София се върнах с БВ 1620. Беше с 5 вагона - 3 червени By, 1 червен AyBy и 1 синьо-жълт AyBy. Влакът пристигна 2 минути преди време начело с 44 001. Качих се в едно първокласно купе в червения вагон и влакът потегли.
След като слязох от влака му направих една снимка. Клипче при потеглянето. След това веднага отидох на теснопътната гара. На 1-ви коловоз беше ПВ 16105, но машината все още не беше закачена. През това време снимах вагоните:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065694915016278.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065694991110028.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065695077828778.jpg
На един от коловозите кротко си почиваше 81 002:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065695250953778.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065695361110028.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065695396266278.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065695558297528.jpg
Откъм депото се показваха два ремонтирани вагони, които се сдобиха и с нова боя. А през това време 52-57 неуморно маневрираше на гарата. Интересно впечатление ми направи този товарен вагон. А през това време за Димитровград ЮЖ заминаваше МДТВ начело с 43 309.
В 12:50 ПВ 16105 беше в пълна готовност да прекоси Рила, Пирин и Родопи начело с 75 005. Влакът беше с 4 вагона и населеността беше задоволителна. Още две снимки от теснопътната гара:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065696022516278.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065696224547528.jpg
На източните коловози на гарата са гарирани теснопътните сини вагони, които не се движат от няколко години:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065696282516278.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633065696330797528.jpg
А в това време на 6-ти коловоз на гарата беше композиран ЛТВ за Пловдив начело с 07 106.
ПВ 10112 пристигна навреме, обслужван от 32 099+32 100. А на 1-ви коловоз кротко си почиваше 45 169.
След непрекъснатите маневри, 52-57 се измори и щафетата беше поета от 52 076.
В София се върнах с БВ 1620. Беше с 5 вагона - 3 червени By, 1 червен AyBy и 1 синьо-жълт AyBy. Влакът пристигна 2 минути преди време начело с 44 001. Качих се в едно първокласно купе в червения вагон и влакът потегли.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Много добро описание!Поздрави за което,а следващия път ме извикай и мен,теснопътната тракция ми е една от любимите.
Значи да поясня нещо,което ми бе съобщено от работещ в теснопътната гара пред време.Общият брой на докараните сини вагони за междурелсие 760 мм в Сп е бил 10.Още на следващия ден след идването си някои от тях са били включени в съставите на крайградските ( тогава ) влакове между Разлог и Добринище и Добринище-Якоруда,до там са пристигнали като допълнителни в композицията на 16103 ( с фургона ).
Това положение се запазило сравнително кратко време,след което "някой" се сетил,че могат да се използват за рез.части за зелените вагони.
После се сещаш: писмена заповед до началника на вагонния район,отделяне на сините вагони от вагонния парк с протокол за брак,а тези,които са били в Разлог,са докарани от локалните влакове,като техните състави са подменени със зелени и накрая,когато всички сини вагони били събрани в СП,ги групирали на 2 места-едното ти си го снимал,а другото беше на около 50 метра от него.Вагоните,които стояха там,мисля,че са нарязани.
И още нещо-човекът спомена за 10 второкласни вагона.Но аз знам,че по Червен бряг - Оряхово са се движели и фургони ( на снимката един от тях ),а вагоните,които са били там,са много повече от 10.Какво ли е се е случило с останалите?
Тази седмица мисля да отида в Червен бряг,за да заснема какво е останало там.От преминаващите влакове се виждат тов.вагони,редно е да видя дали има и нещо друго.Мисля да пътувам с 2611/2602.Ако някой изяви желание да ме придружи,може да пише тук.
Значи да поясня нещо,което ми бе съобщено от работещ в теснопътната гара пред време.Общият брой на докараните сини вагони за междурелсие 760 мм в Сп е бил 10.Още на следващия ден след идването си някои от тях са били включени в съставите на крайградските ( тогава ) влакове между Разлог и Добринище и Добринище-Якоруда,до там са пристигнали като допълнителни в композицията на 16103 ( с фургона ).
Това положение се запазило сравнително кратко време,след което "някой" се сетил,че могат да се използват за рез.части за зелените вагони.
После се сещаш: писмена заповед до началника на вагонния район,отделяне на сините вагони от вагонния парк с протокол за брак,а тези,които са били в Разлог,са докарани от локалните влакове,като техните състави са подменени със зелени и накрая,когато всички сини вагони били събрани в СП,ги групирали на 2 места-едното ти си го снимал,а другото беше на около 50 метра от него.Вагоните,които стояха там,мисля,че са нарязани.
И още нещо-човекът спомена за 10 второкласни вагона.Но аз знам,че по Червен бряг - Оряхово са се движели и фургони ( на снимката един от тях ),а вагоните,които са били там,са много повече от 10.Какво ли е се е случило с останалите?
Тази седмица мисля да отида в Червен бряг,за да заснема какво е останало там.От преминаващите влакове се виждат тов.вагони,редно е да видя дали има и нещо друго.Мисля да пътувам с 2611/2602.Ако някой изяви желание да ме придружи,може да пише тук.


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
На мен това също ми направи впечатление. Напоследък в Надежда по-редовно започнаха да мият вагоните. А и вътре (в 8611) беше сравнително чисто. 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Вл 8615.
http://bdz123.hit.bg/DSC04867a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC04867a.JPG
Trainspotting от днес,10-ти февруари.Понеже приятелката ми бе дошла за изпит в ПО,я изпратих сутринта в университета и през времето,през което я чаках,реших да се разходя до гарата.Тъкмо пристигах,когато на 1-ви коловоз се установи "Сл.бряг",теглен от 46211-9.Безкрайно съм изненадан от машината,която неуморно вече толкова време го тегли.Изчаках тов.влак,спрял на 2-ри коловоз да замине и направих още една снимка.
Престоят беше малко по-дълъг - причината: 61014-7 закачи на опашката на УБВ-то празен вагон серия 17,който пътуваше без служба.Снимка при потегляне.
Точен по часовник,18201 пристигна на 4-ти коловоз,обслужван от 10009-2+10010-0.Както от снимката се вижда,населеността за този влак е изключително висока.
С 3 минути закъснение,на 3-ти коловоз пристигна международния 490,теглен от 07123-3.Коментар за състава му към столицата: първия вагон беше сръбски,спален с дестинация Istanbul-Beograd.Следваха два наши,единия от които също бе спален,така че неголемия брой пътници можеха да се качват само в 3-тия вагон.За по-малко от 5 минути,дизела бе откачен,като на негово място пристигна 44130-3,който щеше да поеме влака от ПО.Снимка в минутите преди заминаване и една от края на композицията.
С 5 минутно закъснение,на 1-ви челен пристигна 82203,теглен от 44134-5,понеже имаше доста слизащи,изчаках всички и тогава направих снимка.
Докато заснех идващия от обслужване на тов.влак 46041-0,приятелката ми се обади,че успешно си е взела изпита и аз трябваше да напусна района на гарата.
Престоят беше малко по-дълъг - причината: 61014-7 закачи на опашката на УБВ-то празен вагон серия 17,който пътуваше без служба.Снимка при потегляне.
Точен по часовник,18201 пристигна на 4-ти коловоз,обслужван от 10009-2+10010-0.Както от снимката се вижда,населеността за този влак е изключително висока.
С 3 минути закъснение,на 3-ти коловоз пристигна международния 490,теглен от 07123-3.Коментар за състава му към столицата: първия вагон беше сръбски,спален с дестинация Istanbul-Beograd.Следваха два наши,единия от които също бе спален,така че неголемия брой пътници можеха да се качват само в 3-тия вагон.За по-малко от 5 минути,дизела бе откачен,като на негово място пристигна 44130-3,който щеше да поеме влака от ПО.Снимка в минутите преди заминаване и една от края на композицията.
С 5 минутно закъснение,на 1-ви челен пристигна 82203,теглен от 44134-5,понеже имаше доста слизащи,изчаках всички и тогава направих снимка.
Докато заснех идващия от обслужване на тов.влак 46041-0,приятелката ми се обади,че успешно си е взела изпита и аз трябваше да напусна района на гарата.
Trainspotting от днес:
61 004 с ПВ 20222:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071631507626250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071631587782500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071631676532500.jpg
Машина за ремонтиране на железен път.
45 170 в депо София.
44 095 отива да обслужва Чайката, а след нея закачат 44 096 за трасе.
Почивката на 61 004 между ПВ 20222 и ПВ 10212.
45 155 с УБВ 1601.
44 123 вече е в клуба на червените ботушки.
44 002 начело на БВ 1620, навреме.
45 170 начело на БВ 7631.
44 137 на УБВ 2607:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071633765438750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071633949188750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634296532500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634421220000.jpg
6621
61 006 на влака за Перник през Волуяк.
61 004 на ПВ 10212 за Драгоман:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634024188750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634095751250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634165595000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634241376250.jpg
44 070 на входния светофор на гара Волуяк, страна Разменна.
ПВ 10212 замина от гара София навреме, а на Волуяк беше 1 минута преди време, но замина с 10 минути закъснение, поради среща с товарен влак. До Костинброд закъснението бе стопено на 8 минути. Там влакът престоя 10 минути, но вместо 6 както е по разписание, престоя 12 минути и замина с 12 минути закъснение. Причината беше среща с товарен влак. Снимки на 61 004 от гара Костинброд:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634972626250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071635050907500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071635127626250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071635253720000.jpg
61 004 с ПВ 20222:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071631507626250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071631587782500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071631676532500.jpg
Машина за ремонтиране на железен път.
45 170 в депо София.
44 095 отива да обслужва Чайката, а след нея закачат 44 096 за трасе.
Почивката на 61 004 между ПВ 20222 и ПВ 10212.
45 155 с УБВ 1601.
44 123 вече е в клуба на червените ботушки.
44 002 начело на БВ 1620, навреме.
45 170 начело на БВ 7631.
44 137 на УБВ 2607:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071633765438750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071633949188750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634296532500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634421220000.jpg
6621
61 006 на влака за Перник през Волуяк.
61 004 на ПВ 10212 за Драгоман:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634024188750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634095751250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634165595000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634241376250.jpg
44 070 на входния светофор на гара Волуяк, страна Разменна.
ПВ 10212 замина от гара София навреме, а на Волуяк беше 1 минута преди време, но замина с 10 минути закъснение, поради среща с товарен влак. До Костинброд закъснението бе стопено на 8 минути. Там влакът престоя 10 минути, но вместо 6 както е по разписание, престоя 12 минути и замина с 12 минути закъснение. Причината беше среща с товарен влак. Снимки на 61 004 от гара Костинброд:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071634972626250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071635050907500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071635127626250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633071635253720000.jpg
Последно промяна от rexkos на Чет Фев 15, 2007 9:37 pm, променено общо 2 пъти.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Трейнсптинг от днес 18 февруари неделя.
Това ми е първият добър трейспотинг!Първо видях един хубав 44 130 за влака София-Пловдив от 17:30 часа.

И неговата табела

След това попаднах на ЕМВ 32,който не разбрах за къде е?

И след това видях още едно ЕМВ,което май го бях виждал в Пловдив

По-късно видях и БВ Янтра,ако не ме лъжеше окото с машина 44 111

И най-накрая видях влака от София за Драгоман с машина 61 006

Не стана много като хората,но все пак ми е първият трейнспотинг.
Това ми е първият добър трейспотинг!Първо видях един хубав 44 130 за влака София-Пловдив от 17:30 часа.

И неговата табела

След това попаднах на ЕМВ 32,който не разбрах за къде е?


И след това видях още едно ЕМВ,което май го бях виждал в Пловдив

По-късно видях и БВ Янтра,ако не ме лъжеше окото с машина 44 111

И най-накрая видях влака от София за Драгоман с машина 61 006

Не стана много като хората,но все пак ми е първият трейнспотинг.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Радвам се да го чуя(прочета
)Вече имам по-голяма възможност да ходя до гарата,така че по-често ще пиша относно темата.А иначе забравих да кажа,че видях е един 55 204, който също не успях да разбера за къде е,но го скачиха с няколко вагона и след това пак го откачиха

И също така един банан
И един 61 007



И също така един банан

И един 61 007

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Днес "Дианата" замина с лок 45 187. ПВ 10115 бе с двойна тяга отпред 32 139/140 втора беше 32 115/116, като 32 139 имаше проблем с един от компресорите. През средния район в посока гара Подуяне премина 45 191. Двата банана късно след обед се появиха от към Подуяне и се прегарираха за екипировката. Снимка на 44 002.
Edit: Благодаря на Тошко за разяснението относно 32 139.
Edit: Благодаря на Тошко за разяснението относно 32 139.
Последно промяна от 42 072.9 на Сря Фев 21, 2007 3:11 pm, променено общо 1 път.
Значи мотрисата на 10112,се връща обратно като втора на 10115?"Проблемната" с компресорите днес потегляше в 12:00 от По.42 072.9 написа:....ПВ 10115 бе с двойна тяга отпред 32 139/140 втора беше 32 115/116, която имаше проблем с един от компресорите. .....
Колкото до другия банан,той трябва да е докарал 1620 следобяд в столицата.
Информация
Модератори