Страница 18 от 27

Публикувано на: Пет Юни 24, 2011 7:36 pm
от VESO
ПП ГО имат и 17-ки , но според мен второкласни 40-ки от тези , които се пускат на международните влакове по 4-та ще вършат работа.Седалките им са такива.

Публикувано на: Пет Юни 24, 2011 7:52 pm
от bdz46
Остави седалките, важното е прозорците да се отварят. 17 и 27 47 не стават.

Публикувано на: Пет Юни 24, 2011 7:52 pm
от bobara_e_tuk
ако не греша 464 се движи с такава второкласна 40-ка

Публикувано на: Пет Юни 24, 2011 10:45 pm
от Nikss
bdz46 написа:Стига да не са 27 47.
Говорим за оригинални - 20 47. :wink:
Да пуснат няколко от тези, които са ревизирани в Септември и са със синята тапицерия... бомба. 8)

Публикувано на: Пон Юни 27, 2011 8:59 am
от Tramway
Апелирам за прекратяване на безсмисленото пълнене на темата с преливане от пусто в празно. За толкова пари - каквито вагони дадат, такива. Който иска да пътува, плаща и се вози. Който не иска гледа отстрани. Който иска вагон по избор да отиде в ПП ЕООД, да си го поръча, да си го плати и да си са шири в него на воля.

Публикувано на: Пон Юни 27, 2011 5:04 pm
от Petko Ivanov
Абсолютно подкрепям горното мнение! Организира се пътуване с уникален парен локомотив с продължителност над 3 часа на символична цена от 12 лв. Все едно е с какви вагони ще е. Тези пари почти всеки от нас ги е дал днес за всякакви глупости.

Публикувано на: Пон Юни 27, 2011 5:28 pm
от pach
...при това е един от малкото български (не с чужди туристи) атракционни влакове на парна тяга!!!

Който иска да се вози , така и няма да обърне внимание на вагоните!

Публикувано на: Пон Юни 27, 2011 7:08 pm
от Vancho
Поредната приятна изненада за тази година :) Поздравявам ви за инициативата. Ще събере последователи оперделно. А и ще можем да се повозим с парна тяга и в Балкана, стига с тези равни полета :D Сещам се за някой дето ще си умре от кеф като се завърне от малино-беритбата :P

Публикувано на: Вто Авг 16, 2011 12:44 pm
от Tramway
Записването за пътуване с атракционния влак започна. Краен срок 10.09.2011г.

За заявяване на места моля свържете се по телефона или с имейл с главния организатор:

Г-н Марио Гиргинов
тел. 0898489535
e-mail mgirginov@mail.bg


като посочите брой места, възраст на пътниците (възрастен, дете 7-12г, дете под 7г), лице за контакт, телефон, имейл.

С него ще уговорите начина на плащане и получаване на превозен документ.

Оше веднъж напомням:

Дата на пътуването 16.10.2011г, неделя.
Маршрут ГО-Тр-ГО
Разписание:
ГО - - 9:50
ВТН 10:10 15 10:25
ДВ 10:52 11 11:03
ЦЛ 11:13 20 11:33
ТР 11:46 - -

ТР - - 13:11
ЦЛ 13:22 14 13:36
ВТН 14:12 12 14:24
ГО 14:49 - -

Състав на влака: локомотив 03.12, вагони серия 47 или 50. Броят на вагоните ще зависи от броя на записаните и платили пътници.

Цени:
Възрастни 12 лв
Деца 7-12г 6 лв
Деца под 7г безплатно.
Цената е фиксирана, важи за целия маршрут отиване и връщане и не се променя при пътуване по част от маршрута.

Влакът ще са състои при минимум 100 платени до 10.09.2011г места.

Публикувано на: Вто Авг 16, 2011 8:29 pm
от evrokoma
По неизвестни причини пътуването с 03.12 се отлага :(

Публикувано на: Вто Авг 16, 2011 9:33 pm
от Тената
evrokoma написа:По неизвестни причини пътуването с 03.12 се отлага :(
Как така се отлага??? Какво стана??? Машината ли има дертове???

Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 6:15 am
от evrokoma
www.railwaypassion.com написа: [quote ="mgirginov"]
Току що ми съобщиха изключително неприятната новина, че по независещи от нас причини предвиденото атракционно пътуване, за съжаление няма да се осъществи.
Всички, които са платили предварително, ще получат парите си обратно. На останалите ще им бъдат калкулирани наново дължимите суми. Молим за извинение заради причиненото неудобство.
Жалко.

Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 7:41 am
от disell
Не машината а "умните" глави от високото място имат някакви дертове :( :( :( :(

Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 11:06 am
от dobo
Добре де, нали си плащаме какъв е дерта ?

Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 12:08 pm
от pach
Ами сметни сам - х човека по 12,00 лв, дали покриват разходите
за целия масраф? Знае се колко е разхода за машината, за вагоните, на час и километър, и т.н.

Просто отпадна от инициативата главния спонсор за влака... по почти неясни причини... което е жалко...