Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

последно пътувах на 1-ви май(неделя),можеби около 5-6 души бяха на Червен Бряг:);)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И аз толкова съм забелязвал.Виж , за 2636 там бройката в повечело случаи надвишава 20.
За 8626 в най - лошия случай на Пзк чакат поне 15-тина човека.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

mutagen написа:последно пътувах на 1-ви май(неделя),можеби около 5-6 души бяха на Червен Бряг:);)
И я ми кажи кой нормален ще тръгне по празниците да пътува, вместо да празнува с близките си, че нещо не ми го побира чутурата... :roll: :lol: :?: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Абсолютно,на Мездра като стигне 2636 го виждам доста фрашкан,понеже изчаквам около час след 2626 за връзката към Враца:)
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

ами точно по празниците се пътува,добре го знаеш,а и в неделя....:)))
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

От Червен Бряг, Роман, Мездра,Зверино и Своге 2626 се използва предимно от ученици и работещи,заради подходящия час на пристигане в София. Ако няма тълпи по празниците за този влак от тези гари, вероятно това означава,че просто голяма част от хората не са на работа.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За сравнение 1650 си е пълен дори в събота и неделя.За голяма част от хората , работещи при частници , почивен ден няма.Частна фирма няма да се позволи лукса да почива цели два дни от седмицата и да пропуска печалба.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес:
ПВ 70104 с ЕЛ 45 159 в състав смесен серия 30 40 и 2 х 21 45
ПВ 20131 с ЕЛ 44138 и 2 сф вагона серия 29 74 с номера 111 и 231
БВЗР 2640 *Янтра* с ЕЛ 44 105 и състав от 3 второкл. + 1 първокл.
КПВ 23202 с ДМВ 10045/6
БВ 2655 с ЕЛ 44 067 и състав от 3 второкл. + 1 първокл.
ПВ 20110 с ЕМВ 32 119/20
ПВ 20130 с ЕМВ 32 031/2
малко след като го срещнахме, разминахме товарачка теглена от 86 001-8 на Булмаркет
БВ 4611 *Дунав* с ЕЛ 44 114 и нормален състав от 4 второкл. + 1 първокл. серия 19 40, пор. номер 135
МБВ 1385 беше обявен на гара Пл +130', но на ГО пристигна чак в 08:15 ч. теглен от ЕЛ 44 202
БВ 4683 с ЕМВ 32 057/8, пълен над 100%, имаше група за Клисура
КПВ 42206 с ЕМВ 32 055/6 и +25' от нач. гара по изчакване за връзка на закъснелия с +35' на Цл ПВ 40102, който беше с ЕМВ 32125-6
КПВ 42208/9 с ЕМВ 32125-6
44 115 на ГОР с товарачка, 43 545 почиваше пак там
ПВ 40114 с ЕЛ 45 196 и 2 х ГО 20 47 - едната с кожена, другата със синя тапицерия... тази със синята с номер 616, другата не видях, на ГО сякоха 196 и я вкараха в депото, а дошлият с ПВ 40105 варненски боец 43 513.1 го подадоха, за да отвози влака до Русе
лъскавата 32 029.1 + 32 030.9 се готвеше да излиза от депо за обслужване на КПВ 40289
БВ 2614 с ЕЛ 44 113
БВ 4612 *Дунав* с ЕЛ 44202
ДТВ 20622 с ЕЛ 44 106
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Аз лично ако бях на мястото на пътуващите от София до морето веданга за нощен вариант щях да избера 3636/3637. Без значение че пътя е малко повече като време... Ако пък е избор между 2627 да ми спира на всяка керемида и 3637 просто никакво замисляне. Като добавим и факта че по трета има по-малко селища, на които е възможно качването на много хора, картинката придобива завършен вид. Веднъж съм пътувал София-Русе или в последната година по схема 3636/4646 и два пъти София-Свищов през ГО по схемата с 2626. И в двата пъти пътуването през 2-ра беше ад, като добавим и огромните престои на ГОрна /хайде за Свищов ясно че няма начин/, ама неприятен влак е 2627 ... По трета през нощта до Тулово се пътува много приятно и безшумно. Няма свелини дори на селища ако щете, идеални усвловия. И затова недоумявам как така няма достатъчно пътникопоток от София за спален вагон през Карлово :roll:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Абсолютно съм съгласен с теб :!:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това го видях и на Варна през април месец.Много хора до София избират да пътуват с 3636 , отколкото с 2626.Влакът през 3-та е по - спокоен , преминава през много по - малко големи градове и генерира по - малък пътникопоток.Аз ако бях от столицата и исках да пътувам до Северното Черноморие , бих избрал 3637 пред 2627.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ясно защо след като 2627 стана пътнически между Сф и Лк нагоре върви празен. :D :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Много празен бих казал... От София пътувах на 1 октомври и началото на декември миналата година - добре че бяхме русенците-фенове на ЦСКА че да го напълним :lol: Но въпреки това се движи с два спални ... Там може и да има хора :lol: В края на май месец го видях на Плевен от 383 - пак беше полупразен.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Информация за периода 23-25 юни, когато осъществих една уникална обиколка на България по следната дестинация: София - Михайлово - Димитровград - Подкова - Димитровград - Стара Загора - Варна - Комунари - Бургас - Комунари - Каспичан - Русе - Г. Оряховица - София. :)

23 юни 2011:
БВЗР 8611 с лок. 46 125; до Михайлово с +5 заради намаленията по 8-ма
МБВ 492 с лок. 44 130
БВ 8610 с лок. 44 058
МБВ 13158 с лок. 43 504
КПВ 40251 с лок. 44 137
ПВ 40163/40166 с лок. 06 018 и един вагон 17-та серия. На гара Мост престоя 35 минути, поради спукана тръба на радиатора, откъдето се стичаше водата и за да не прегее ДД (ако нещо съм объркал по техническата част, моля за корекция) на помощ дойде гаровата чешма. :)
Водата обаче стигна само до Кърджали, където машината отново беше сечена и отиде в екипировъчния пункт отново да се зарежда. В резултат на това ПВ 40163 пристигна в гара Подкова с общо 53 минути закъснение. Навръщане с ПВ 40166 натрупа 20 минути "вътре" на Кърджали, за да може лок. 06 018 да бъде зареден с още вода, колкото да изкара на баира до Мост. Междувременно от Димитровград е пратен помощен лок. 06 083, който закара влак 40166 от гара Мост до Димитровград.
ПВ 40164 с ДМВ 10 017/018 с 30 мин/з от гара Кърджали заради ПВ 40163
БВ 4686 с лок. 43 504

24 юни 2011:
БВ 8637 с лок. 45 188; до Варна навреме и без забележки
ПВ 20160 с лок. 45 188
БВ 3637 с лок. 44 118
ПВ 20161 с ЕМВ 32 075/076. Не знам от кога този влак е с ЕМВ, но е похвално при положение, че всички ПВ Шумен - Варна са с два вагона, а именно 20161 порядъчно се пълни.
ПВ 28102 с лок. 55 064 и 1 вагон серия 47
БВ 2627 с лок. 45 196
БВРЗ 2610 с лок. 45 162
ПВ 20163 с лок. 43 541
МБВ 1181 с лок. 44 113; със 166 мин/з на гара Белослав
БВ 9620 с лок. 44 118
БВ 8612 с лок. 45 169
БВ 3660 с лок. 44 126
БВ 8631 с лок. 44 065 + лок. 44 130 (44 065 за трасе от Карнобат до Варна)
МБВ 964 с лок. 45 205, позакъснял леко, тъй като с 3660 вместо на Търнак го разминахме чак на Подвис)
БВЗР 8611 с лок. 46 012; с 15 мин/з на Карнобат
ПВ 80122 с ЕМВ 32 137/138
БВ 3622 с лок. 43 514 + лок. 46 238
ПВ 30155 с ЕМВ 32 023/024
БВЗР 8632 с лок. 43 310
БВ 3661 с лок. 44 126
ПВ 20164 с лок. 43 541
БВ 2654 с лок. 44 067
БВ 9623 с лок. 44 118
МБВ 965 с лок. 44 103
БВ 9622 с лок. 44 139; заради закъснелия 965 на Плиска добави 15 минути "вътре", които до Русе станаха 27.....
КПВ 90205 с лок. 43 548
БВ 4612 с лок. 45 190 + лок. 44 202; на Русе с 55 мин/з
БВ 4627 с лок. 45 190 и 1 вагон 43-та серия
МБВ 1384 с лок. 44 114; на Петко Каравелово с 5 мин/з

25 юни 2011:
БВ 2626 с лок. 44 118 - до София навреме
ПВ 20200 отменен поради повреда в ЕМВ
ПВ 20101 отменен по "технически причини"
БВ 5621 с лок. 44 100
БВ 3621 с лок. 46 234
КПВ 10203 с лок. 44 098
БВ 2636 с лок. 44 107
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Сашо,както винаги е прецизен в наблюденията си по трейнспотинга! Действително почти забравена гледка е 20161 да се обслужва с ЕМВ. А това понятие "отменен" не знам просто как трябва да се коментира. Чудно ми е с какво очи и по какъв начин ще обясниш на хората, които чакат определен влак,с който да отидат на работа или просто са планирали да пътуват, че влака е отменен.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация