Скромно инфо от мен за днес , 19-ти януари.
44198-0 теглеше 8615.Населеност - под 30 % , от Пазарджик бях дори сам в купе.Както от снимката се вижда , вагоните бяха фургон и два по два редуващи се - exDB
купеен
exDB
купеен.Аз нацелих последния , който беше 50-ка.Какво да се прави , късмет.Предишният вагон пък бе 45-ца с общите седалки и това бе причината да предпочета последния.
44132-9 бе начело на 1624.В 4-те вагона имаше средна населеност , но като за работен ден това е нормално.Интересното става в неделни дни.
И два влака с дизелова тяга.
07124-1 теглеше 18206 / 18207.Първият пристигна на Стамболийски с правостоящи , но пътникопотока спадна съвсем леко и до крайната гара нямаше свободно купе.При втория населеността бе в пъти по - малка , забелязах част от редовните предвижвания на хора от Бяга и Козарско , работещи в Пещера , който използват 18207 за прибиране по родните си места.До Стамболийски бях сам в купе , а там влакът се понапълни.
Както и преди писах , в депо Пловдив са дошли два (поне аз знам за два) локомотива от серия 55-00 , които да помагат в обслужването на влакове по неелектрифицираните участъци , тъй като при хроничната липса на DESIRO , мотриси не достигат.Днес такава машина се мерна пред очите ми и бе с номер 55071-5.По - паметливите от вас , може би помнят описанието от форумското пътуване до Гюешево - точно този локомотив ни теглеше от Кюстендил.Ето го сега и него , този път начело на 18208.
В заключение да съобщя , че до момента за Пещера и Панагюрище се въртят 3 състава - първият се състои от 2 второкласни 47-ци , вторият е същия , само където една от 47-ците е първокласна , а в третия са включени 2 exDB-та.
44198-0 теглеше 8615.Населеност - под 30 % , от Пазарджик бях дори сам в купе.Както от снимката се вижда , вагоните бяха фургон и два по два редуващи се - exDB



44132-9 бе начело на 1624.В 4-те вагона имаше средна населеност , но като за работен ден това е нормално.Интересното става в неделни дни.

И два влака с дизелова тяга.
07124-1 теглеше 18206 / 18207.Първият пристигна на Стамболийски с правостоящи , но пътникопотока спадна съвсем леко и до крайната гара нямаше свободно купе.При втория населеността бе в пъти по - малка , забелязах част от редовните предвижвания на хора от Бяга и Козарско , работещи в Пещера , който използват 18207 за прибиране по родните си места.До Стамболийски бях сам в купе , а там влакът се понапълни.
Както и преди писах , в депо Пловдив са дошли два (поне аз знам за два) локомотива от серия 55-00 , които да помагат в обслужването на влакове по неелектрифицираните участъци , тъй като при хроничната липса на DESIRO , мотриси не достигат.Днес такава машина се мерна пред очите ми и бе с номер 55071-5.По - паметливите от вас , може би помнят описанието от форумското пътуване до Гюешево - точно този локомотив ни теглеше от Кюстендил.Ето го сега и него , този път начело на 18208.
В заключение да съобщя , че до момента за Пещера и Панагюрище се въртят 3 състава - първият се състои от 2 второкласни 47-ци , вторият е същия , само където една от 47-ците е първокласна , а в третия са включени 2 exDB-та.

Човек на Скутаре.
При влака , теглен от 07124-1 отоплението беше сравнително добро.Рядко се случва , тъй като редовно композициите , теглени от 071ХХ-Х са си студени , въпреки , че отопление (уж) има.С 55-00-цата не съм пътувал , но главната причина тези машини да са в Пловдив е , че са снабдени с котел и могат да отопляват влакове по неелектрифицираните участъци.Сега , когато в наличност има само 3 мотриси , се появи нужда от дизели и за тази цел са докарани 071 и още една - ако не се лъжа чух за 051.

В грешка си 4 са мотрисите: 007/031/033/047.

За Пещера само дизел, за Панагюрище дезиро. А аз искам да питам, как преди с 4 дезира имаше само 1 чифт за Пещера, 1 за Свиленград, 1671/72 и 491/2 с дизел, а сега 4 дезира и колко много дизели се ползват, защо така?
Защото беше затворен участъка към Димитровград , влакове се движеха само до и от Първомай като едно - единствено DESIRO въртеше цял ден.Втората мотриса ходеше към Панагюрище (3 курса в едната и 3 в другата посока) , третата 10-00-ка пътуваше за Пещера , а следобедния 18208 беше композиция , теглена от дизелов локомотив.Същият този дизел идваше сутринта с международния 492 , изкарваше един курс към Пещера (точно 18208 / 18209) , след което отиваше отново на международния 491.Само в неделя се ангажираше още една машина за 1671 / 1672.
И какво се получава - за онзи период 3 мотриси и един локомотив ( в неделя два) бяха напълно достатъчни.При отварянето на участъка и включването на 2 мотриси на някои от влаковете към Димитровград , има недостиг.За тази час от първа линия се пускат композиции с дизелови локомотиви.Да , но Панагюрище остава открито и там следва да се предвиди още един локомотив.За Пещера съставите са два (*) (дори 18207 и 18208 се разминават на Стамболийски) , което означава още два локомотива с вагони.Е , от къде да ги вземат толкова? По едно време пускаха и 06-00-ца с отопляр , но явно не се справя , затова са командировали двете 55-00-ци да помагат.Още повече , че те имат котел за отопление на пътническите влакове и не е нужно включването на вагон - отоплител в състава.
(*) погледни моето мнение в темата за проектни разписания.Там съм предожил идеален вариант за Пещера със съответните връзки.И най - важното - няма нужда от две композиции / мотриси ; часовете така съм ги нагласил , че спокойно могат да се изпълняват от един подвижен състав.
И какво се получава - за онзи период 3 мотриси и един локомотив ( в неделя два) бяха напълно достатъчни.При отварянето на участъка и включването на 2 мотриси на някои от влаковете към Димитровград , има недостиг.За тази час от първа линия се пускат композиции с дизелови локомотиви.Да , но Панагюрище остава открито и там следва да се предвиди още един локомотив.За Пещера съставите са два (*) (дори 18207 и 18208 се разминават на Стамболийски) , което означава още два локомотива с вагони.Е , от къде да ги вземат толкова? По едно време пускаха и 06-00-ца с отопляр , но явно не се справя , затова са командировали двете 55-00-ци да помагат.Още повече , че те имат котел за отопление на пътническите влакове и не е нужно включването на вагон - отоплител в състава.
(*) погледни моето мнение в темата за проектни разписания.Там съм предожил идеален вариант за Пещера със съответните връзки.И най - важното - няма нужда от две композиции / мотриси ; часовете така съм ги нагласил , че спокойно могат да се изпълняват от един подвижен състав.

4 мотриси бяха...

Има смисъл от отоплителите единствено от отоплители с дизелов агрегат. Във Варна беше направен един такъв. Движесе се по кардамската линия. Като енергийна и ценова ефективност не мога да кажа нищо, но със сигурност отопляваше влака като хората. Някъде мисля имаше тема за "вагон-отоплителите".
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2


Информация
Модератори