
ами точно по празниците се пътува,добре го знаеш,а и в неделя....
))

Последно промяна от mutagen на Съб Юни 25, 2011 6:57 pm, променено общо 1 път.

Модератор

Днес:
ПВ 70104 с ЕЛ 45 159 в състав смесен серия 30 40 и 2 х 21 45
ПВ 20131 с ЕЛ 44138 и 2 сф вагона серия 29 74 с номера 111 и 231
БВЗР 2640 *Янтра* с ЕЛ 44 105 и състав от 3 второкл. + 1 първокл.
КПВ 23202 с ДМВ 10045/6
БВ 2655 с ЕЛ 44 067 и състав от 3 второкл. + 1 първокл.
ПВ 20110 с ЕМВ 32 119/20
ПВ 20130 с ЕМВ 32 031/2
малко след като го срещнахме, разминахме товарачка теглена от 86 001-8 на Булмаркет
БВ 4611 *Дунав* с ЕЛ 44 114 и нормален състав от 4 второкл. + 1 първокл. серия 19 40, пор. номер 135
МБВ 1385 беше обявен на гара Пл +130', но на ГО пристигна чак в 08:15 ч. теглен от ЕЛ 44 202
БВ 4683 с ЕМВ 32 057/8, пълен над 100%, имаше група за Клисура
КПВ 42206 с ЕМВ 32 055/6 и +25' от нач. гара по изчакване за връзка на закъснелия с +35' на Цл ПВ 40102, който беше с ЕМВ 32125-6
КПВ 42208/9 с ЕМВ 32125-6
44 115 на ГОР с товарачка, 43 545 почиваше пак там
ПВ 40114 с ЕЛ 45 196 и 2 х ГО 20 47 - едната с кожена, другата със синя тапицерия... тази със синята с номер 616, другата не видях, на ГО сякоха 196 и я вкараха в депото, а дошлият с ПВ 40105 варненски боец 43 513.1 го подадоха, за да отвози влака до Русе
лъскавата 32 029.1 + 32 030.9 се готвеше да излиза от депо за обслужване на КПВ 40289
БВ 2614 с ЕЛ 44 113
БВ 4612 *Дунав* с ЕЛ 44202
ДТВ 20622 с ЕЛ 44 106
ПВ 70104 с ЕЛ 45 159 в състав смесен серия 30 40 и 2 х 21 45
ПВ 20131 с ЕЛ 44138 и 2 сф вагона серия 29 74 с номера 111 и 231
БВЗР 2640 *Янтра* с ЕЛ 44 105 и състав от 3 второкл. + 1 първокл.
КПВ 23202 с ДМВ 10045/6
БВ 2655 с ЕЛ 44 067 и състав от 3 второкл. + 1 първокл.
ПВ 20110 с ЕМВ 32 119/20
ПВ 20130 с ЕМВ 32 031/2
малко след като го срещнахме, разминахме товарачка теглена от 86 001-8 на Булмаркет
БВ 4611 *Дунав* с ЕЛ 44 114 и нормален състав от 4 второкл. + 1 първокл. серия 19 40, пор. номер 135
МБВ 1385 беше обявен на гара Пл +130', но на ГО пристигна чак в 08:15 ч. теглен от ЕЛ 44 202
БВ 4683 с ЕМВ 32 057/8, пълен над 100%, имаше група за Клисура
КПВ 42206 с ЕМВ 32 055/6 и +25' от нач. гара по изчакване за връзка на закъснелия с +35' на Цл ПВ 40102, който беше с ЕМВ 32125-6
КПВ 42208/9 с ЕМВ 32125-6
44 115 на ГОР с товарачка, 43 545 почиваше пак там
ПВ 40114 с ЕЛ 45 196 и 2 х ГО 20 47 - едната с кожена, другата със синя тапицерия... тази със синята с номер 616, другата не видях, на ГО сякоха 196 и я вкараха в депото, а дошлият с ПВ 40105 варненски боец 43 513.1 го подадоха, за да отвози влака до Русе
лъскавата 32 029.1 + 32 030.9 се готвеше да излиза от депо за обслужване на КПВ 40289
БВ 2614 с ЕЛ 44 113
БВ 4612 *Дунав* с ЕЛ 44202
ДТВ 20622 с ЕЛ 44 106
Последно промяна от Nikss на Съб Юни 25, 2011 7:10 pm, променено общо 1 път.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аз лично ако бях на мястото на пътуващите от София до морето веданга за нощен вариант щях да избера 3636/3637. Без значение че пътя е малко повече като време... Ако пък е избор между 2627 да ми спира на всяка керемида и 3637 просто никакво замисляне. Като добавим и факта че по трета има по-малко селища, на които е възможно качването на много хора, картинката придобива завършен вид. Веднъж съм пътувал София-Русе или в последната година по схема 3636/4646 и два пъти София-Свищов през ГО по схемата с 2626. И в двата пъти пътуването през 2-ра беше ад, като добавим и огромните престои на ГОрна /хайде за Свищов ясно че няма начин/, ама неприятен влак е 2627 ... По трета през нощта до Тулово се пътува много приятно и безшумно. Няма свелини дори на селища ако щете, идеални усвловия. И затова недоумявам как така няма достатъчно пътникопоток от София за спален вагон през Карлово 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Това го видях и на Варна през април месец.Много хора до София избират да пътуват с 3636 , отколкото с 2626.Влакът през 3-та е по - спокоен , преминава през много по - малко големи градове и генерира по - малък пътникопоток.Аз ако бях от столицата и исках да пътувам до Северното Черноморие , бих избрал 3637 пред 2627.

Много празен бих казал... От София пътувах на 1 октомври и началото на декември миналата година - добре че бяхме русенците-фенове на ЦСКА че да го напълним
Но въпреки това се движи с два спални ... Там може и да има хора
В края на май месец го видях на Плевен от 383 - пак беше полупразен.


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Информация за периода 23-25 юни, когато осъществих една уникална обиколка на България по следната дестинация: София - Михайлово - Димитровград - Подкова - Димитровград - Стара Загора - Варна - Комунари - Бургас - Комунари - Каспичан - Русе - Г. Оряховица - София.
23 юни 2011:
БВЗР 8611 с лок. 46 125; до Михайлово с +5 заради намаленията по 8-ма
МБВ 492 с лок. 44 130
БВ 8610 с лок. 44 058
МБВ 13158 с лок. 43 504
КПВ 40251 с лок. 44 137
ПВ 40163/40166 с лок. 06 018 и един вагон 17-та серия. На гара Мост престоя 35 минути, поради спукана тръба на радиатора, откъдето се стичаше водата и за да не прегее ДД (ако нещо съм объркал по техническата част, моля за корекция) на помощ дойде гаровата чешма.
Водата обаче стигна само до Кърджали, където машината отново беше сечена и отиде в екипировъчния пункт отново да се зарежда. В резултат на това ПВ 40163 пристигна в гара Подкова с общо 53 минути закъснение. Навръщане с ПВ 40166 натрупа 20 минути "вътре" на Кърджали, за да може лок. 06 018 да бъде зареден с още вода, колкото да изкара на баира до Мост. Междувременно от Димитровград е пратен помощен лок. 06 083, който закара влак 40166 от гара Мост до Димитровград.
ПВ 40164 с ДМВ 10 017/018 с 30 мин/з от гара Кърджали заради ПВ 40163
БВ 4686 с лок. 43 504
24 юни 2011:
БВ 8637 с лок. 45 188; до Варна навреме и без забележки
ПВ 20160 с лок. 45 188
БВ 3637 с лок. 44 118
ПВ 20161 с ЕМВ 32 075/076. Не знам от кога този влак е с ЕМВ, но е похвално при положение, че всички ПВ Шумен - Варна са с два вагона, а именно 20161 порядъчно се пълни.
ПВ 28102 с лок. 55 064 и 1 вагон серия 47
БВ 2627 с лок. 45 196
БВРЗ 2610 с лок. 45 162
ПВ 20163 с лок. 43 541
МБВ 1181 с лок. 44 113; със 166 мин/з на гара Белослав
БВ 9620 с лок. 44 118
БВ 8612 с лок. 45 169
БВ 3660 с лок. 44 126
БВ 8631 с лок. 44 065 + лок. 44 130 (44 065 за трасе от Карнобат до Варна)
МБВ 964 с лок. 45 205, позакъснял леко, тъй като с 3660 вместо на Търнак го разминахме чак на Подвис)
БВЗР 8611 с лок. 46 012; с 15 мин/з на Карнобат
ПВ 80122 с ЕМВ 32 137/138
БВ 3622 с лок. 43 514 + лок. 46 238
ПВ 30155 с ЕМВ 32 023/024
БВЗР 8632 с лок. 43 310
БВ 3661 с лок. 44 126
ПВ 20164 с лок. 43 541
БВ 2654 с лок. 44 067
БВ 9623 с лок. 44 118
МБВ 965 с лок. 44 103
БВ 9622 с лок. 44 139; заради закъснелия 965 на Плиска добави 15 минути "вътре", които до Русе станаха 27.....
КПВ 90205 с лок. 43 548
БВ 4612 с лок. 45 190 + лок. 44 202; на Русе с 55 мин/з
БВ 4627 с лок. 45 190 и 1 вагон 43-та серия
МБВ 1384 с лок. 44 114; на Петко Каравелово с 5 мин/з
25 юни 2011:
БВ 2626 с лок. 44 118 - до София навреме
ПВ 20200 отменен поради повреда в ЕМВ
ПВ 20101 отменен по "технически причини"
БВ 5621 с лок. 44 100
БВ 3621 с лок. 46 234
КПВ 10203 с лок. 44 098
БВ 2636 с лок. 44 107

23 юни 2011:
БВЗР 8611 с лок. 46 125; до Михайлово с +5 заради намаленията по 8-ма
МБВ 492 с лок. 44 130
БВ 8610 с лок. 44 058
МБВ 13158 с лок. 43 504
КПВ 40251 с лок. 44 137
ПВ 40163/40166 с лок. 06 018 и един вагон 17-та серия. На гара Мост престоя 35 минути, поради спукана тръба на радиатора, откъдето се стичаше водата и за да не прегее ДД (ако нещо съм объркал по техническата част, моля за корекция) на помощ дойде гаровата чешма.

Водата обаче стигна само до Кърджали, където машината отново беше сечена и отиде в екипировъчния пункт отново да се зарежда. В резултат на това ПВ 40163 пристигна в гара Подкова с общо 53 минути закъснение. Навръщане с ПВ 40166 натрупа 20 минути "вътре" на Кърджали, за да може лок. 06 018 да бъде зареден с още вода, колкото да изкара на баира до Мост. Междувременно от Димитровград е пратен помощен лок. 06 083, който закара влак 40166 от гара Мост до Димитровград.
ПВ 40164 с ДМВ 10 017/018 с 30 мин/з от гара Кърджали заради ПВ 40163
БВ 4686 с лок. 43 504
24 юни 2011:
БВ 8637 с лок. 45 188; до Варна навреме и без забележки
ПВ 20160 с лок. 45 188
БВ 3637 с лок. 44 118
ПВ 20161 с ЕМВ 32 075/076. Не знам от кога този влак е с ЕМВ, но е похвално при положение, че всички ПВ Шумен - Варна са с два вагона, а именно 20161 порядъчно се пълни.
ПВ 28102 с лок. 55 064 и 1 вагон серия 47
БВ 2627 с лок. 45 196
БВРЗ 2610 с лок. 45 162
ПВ 20163 с лок. 43 541
МБВ 1181 с лок. 44 113; със 166 мин/з на гара Белослав
БВ 9620 с лок. 44 118
БВ 8612 с лок. 45 169
БВ 3660 с лок. 44 126
БВ 8631 с лок. 44 065 + лок. 44 130 (44 065 за трасе от Карнобат до Варна)
МБВ 964 с лок. 45 205, позакъснял леко, тъй като с 3660 вместо на Търнак го разминахме чак на Подвис)
БВЗР 8611 с лок. 46 012; с 15 мин/з на Карнобат
ПВ 80122 с ЕМВ 32 137/138
БВ 3622 с лок. 43 514 + лок. 46 238
ПВ 30155 с ЕМВ 32 023/024
БВЗР 8632 с лок. 43 310
БВ 3661 с лок. 44 126
ПВ 20164 с лок. 43 541
БВ 2654 с лок. 44 067
БВ 9623 с лок. 44 118
МБВ 965 с лок. 44 103
БВ 9622 с лок. 44 139; заради закъснелия 965 на Плиска добави 15 минути "вътре", които до Русе станаха 27.....
КПВ 90205 с лок. 43 548
БВ 4612 с лок. 45 190 + лок. 44 202; на Русе с 55 мин/з
БВ 4627 с лок. 45 190 и 1 вагон 43-та серия
МБВ 1384 с лок. 44 114; на Петко Каравелово с 5 мин/з
25 юни 2011:
БВ 2626 с лок. 44 118 - до София навреме
ПВ 20200 отменен поради повреда в ЕМВ
ПВ 20101 отменен по "технически причини"
БВ 5621 с лок. 44 100
БВ 3621 с лок. 46 234
КПВ 10203 с лок. 44 098
БВ 2636 с лок. 44 107
Един вагон, ама пълен! (4627)

Модератор
Сашо,както винаги е прецизен в наблюденията си по трейнспотинга! Действително почти забравена гледка е 20161 да се обслужва с ЕМВ. А това понятие "отменен" не знам просто как трябва да се коментира. Чудно ми е с какво очи и по какъв начин ще обясниш на хората, които чакат определен влак,с който да отидат на работа или просто са планирали да пътуват, че влака е отменен.
Информация
Модератори